Mitä synnytystä ennakoivia merkkejä teillä on ollut? Mulla on nyt eilisestä asti ollu outo olo. Ensin oli täys olo ja maha hieman kipeä, sen jälkeen tuli huono olo ja sellanen olo niinku kuume nousis. Aamulla oli taas ihan hyvä olo, pitkästä aikaa myös kahvi nosti taas hien pintaan. Nyt taas tuli huono olo ja mahaan pistelee. Aamulla oli lorahtanu jotakin märkää housuihin, huomasin vasta vessassa että alushousut hiukan märät ja valkovuotoa seassa. Muutama kivuton supistuski tuli aamupäivästä, ainakin oli semmonen pingottunu olo. Kohdunsuu pehmentyny ja hieman auki jo, vauva raivotarjonnassa. En tiedä, onko kiinnittynyt vielä.
Loppu lähenee
3
285
Vastaukset
- ...
..oksettaa. Tai pahoinvoiva olo vähänväliä. Lääkäri oli sitä mieltä että niin valmista ja kypsää on, vaikka rv36,että piankin voi tulla vauveli. Onhan tuo kohdunsuukin auki ja muuta, itse vain niin skeptinen, että ei kai se nyt vielä synny...jos epäilet, että se lorahdus oli lapsivettä, niin soita ihmeessä sairaalaan! Mulla oli sama juttu viimeks, vettä tuli vain vähän, mutta olikin jo aika kiire.
- rv36
minulla kanssa on ollut pari päivää pahoinvointia. Lisäksi pikkuhousunsuojaan on tullut vähän punertavaa vuotoa. Alaselkä on kipeä ja välissä alavatsassakin tuntuu kipua. Pissattaa koko ajan. Harjoitussupistuksia tulee jatkuvasti (on tosin tullut jo viikkoja).
Vauva ollut jo viikkoja laskeutuneena ja raivotarjonnassa, kohdunsuukin on pehmentynyt ja sisäsuu hiukan avautunut. Lääkärit ovat jo pidempään sanoneet, että synnytys voi alkaa milloin vaan. Nähtäväksi jää.- minulla myös kuvotusta
. Mulla oksettava olo alkoi 36viikon alussa ja tuntuu että päivittäin vain pahenee. Oksentanut en ole mutta heikottaa ja kuvottaa. Ihan tuntuu ku välillä olis kuumetta mut ei ole ollu. Ja sit päässä sellainen ihmeellinen olo. Ei säre päätä mut sillai puristaa tai jotenki painaa tuolta päästä. Mulla viikolla 35 kohdunkaulaa puolet jäljellä ja avautunut sormelle. En sit tiä milloin syntyy. Toivotaan ettei yli mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281