kuuntelin kotidopplerilla ja vauvan syke oli nyt vain 100-110.. ja liikkui hieman siinä samalla niin tais olla hereillä. Ennen ollut n.150. Rv 21 ja toinen lapsi tulossa. Onko noin matala syke normaalia? :S
vauvan syke
7
1038
Vastaukset
- .......
Näyttääkö dopplerisi sykelukeman vai laskitko itse? Kuulostaa omalta pulssiltasi... Sikiön syke vaihtelee 130-160 ja jos se liikkuu, ei voi kyllä olla alle 130...
- alkuperäinenn
mun oma pulssi oli 70. erotan kyllä oman sykkeen, istukan äänet ja vauvan sykkeen.
- rv 20+1
alkuperäinenn kirjoitti:
mun oma pulssi oli 70. erotan kyllä oman sykkeen, istukan äänet ja vauvan sykkeen.
ei ole normaalia et tuossa vaiheessa syke niin alhaalla. meillä nyt 20 1 ja tänään neuvolassa kokoajan oli syke 146-150. syke ei saisi olla alle 130.
- vielä..
rv 20+1 kirjoitti:
ei ole normaalia et tuossa vaiheessa syke niin alhaalla. meillä nyt 20 1 ja tänään neuvolassa kokoajan oli syke 146-150. syke ei saisi olla alle 130.
ihan normaalisyke. Eli kyllä alle 130 voi vielä mennä. Yleensä syke vaihtelee siinä 120-160 välillä. Äitiyspolille kyllä lähetetään, jos syke on alle 120, mutta en pidä kylläkään luotettavana kotidopplerin kanssa kellosta laskettua sykettä. Aloittajalle sanoisin, että soita neuvolaan, josko pääsisit sinne kuuntelemaan ihan oikealla dopplerilla sykkeen.
- mie vaan :)
vielä.. kirjoitti:
ihan normaalisyke. Eli kyllä alle 130 voi vielä mennä. Yleensä syke vaihtelee siinä 120-160 välillä. Äitiyspolille kyllä lähetetään, jos syke on alle 120, mutta en pidä kylläkään luotettavana kotidopplerin kanssa kellosta laskettua sykettä. Aloittajalle sanoisin, että soita neuvolaan, josko pääsisit sinne kuuntelemaan ihan oikealla dopplerilla sykkeen.
Itse olen rv.23 6 ja joka kerta neuvolassa pikkusen syke ollu 145-155.
- tuossa..
mie vaan :) kirjoitti:
juuri sanottiinkin, että normaalisyke on 120-160 välillä.
- mie vaan :)
mie vaan :) kirjoitti:
oho niinpä näkyy.. no mie vaan kerroin oman pikkusen sykkeen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie2886055Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta553941Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom413302Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole733205Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava753117Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1743050Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten932837Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022536Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2052170Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt782093