Aloitin e-pillerit ensimmäistä kertaa elämässäni muutama viikko sitten (ensimmäisestä liuskasta jäljellä muutama pilleri). Koko tämän ajan minulla on tullut "läpäisyvuotoa" vai miksi sitä nyt nimitetäänkään... Eli aivan kuin olisin kärsinyt menkoista viimeiset kolme viikkoa. Alkaa pikku hiljaa kyrpiä koko homma. Miten kauan teillä muilla jatkui tuo ylimääräinen vuoto? (Jos siis edes kärsitte siitä)
E-pillereiden sivuoireet
5
436
Vastaukset
- e-pils
Eikö pilsuja käytetä vasta kun ollaan naimisissa, siihen asti kumia
- ????
Mitä tekemistä naimisiinmenolla on hormonilääkkeiden syömisen kanssa?
- jjlllllöfkö
???? kirjoitti:
Mitä tekemistä naimisiinmenolla on hormonilääkkeiden syömisen kanssa?
niin voi olla muussakin vakituisessa parisuhteessa, ihan muuten vaan koska kondomi ei ole 100% varma tai ihan muihin syihin... kyllä niitä löytyy jos vähän ajattelee
- mayura
jjlllllöfkö kirjoitti:
niin voi olla muussakin vakituisessa parisuhteessa, ihan muuten vaan koska kondomi ei ole 100% varma tai ihan muihin syihin... kyllä niitä löytyy jos vähän ajattelee
Eivät ne pilleritkään satavarmoja ole.
Itse aiheeseen sitten, kun muut eivät ole vastaamaan vaivautuneet. Läpivuoto ensimmäisten liuskojen aikana on aivan normaalia, niin se yleensä meneekin. Itselläni se loppui kolmannen liuskan aikana kokonaan. Kuulemieni mukaan sen kuuluisi loppua toisen tai viimeistään kolmannen aikana, muuten mennään takaisin doctorille vaihtamaan merkkiä. - Muija(:
mayura kirjoitti:
Eivät ne pilleritkään satavarmoja ole.
Itse aiheeseen sitten, kun muut eivät ole vastaamaan vaivautuneet. Läpivuoto ensimmäisten liuskojen aikana on aivan normaalia, niin se yleensä meneekin. Itselläni se loppui kolmannen liuskan aikana kokonaan. Kuulemieni mukaan sen kuuluisi loppua toisen tai viimeistään kolmannen aikana, muuten mennään takaisin doctorille vaihtamaan merkkiä.Sanoo Suomi24 keskustelufoorumin neiti ylilääkäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760