Mikä lentoyhtiö YK..

matkaa varaamassa

Olen varaamassa matkaa Deturilta Alanyaan ensi syksyksi. Esitteen mukaan lentoyhtiö KHTY Boeing 737-800. Kun varasin neitissä tuli lentojen tunnukset YK... Siis mikä yhtiö se on? Yritin selata netissä, mutta en löytänyt sieltä tietoa. Hotelli on Alanya Dreams. Siitäkin olisi kiva lukea lisää tuoretta tietoa. Olen kyllä aiemmista ketjuista lukenut puolesta ja vastaan. Aika kumma varaussysteemi, kun tein nettivarauksen, en saanut mitään vahvistusta sähköpostiini. Tullee ilmeisesti postitse, joka sitten säilytetään toimien lentolippuna? Miten on toiminut muuten matkanjärjestäjänä? Olen ekaa kertaa siis varaamassa heiltä. Kulutonta vaihto-oikeutta heillä ei ilmeisesti ole poiketen useista muista matkanjärjestäjistä.

3

1809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • sama vielä

Juu kiitos. Luin tuon. Haluaisin vielä tietää lisää tuosta lentoyhtiöstä. Onko jollain kokemusta? Onko Detur käyttänyt sitä aiemminkin, vai onko ekaa kautta? Jos sitä vertaisi vaikka Pegasus-koneisiin, onko saman tyyppisiä palveluiltaan/tiloiltaan, josta itselläni positiivista kerrottavaa. Ainoastaan palvelun hitaus, mutta kyllä noin lyhyen lennon kestää, jos muuten on ok.

• olen ollut

useasti Deturin matkalla ja toimii siinä missä muutkin matkanjärjestäjät.
      Kerran vuosia sitten oli lento myöhässä pari tuntia mutta on se ollut muillakin.
      Hotellien taso ollut sitä mitä esite lupaa, ihan vastaavat kuin Finnmatkoilla tai AM:lla.
      Itse tilasin netistä ensi kesälle matkan Marmarikseen, ensin heinäkuulle.
      Tilanne muuttui kun sain matkaseuraa yhdeksi viikoksi ja hänelle ei sopinut kyseinen aika.
      Soitin viime maanantaina Deturille ja siirsin lähtöä ja lisäsin matkakumppanin.
      Uudet liput tulivat keskiviikkona ja mitään ylimääräistä kulua ei tästä koitunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe