Verivuotoa

jonsted

Vihdoinkin neljäs hoitokierros tuotti tulosta ja 2 viikkoa sitten sain tietää olevani raskaana. Ensin tuli ruskeaa tuhruvuotoa ja parin välipäivän jälkeen on nyt 3 päivää tullut kirkasta verta pyyhkiessä. Ei siis paljon, mutta pelottavasti kuitenkin. Onko jollakin ollut samanlaista? Ja miten kävi? Pelottaa keskenmeno!

5

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sariella

Sanovat, että varsinkin hoidoissa käyneillä on ihan normaalia nuo vuodot. Jollain tulee runsaastikin verta ja joillain vähän... jotkut taas ei vuoda lainkaan.
      Sinuna en olisi huolissani, mikäli vuoto pientä ja suuria kipuja ei ole.
      Itsellä oli menkkamaisia kipuja pariin otteeseen ja pientä vuotoa... alkoi kirkkaana, mutta muuttui äkkiä ruskeaksi.
      Kävin lopulta verikokeissa mittauttamassa veren hcg-arvon ja tuloksena oli niin korkeat arvot, että ei kuulemma mitään syytä huoleen (itse asiassa ihmeen korkeat kieltämättä olivatkin).
      Kolmen päivän päästä mulla eka ultra, jolloin saan varmuuden asioihin.

Kannattaa kuitenkin kuunnella kehoa ja huomaat kyllä, jos kaikki ei ole hyvin. Jos sulla on raskausoireita, niin silloin asiat voivat olla hyvin. Jos ei ole, niin sinuna kävisin tutkituttamassa varmuuden vuoksi.

Kyllä mua myös pelottaa jatkuvasti keskenmeno. Varsinkin silloin, kun sitä pientä vuotoa tulee. Se nyt on ihan luonnollista ja itse ei voi asiaan vaikuttaa mitenkään, jos siellä masussa jokin menee pieleen. Kannattaa toivoa parasta ja pelätä pahinta. Realistina pärjää pitkälle.

Onnea plussasta ja hyvää jatkoa raskaudelle!

• jonsted

Mulla on eka ultra vasta 30.3. ja tuntuu, et siihen on ikuisuus. Olen kerran aikaisemminkin tullut raskaaksi, mutta ekassa ultrassa se todettiin tuulimunaksi. Raskaushormooni arvot silti vaan kasvoivat ja lopulta se kaavittiin kun ei mennyt itsekseen kesken. Tän pitäis kai olla onnellista aikaa, mutta itse olen lähinnä kauhusta kankeana kaikkien mahdollisten riskien takia!

• .....

Mulla tuli edellisen raskauden alussa vähän kirkasta punaista vuotoa. Se on kuulemma normaalia ja tulee kohdun limakalvoista. Nyt se tuossa istuu, 2-vuotias
      iloinen vekara :)

• testasin plussan

Eli pitkään odotettu plussa näkyi testissä ja olo oli niiin onnellinen. Samana iltana (3 pv sitten) alkoi niukka rusehtava vuoto, välillä verinenkin ja tänään ruskeassa vuodossa pienen pieniä "riekaleita". Menkkamaista jomotusta on ja pelkään ihan pahinta...tosi karmivaa aikaa! Silti rukoilen että pieni pysyis kyydissä!!

• plussasin
        testasin plussan kirjoitti:

Eli pitkään odotettu plussa näkyi testissä ja olo oli niiin onnellinen. Samana iltana (3 pv sitten) alkoi niukka rusehtava vuoto, välillä verinenkin ja tänään ruskeassa vuodossa pienen pieniä "riekaleita". Menkkamaista jomotusta on ja pelkään ihan pahinta...tosi karmivaa aikaa! Silti rukoilen että pieni pysyis kyydissä!!

vähän reilu pari viikoa sitten ja keskiviikkona (18.3) kävin ultrassa ja kaikki oli hyvin.. Mutta eilen alkoi verinen vuoto ja menkka kivut.. Kävin päivystyksessä, koska tuli sellainen verinen lima klöntti.. No eihän ne siellä tehneet mitään erityistä, ottivat hcg arvon ja sanoi, että maanantaina uudet labrat. Nyt sitten odotellaan maanantai ilta päivää kauhulla, jos on arvot laskeneet, niin kesken on mennyt!! Pelottaa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      121
      8454
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      141
      5364
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      128
      3582
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2624
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      358
      1552
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1547
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      71
      1410
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe