Aapolle tyhjentävä vastaus

pro western

Raamatun tekstejä ei ole tarpeen muuttaa, eikä edes lukea. Raamattu on kirja, joka kertoo arvoista ja yhteiskunnasta 2000 vuotta sitten. Näin ollen Raamatun rangaistukset, lait, säännöt, arvot, normit ja määräykset ovat kaikkinensa vanhentuneita eivätkä sovi moderniin maailmaan. Tämän vuoksi länsimaissa on siirrytty maalliseen yhteiskuntaan, jota ainakin yritetään toteuttaa demokratian ja vapaakaupan keinoin.

Islamilaisessa maailmassa Koraanin laki on vallitseva laki ja sen nimi on Sharia. Tämä johtuu siitä, että muslimit eivät ole kokeneet renessanssia kuten kristityt kokivat. Muslimit elävät yhä Jumalallisen feodaaliyhteiskunnan muodossa vaikka eletäänkin 2000-lukua. Tästä jotuu islamin ja maallistuneen länsimaailman yhteentörmäys. Kaiken lisäksi islamilainen maailma menee koko ajan uskonnollisempaan suuntaan kun yrittävät väkisin roikkua Jumalan tahdossa kiinni.

Itse olen hylännyt Raamatun kokonaan. En hyväksy ajatusta Jumalasta enkä alistu Jeesuksen aivottomaksi orjaksi. En edes periaatteessa yritä elää Raamatun ohjeiden mukaan, päinvastoin. Taistelen Raamatullisia arvoja vastaan ja vastustan uskovaisia kaikilla rintamilla. Elän anti-kristillistä elämää, jossa ateistiset arvot määrittävät arvomaailmani ja jossa viha kristittyjä kohtaan määrittää toimintaani esimerkiksi internetissä. En hyväksy yhtäkään uskontoa osaksi elämääni vaan pyrin elämään maallisesti, ateistisesti ja länsimaisesti. Puolustan islamia ja kristinuskoa vastaan länsimaista elämäntyyliä ja rikon näin tehdessäni tarpeen vaatiessa lakeja ja määräyksiä. Mikään laki ei koske minua jos ja kun niin päätän. Valta ja voima on yksin minun käsissäni koska olen yksilönä aina yhteiskunnan yläpuolella.

On totta, että maallistuminen on taistelevaa maallistumista, mutta ihan syystäkin. Länsimaisen yhteiskunnan on voitettava sota islamilaista uskonnollistumista vastaan, mutta meidän on myös kaadettava kotimainen kristinusko ennen kuin voimme olla vapaita. Vapaus syntyy alistavien uskontojen tuhoutumisesta. Vapaus on sitä kun kukaan ei voi määrätä toiselle elämäntapaa ja arvoja. Jokainen saa elää tavallaan uskomatta yhdenkään toisen ihmisen arvoon nimeltä Jumala. Jumalan on yksinkertaisesti kuoltava.

9

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pro western

Tässä on myös perussyy vihaani toisia ihmisiä kohtaan. Vihaan muita ihmisiä koska muut ihmiset uskovat Jumalaansa, mutta haluavat uskonsa nojalla pakottaa kaikki muutkin elämään arvojensa ja määräyksiensä mukaan. Malliesimerkkinä ovat ovelta ovelle kulkevat Jehovat, jotka häiritsevät kotirauhaa ja yrittävät pakottaa uskoon.

Vihaan kadulla vastaantulevaa ihmistä siksi, että hän haluaa käyttää sellaista valtaa, joka ei hänelle kuulu. Kun näitä Jumalaansa uskovia on monta, eli muodostuu yhteiskunta, se yrittää pakottaa myös ateistit elämään arvojensa ja normiensa mukaan vaikka Jumalan laki ei koske niitä joilla ei ole Jumalaa.

Vihaan uskontoa instituutiona ja lakijärjestelmänä, mutta vihaan sitä myös ilmiönsä. Uskonto on vapauden suurin vihollinen. Suomessa yhteiskunnan kaksi suurinta vihollista ovat islam ja ev.lut kirkko joka pitää ylää vanhakantaista uskoa. Helluntai-herätys ja city-herätys ovat myöskin vihollisia kuten lestadiolaisuus ja muutkin kristinuskon suunnat.

