Miten isoja ovat kännykkälaskunne per/kk ? Siis niillä, joilla ei ole työkännykkää käytössä.
Pysyykö alle 30 e/kk ? Mulla on toistaiseksi vielä pysynyt.
Kännykkälaskujen suuruus ?
14
489
Vastaukset
- kännykkäkaija
on 3-4 kuukauden lasku n. 20 euroa.
Kannattaa katsoa kelle maksaa :-).- kahdenkympin
ovat olleet. siitä huolimatta puhelinyhtiö voivat paksusti. Sillä kännyköitä nykyisin on kohta
yhtä paljon kun ihmisiäkin. ps. tarkoitin kännykkäliittymiä. - kännykkäkalle
kahdenkympin kirjoitti:
ovat olleet. siitä huolimatta puhelinyhtiö voivat paksusti. Sillä kännyköitä nykyisin on kohta
yhtä paljon kun ihmisiäkin. ps. tarkoitin kännykkäliittymiä.on se mitä monet tekevät. Omasta liittymästä soitetaan tuttavan työkännykkään ja katkaistaan puhelu kun se on soinut kerran. Toisessa päässä nähdään keneltä puhelu on tullut ja sieltä soitetaan takaisin. Eihän puhelu ilmainen tietysti ole mutta se menee sen yrityksen piikkiin.
- kännykkäkaija
kännykkäkalle kirjoitti:
on se mitä monet tekevät. Omasta liittymästä soitetaan tuttavan työkännykkään ja katkaistaan puhelu kun se on soinut kerran. Toisessa päässä nähdään keneltä puhelu on tullut ja sieltä soitetaan takaisin. Eihän puhelu ilmainen tietysti ole mutta se menee sen yrityksen piikkiin.
enpä tee noin. Omat puheluni maksan ja ei tuo tosiaan tee, kuin vitosen kuussa. Äidille pitää soittaa lankapuhelimeen, virallisia puheluita on ja muutamalle eläkkeellä olevalle ja työttömälle tuttavilleni soittelen.
Lasteni kanssa esim. soittelen "skypellä". - O - O
kännykkäkalle kirjoitti:
on se mitä monet tekevät. Omasta liittymästä soitetaan tuttavan työkännykkään ja katkaistaan puhelu kun se on soinut kerran. Toisessa päässä nähdään keneltä puhelu on tullut ja sieltä soitetaan takaisin. Eihän puhelu ilmainen tietysti ole mutta se menee sen yrityksen piikkiin.
Tiedätkö kuinka monta euroa kuukaudessa säästät menetelmällä?
- et sillee;)
kännykkäkalle kirjoitti:
Tiedän et näin toimitaan...Ja monta muutakin asiaa voi, virman varjolla hoijella;)) Vaimon tietämättä...
- pian enemmänkin,
kahdenkympin kirjoitti:
yhtä paljon kun ihmisiäkin. ps. tarkoitin kännykkäliittymiä.meilläkin viisi kahteen pekkaan.
- O - Orvokki
kahdenkympin kirjoitti:
yhtä paljon kun ihmisiäkin. ps. tarkoitin kännykkäliittymiä.on enemmän puhelimia kuin korvia, eikä silti osaa luopua edes lankapuhelimesta. Yksi sellainen katsoo peilistä. Olen miettinyt lankapuhelimesta luopumista jo ties kuinka kauan, mutten ole saanyt tehdyksi. Lankapuhelin on ainoa, jossa suostun keskustelemaan pitempään kotona. Sen luurikin tuntuu kännykkää mukavamalta, eikä puhelu lankapuhelimesta lankapuhelimeen enää kuukausimaksun lisäksi oikeastaan mitään maksakaan.
Autolla ajellessa voin joskus käydä läheisteni kanssa pitempiäkin keskusteluja, jos ajelemme molemmat jossain kaupunkialueen ulkopuolella. Langaton hands free -laite on mukava, mutten pidä sitä kotona päällä.
Yksityinen salainen puhelinnumero vapauttaa sulkemaan työkännykän vapaa-aikana ja varmistaa tietyissä tilanteissa tärkeimpien puheluiden vastaanottomahdollisuuden. (Kännykkälasku on melkein aina alle 30 eur/2 kk.)
Luulen kännykkäliittymiä olevan jo nyt enemmän kuin asukasluvun määrä Suomessa. Nuorisolla on varmaan myös paljon käytöstä poistuneita omissa varastoissaan. - Ruppovaaran poika
kännykkäkaija kirjoitti:
enpä tee noin. Omat puheluni maksan ja ei tuo tosiaan tee, kuin vitosen kuussa. Äidille pitää soittaa lankapuhelimeen, virallisia puheluita on ja muutamalle eläkkeellä olevalle ja työttömälle tuttavilleni soittelen.
Lasteni kanssa esim. soittelen "skypellä".Minulla on Skype ja oton Pro:n soittomahdollisuuden ja kuukauden kiinteä on 2€ puhelut 0,04€ kerta, ei aikaveloitusta 50tuntiin/kk. Esim valtakunnallisiin yritysnumeroihin, joita on viranomaisillakin 010, 020 ja 030 alkuisiin, joihin kännykällä soitto maksaa 0,30€/min, niin skypellä soitto maksaa vaan sen 4 centtiä vaikka tuntikaupalla lörpöttelisi? Saman maksaa tavallisiin lankanumeroihin soitto 0,04€ aloitus ei aikaveloitusta.. Olen saanut kuukausittaiset 40-50€ laskut putoamaan 7-8€/kk.
Soittaessaan näkee suoraan veloituksen, ettei se ole arvailujen varassa mitä sieltä tulla tupsahtaa? Jos näkee, että laskua lähtee kertymään, niin lopettaa puhelun siihen.. Esim. uudet poliisille puhelut on kallita. Maksuja voi siis hallita.
- -västäräkki-
Äläpä mitään, mun laskut on tosipieniä, ja työpuhelin on eri juttu.
Aloin ihmetteleen kun puhelinlaskussani oli "palvelupuhelut" 9 kertaa kk ja 18,01 kk.euroa.
Todella en ollut soittanut tälläiseen, otin selvää, mistä, miksi jne.
Elisa kertoi, et olin hyväksynyt jonkun viestin, ja sieltä alkoi tuleen etusi-viestejä.
Mä en ees avannut, nollasin, VAAN mun olisi pitänyt siihen ekaan vastata et Stop ja jotain???
Minulle tulee lasku 2kk välein, kun eivät liian pieniä kk velkoja veloita;)
Työpuhelimeen minulle toki voi tuttukin soittaa, vaan minun soitot menee listaan, joten niitä ei ole, muita kuin ammatillisia. - kotimaassa
Keskiarvo puheluille ja tekstiviesteille
1,70E/kk. - -pieniä
ovat kännylaskut.
Lankaliittymälasku onkin sitten suurempi, varsinkin kun laajakaista maksetaan samassa. - hallinnassa
Lasku tulee joka toinen kk.
Lasku on 9.90e/kk siihen sisältyy rajaton netinkäyttö, tästä 3G puhelimesta, ja 1000 textaria.
Minulle soitetaan, n, 15h/kk minä en tällä soita.
Sitten on toinen puhelin, missä on ilmaiset 50h/kk puhelut, määriteltyjen operaattorien liittymiin. Siitä puhun n 30h/kk. Lähipiirillä ne operaattorit, joille voin soittaa, ilman maksua. Ensivuonna maksaa 3.95e/kk - kolmenkympin
huippeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377199Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265015L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694422TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153513Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242321Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3091836Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241736Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91619- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581458