Viimesiä viedään (vko38) ja maha on kuin tuning auto liekkejä täynnä!Raskausarvet peittää koko mahan. Oon yrittänyt rasvailla ja öljytä mut mikään ei tehoo! Häviääkö nää ikinä? Onko joku kikkakolmonen niiden vaalentamiseen? Ei taida tää rouva enään pistää bikinejä kesäsin! =/
raskausarvet
5
669
Vastaukset
- ...............
Täällä kuule sama maha on ihan täynnä raskausapia niinkuin jalatkin :P Että kertokaas joki kikka vaan millä nää sais pois sit synnytyksen jälkeen :D Tisseistä on onneksi vaalentuneet tosipaljon :)
- ei saa
pois, vaan ovat pysyviä. ajan saatossa kyllä vaalenevat ja ovat sitten lähes huomaamattomia.
- pois..
ei niitä koskaan pois saa mutta kyllä ne siitä vaalenevat. voit käydä apteekista kyseleen, siellä on aineita jotka vaalentavat arpia himen mutta maksavat hunajaa.
tietääkö joku muuten miksi minulle tuli arvet synnytyksen jälkeen?? kaksi päivää synnytyksestä ilmestyi juovat alavatsaan..- kävi..
ihan samoin,raskaana ollessa ei tullu kui pari arpea,mut synnytyksen jälkeen huomasin mun alavatsan olevan täynnä niitä..
- ...
Ite olen kokeillut kaikenlaisia rasvoja ja mikään ei tunnu auttavan. Kai pitää toivoa että ne joskus katoavat. Minulle ei ole tullut yhtään arpea mahaan, mutta rinnat ja takamus on niitä täynnä. =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026448
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h834933Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1053191Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303032Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262235Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191616Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961211Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391192Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311106- 48884