Minä en kerta kaikkiaan aio elää Suomen lain ja suomalaisten normien mukaan. Kukaan ei voi siihen pakottaa. En ole suomalainen sydämessäni enkä ole kristitty. Niinpä kristinuskon tuomitsemat asiat ovat minulle täysin sallittuja. Olen ateisti. En noudata kenenkään lakia enkä tahtoa. Enkä edes halua olla osa tätä yhteiskuntaa koska vihaan Suomea.

Periaatteessa haluaisin hakata henkihieveriin joka ikisen kadulla vastaantulevan ihmisen siksi, että he kaikki ovat väärässä ja haluavat alistaa toiset ihmiset tahtoonsa. Mutta niin ei voi tehdä. Niinpä tyydyn vihaamaan muita ihmisiä ja kieltäydyn heidän palvelemisestaan. Tämä laji on täysin epäonnistunut. Toisaalta ihminen on luonnonoikku joka lopulta tuhoaa itsensä koska tämä jengi ei vaan opi virheistään.

Miksei tämä yhteiskunta voi yksinkertaisesti jättää ihmistä rauhaan? En halua enkä aio palvella teitä mitenkään. En aio ryhtyä maksamaan veroja enkä puolusta yhteiskuntaanne mitenkään. Ymmärtäkää se ja antakaa ihmisen olla rauhassa.

• S. Eko

ihmisviha länsimaisiin arvoihin? Ettet vain itse olisi samanlainen pakottaja kuin ne joita arvostelet? Pitäisikö nimimerkkisi olla Anti western?

• pro western
        S. Eko kirjoitti:

ihmisviha länsimaisiin arvoihin? Ettet vain itse olisi samanlainen pakottaja kuin ne joita arvostelet? Pitäisikö nimimerkkisi olla Anti western?

Ei välttämättä kuulu, mitä sitten? Minä vihaan muita ihmisiä ja minulla on siihen oikeus. Kukaan ei voi kieltää ihmisvihaa. Ei toisista ihmisistä ole pakko pitää eikä heidän kanssaan ole pakko tulla toimeen. En tarvitse tältä yhteiskunnalta mitään enkä ole koskaan pyytänyt siltä mitään. Haluan vain olla rauhassa ja elää tavallani. Tavalla jonka itse valitsen.

• Jake "Kafir" Waits
        pro western kirjoitti:

Ei välttämättä kuulu, mitä sitten? Minä vihaan muita ihmisiä ja minulla on siihen oikeus. Kukaan ei voi kieltää ihmisvihaa. Ei toisista ihmisistä ole pakko pitää eikä heidän kanssaan ole pakko tulla toimeen. En tarvitse tältä yhteiskunnalta mitään enkä ole koskaan pyytänyt siltä mitään. Haluan vain olla rauhassa ja elää tavallani. Tavalla jonka itse valitsen.

...

• pro western
        Jake "Kafir" Waits kirjoitti:

...

Ei, en ihaile kouluampujia. Joukkomurhassa ei ole mitään ihailtavaa ja se on täysin järjetön tapa toimia.

Kritiikkini kärki osuu yhteiskunnan huipulle päättäjiin. En hyväksy istuvaa valtioneuvostoa enkä Suomen lakia sikäli kuin laki estää avoimen rasismin muslimeja vastaan, tai kun laki yrittää velvoittaa minut palvelemaan yhteiskuntaa jota en suostu palvelemaan.

Olen sanonut yhteiskuntasopimuksen yksipuolisesti irti ja aion syyllistyä maanpetokseen heti kun tilaisuus maanpetokseen sattuu osumaan eteen. Vihani kohdistuu valtioon, ei yksilöihin. (yksilöihin sikäli, että en hyväksy yhtäkään kansanedustajaa tai ministeriä.) Ainoa hallintomalli jonka suostun hyväksymään suomeen on suomen kansan sinivalkoisten yksipuoluehallinto, jossa Olavi Mäenpää tai vaihtoehtoisesti Timo Soini olisi Suomen istuva yksinvaltainen Presidentti.

• Mielestäni aivan oikeaakin asiaa.

Raamattu tosiaankin kertoo arvoista ja yhteiskunnasta 2000 vuotta sitten. Vanha Testamentti eli juutalaisten Tanakh vielä vanhemmista.

Sellaisinaan, kirjaimellisesti, Vanhan Testamentin rangaistukset, lait, säännöt, arvot, normit ja määräykset ovat vanhentuneita. Itse asiassa varsin harvat ihmiset, so. alaan erikoistuneet tutkijat, enää ymmärtävät, mihin ne alunperin perustuivat ja mihin ne alunperin viittasivat. Näin siitä syystä, että yhteiskunta ja kulttuuri, jotka tuolloin olivat olemassa, ovat nykyään hyvin vaikeita ymmärtää ja tietomme niistä ovat puutteelliset.

Länsimaissa tosiaankin on siirrytty maalliseen yhteiskuntaan, jota yritetään toteuttaa demokratian, (tällä hetkellä) myös rajoitetun vapaakaupan ja erinäisin muin keinoin. Uskonnon merkitys lakien säätämisessä ja yleensä elämäntavan säätelyssä on varsin pieni - erityisesti Euroopassa.

Samanaikaisesti Raamatun normeista, ohjeista jne. on etsitty ja etsitään ja löydetään sellaista ns. syvempää, yleispätevämpää merkitystä, joka toimii myös nykyaikana. Eivät juutalaisetkaan enää noudata uskonnollisia lakejaan samoin käytännöin kuin 2000 vuotta sitten, vaikka yhä pitävät Tanakhia pyhinä kirjoituksinaan. Eivät myöskään kristityt noudata Uutta Testamenttia samoin käytännöin kuin vaikkapa 500 vuotta sitten.

Olet aivan oikeassa siinä, että läntisen maailman maallistumisen takana on renessanssi - ja (lisään) tietenkin sitä seurannut uudenlaisen tieteen ja teknologian kehitys, vanhat ajatustavat lopullisesti murtanut valistusaika ja lopuksi 1700-luvun lopulla alkanut ja yhä jatkuva teollinen vallankumous. Olet myös oikeassa siinä, että muslimit eivät kokeneet renessanssia - paitsi ehkä osittain ottomaaninen valtakunta, jossa 1400 - 1600 -luvuilla esiintyi samantapaista kulttuurista muutosta ja joka tuolloin oli taloudellisesti, sotilaallisesti ja kulttuurisesti vähintäinkin yhtä vahva kuin pisimmälle ehtineet läntisen Euroopankin alueet (ja luultavasti ainakin ylätasolla näitä maallistuneempi). Turkkilaista renessanssia ei kuitenkaan seurannut samanlainen vahva valistusaika, teollisesta vallankumouksesta puhumattakaan.

On tärkeätä huomata, että renessanssia, sitä seurannutta valistusaikaa ja teollista vallankumousta ei esiintynyt myöskään Intiassa, Kiinassa, Japanissa - eikä ylipäätään missään läntisen Euroopan ulkopuolella. Niinpä läntinen Eurooppa kykeni valloittamaan Euroopan ulkopuolisen maailman ja läntiset ja länsimaistuneet maat (entinen siirtomaa-alue Yhdysvallat etunenässä) hallitsevat yhä toistaiseksi maailmaa poliittisesti ja taloudellisesti ja sotilaallisesti.

Islamilaisessa maailmassa kuten muuallakin kehitys on mennyt viiveellä samaan suuntaan kuin länsimaissakin, joskin uskonnolla on siellä (kuten hyvin usein muuallakin läntisen maailman ulkopuolella) yhä hyvin suuri merkitys. Mutta teknologian ja modernin talouden kasvanut ja kasvava merkitys sekä näiden vaatima moderni koulutus ovat vaatineet ja vaativat kaikkialla, myös muslimialueilla, yhä suurempaa maallisuutta käytännön elämässä ja tämä heijastuu väistämättä myös yhteiskuntaan, lakeihin, arvoihin ja normeihin.

