Olen varaamassa matkaa Deturilta Alanyaan ensi syksyksi. Esitteen mukaan lentoyhtiö KHTY Boeing 737-800. Kun varasin neitissä tuli lentojen tunnukset YK... Siis mikä yhtiö se on? Yritin selata netissä, mutta en löytänyt sieltä tietoa. Hotelli on Alanya Dreams. Siitäkin olisi kiva lukea lisää tuoretta tietoa. Olen kyllä aiemmista ketjuista lukenut puolesta ja vastaan. Aika kumma varaussysteemi, kun tein nettivarauksen, en saanut mitään vahvistusta sähköpostiini. Tullee ilmeisesti postitse, joka sitten säilytetään toimien lentolippuna? Miten on toiminut muuten matkanjärjestäjänä? Olen ekaa kertaa siis varaamassa heiltä. Kulutonta vaihto-oikeutta heillä ei ilmeisesti ole poiketen useista muista matkanjärjestäjistä.
Mikä lentoyhtiö YK..
3
1809
Vastaukset
- sama vielä
Juu kiitos. Luin tuon. Haluaisin vielä tietää lisää tuosta lentoyhtiöstä. Onko jollain kokemusta? Onko Detur käyttänyt sitä aiemminkin, vai onko ekaa kautta? Jos sitä vertaisi vaikka Pegasus-koneisiin, onko saman tyyppisiä palveluiltaan/tiloiltaan, josta itselläni positiivista kerrottavaa. Ainoastaan palvelun hitaus, mutta kyllä noin lyhyen lennon kestää, jos muuten on ok.
- olen ollut
useasti Deturin matkalla ja toimii siinä missä muutkin matkanjärjestäjät.
Kerran vuosia sitten oli lento myöhässä pari tuntia mutta on se ollut muillakin.
Hotellien taso ollut sitä mitä esite lupaa, ihan vastaavat kuin Finnmatkoilla tai AM:lla.
Itse tilasin netistä ensi kesälle matkan Marmarikseen, ensin heinäkuulle.
Tilanne muuttui kun sain matkaseuraa yhdeksi viikoksi ja hänelle ei sopinut kyseinen aika.
Soitin viime maanantaina Deturille ja siirsin lähtöä ja lisäsin matkakumppanin.
Uudet liput tulivat keskiviikkona ja mitään ylimääräistä kulua ei tästä koitunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750