minulla on nyt kotimokkula, mutta saisin vaihtaa liittymää sen toimimattomuuden takia. mokkula on kyllä ainoa vaihtoehto, sillä käytän nettiä eri paikoissa. miten se random SIM-kortti oikein toimii. siis voinko ottaa sen vaikka nyt DNA:lta? ja käyttää sitä sitten vaikka Elisan liittymällä? mitä se kortti maksaa ja miten ne maksut sitten oikein menevät jatkossa? olen kuullut että kuukauden välein voi aina vaihtaa operaattoria. että miten se homma oikein toimii kokonaisuudessaan?
random
8
515
Vastaukset
- meduus
RANDOM SIM-kortti eli dubattu kortti voidaan ostaa miltätahansa operaattorilta ja siihen sitten saat "dubattua" minkä tahansa operaattorin nettikaistan.
voit dupata kuukauden välein tai pitää pitempäänkin uuden operaattorin, mutta voit dubata vaikka kaikki samalla kerralla jolloin käytössäsi olisi suomen laajin 3G alue.- ylläs1
ja mitäköhän se tulee maksamaan jos otan vaikka yhden taikka kolme eri operaattorin kaistaa? miten se hinta muodostuu? osaako joku kertoa?
- vellitshelx
SIM-kortin saat halvemmalla kun otat operaattorilta SIM-kortin jonka olet ottamassa sillä yksittäisenä se maksaisi lähes 50 euroa.
voit vaihtaa kerran kuussa operaattoria jos haluat, mutta yleensä RANDOM kortti otetaan vain silloin kun halutaan monta operaattoria käyttöön ja jos aikoo käyttää vain yhtä operaattoria niin kannattaa ottaa yksityinen SIM.kortti- specksaver
jos käytät vain yhden operaattorin matkakaistaa niin suosittelen todellakin ottamaan yksityisen SIM-kortin sillä RANDOM SIM-kortti tulee kalliimmaksi ostaa yhtä operaattoria kohden, mutta jos aijot hankkia RANDOM kortin testiin eli kuukausi operaattoria kohden tai kerralla monta operaattoria niin silloin RANDOM on vaihtoehto sinulle sillä yksityisellä SIM-kortilla tulee aina matkakaista automaattisesti mukana ja samalla kahden vuoden sopimus.
- mennyt mokkula
minulla oli aikoinani saunalahden mobiilikaista, mutta se pätki ja sain vaihtaa operaattoria joten otin RANDOM SIM.kortin ja siihen soneran sekä elisan ja maksoin SIM-kortin elisalle koska otin kortille samalla elisan mobiilikaistan ja myöhemmin otin myös soneran niin silloin minulla oli ns. kaksoisliittymä eli soneran sain puoleenhintaan kahdeksi kuukaudeksi koska otin soneran jo elisalta ostettuun SIM-korttiin eli sain puoleenhintaan kaksi kuukautta sille operaattorille kenen otat omistettavan SIM-kortin päälle.
- venlanmittari
minusta on turha maksaa RANDOM SIM-kortista sillä yksityisen operaattorin SIM-kortin saa halvemmalla, mutta samalla olet kyllä pakotettu ottamaan kytky sopimuksen kun taas RANDOM ei sitoudu kytkyyn.
- täytekakka
mulla Random kortti ja siinä kaikki kolme operaattoria eli DNA, sonera ja elisa.
kun hankin Random kortin niin tarkoitus oli hankkia se Soneran kautta, mutta Soneran pisteessä ei tiedetty mistään Random kortista mitään vaan sanoivat että löytyy vain tavallisia SIM-kortteja.
sitten menin kysymään DNA kaupasta niin aluksi ei tiskin takana ollut mies tiennyt mitään Random kortista vaan kysyi liikkeessä olevalta asiantuntijalta joka sanoi että kyllä löytyy.
otin Random kortin sitten DNA:lta ja samalla matkakaistan ja myöhemmin otin myös soneran ja elisan kaistan.
kaikki on toiminut hyvin kun on kolme vaihtoehtoa mitä käyttää ja jos yksi pätkii alueella niin otan toisen ja enää ei pätki.
laskutus pelaa niin että ensisiaiselle operaattorille maksan täyden kuukausi maksun DNA ja toisena sonera ja komantena elisa maksan molemmista puolet kaistan hinnasta.
laskutus on pelannut muuten hyvin kaikilla, mutta nyt viimeiset kaksi kuukautta myös DNA:lta on tullut lasku vain puoleenhintaan ja sitä olen ihmetellyt, mutta en ole asiasta vaivautunut soittamaan laskutuseen.
tosin ei DNA laskutuksesta voi mitään hyvää sanoakkaan sillä on sieltä muutaman kerran tullut jotain ylläpitomaksuja joista olen laskutukseen soittanut ja ovat peruneet laskun heti ja sanovat että on tullut virhe.
soneran ja elisan laskutus on aina pelannut ja ollut oikeat summat laskussa.- maksu
mitähän se Random kortti tulis maksamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958