Muslimit eivät enää elä feodaaliaikaa - paitsi ehkä taloudellisesti takapajuisimmilla syrjäseuduilla. Muslimimaat kuten muutkin läntisen maailman ulkopuolella olevat laajat alueet käyvät parasta aikaa nopeassa tahdissa lävitse renessanssiaan, valistusaikaansa ja teollista vallankumoustaan. Se on hyvin tuskallista puuhaa, kuten se oli ja on välillä yhä läntisessä maailmassakin. Erityisen vaikeaksi sen tekee se, että se tapahtuu pakon edessä. Maailmanlaajuinen kilpailu pakottaa.

Muslimimaailmassa on alettu korostaa kansallisuusaatteita (arabismi ja panarabismi, iranialainen ja turkkilainen nationalismi, palestiinalainen nationalismi jne.), mikä on ollut ja on omiaan rikkomaan vanhaa ihannetta yhtenäisestä muslimien yhteisöstä (ummah'sta). Siellä on esiintynyt ja esiintyy uskonnollista separatismia (eräänä jo suhteellisen vanhana separatistisena liikkeenä mm. Arabian alueella syntynyt ns. salafismi). Valtioiden johtajat ja sotapäälliköt pyrkivät hyödyntämään uskontoa kukin omiin tarkoituksiinsa (Iran, Hamas, Saudi-Arabia jne.), mikä on omiaan lisäämään myös uskonnollista hajaannusta. Myös maallistuminen on vahvistunut ja esiintyy mm. kasvaneena kulutushaluna, vähentyneenä moskeijoissa käymisenä, ateismin lisääntymisenä jne.. Naisasialiikkeet kasvavat ja (esim. Iranissa mutta myös Saudi-Arabiassa) esiintyy kasvavaa kritiikkiä uskonnollisen johdon valta-asemaa ja raa'aksi koettua rangaistusjärjestelmää kohtaan.

Vastaavia ilmiöitä esiintyy myös esim. Intian hindujen parissa, mutta siitä ei tässä sen enempää.

Kaiken kaikkiaan, muslimikunta on kaikkea muuta kuin yksi möykky, joka voitaisiin määritellä yksinkertaisesti ja yksiselitteisesti. Se on äärimmäisen monimuotoinen ja tällä hetkellä käy läpi erittäin voimakkaita muutoksia. Samalla Koraanin ja hadithien normeista, ohjeista jne. on etsitty ja etsitään ja löydetään sellaista ns. syvempää, yleispätevämpää merkitystä, joka toimii myös nykyaikana.

• Jake "Kafir" Waits

Jatka vain uneksimistasi. Historia on sinua vastaan.

Koraani ilmoittaa olevansa täydellinen ja sisältävänsä kaiken riittävän tiedon muslimeille kaikkina aikoina, eikä sitä saa muuttaa, vääristellä, mitään siitä ei saa poistaa eikä mitään siihen saa lisätä.
        Koraanin ehdottomuus lakikirjana on aina palauttanut ja tulee aina lopulta tuhoamaan kaikki maallistumisyritykset - yritykset syödä pullasta vain rusinat.

• svale

Olet siis yksipuolisesti "irtisanonut" yhteiskuntasopimuksen.Tiettyjä vähäisiä velvoitteita vastaat saat valtiolta suojaa/turvaa/ravintoa yms.

• pro western

Kyllä, olen irtisanonut yksipuolisesti yhteiskuntasopimuksen. Eikä siinä kaikki. Jatkossa aion vahingoittaa Suomen mainetta ja etuja mahdollisimman pahasti syyllistymällä maanpetokseen heti kun tilaisuus tarjoutuu. Aion myös lakata veronmaksun ja vaihtaa kotimaata pysyvästi ja jättää osallistumatta maanpuolustukseen jos sattuisi kutsu kolahtamaan postilaatikkoon ulkomailla ollessa.
        Sattuu olemaan niin, että yhteiskunta sanoi itse irti sopimuksensa minun kanssa sallimalla muslimien oleskelun ja lisääntymisen Suomessa. En voi sietää islamia enkä muslimeja, joten kieltäydyn islamilaistuvan yhteiskunnan palvelemisesta täysin. Vihaan tätä maata oikein sydämeni pohjasta. Siksi petän tämän maan, jätän palvelematta ja vahingoitan Suomen mainetta EU-tuomioistuimissa jos vain mahdollista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4384
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3830
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3509
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3110
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2598
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2519
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2312
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1966
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1732
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      34
      1691
    Aihe