Olisko kellään neuvoja, miten sais aidotetulta piha-alueelta pysymään naapurin koirat pois, jotka tulee pihalle paskomaan, ja talossa kun on pieniä lapsia. onko mitään myrkkyjä joilla sais koirat pysymään poissa pihalta?
Naapurin koirat
16
735
Vastaukset
- keino
on ottaa asia puheeksi naapurin kanssa. Hän ei välttämättä edes ole tietoinen, että hedän koirat käy teidän pihalla.
Myrkkyä ei ole olemassa, eikä se olisi kovin viisastakaan, onhan teillä pieniä lapsia, jotka saattaisivat syödä sitä.
Eli rohkeasti vaan puhumaan asiasta! :) - issu56
jos piha-alue on aidattu, niin miten ihmeessä ne koirat sinne pääsee?
- Itsellä on
piha aidattu metrin korkuisella aidalla, eikä kyllä estä koiraani hyppäämästä sen yli mennen tullen. Aikoinani korotin aitaa 0,5metrin verkolla, eikä se 1,5 metrinen aitakaan tuottanut vaikeuksia, ainakaan meidän Bordercollielle. No, otin pois sen verkon siitä aitaa rumentamasta, kun siitä ei kuitenkaan ollut mitään hyötyä.
- iltalehdessä
suositeltiin tummaa suklaata tai xylitoli purukumia, kumpikaan ei ole lapsille vaarallista...
ehdotuksia koirien myrkyttämisestä taas...
Aloittajalle kuitenkin tiedoksi,että jos joku saa vihiä että myrkytit naapurin hurtat niin siinähän maksat uusien hinnan korvauksiana muita kuluja....oletko puhunut naapurillesi??Onko sulla naapuria?Entä onko niillä koiria?Jokin aloituksessa haiskahti...vai onko mun siitepölyallergia vaan????
Ps,epäilen ihan siksi...että aika harva miettii ekana radikaaleja keinoja.
Jos kuitenkin myrkyillä tarkoitat karkoitetta niin sitä löydät apteekista ja lemmikkieläinliikkeestä...omiin koiriini ei juuri tehoa ne,yhdestä kukkapenkistä koitin niillä pitää koirat poissa mutta...- issu56
tuo koko aloitus on yhtä paikkansapitämätöntä hölynpölyä...!
Keksitty tarina näin perjantain kunniaksi siinä toivossa, että aiheesta syntyisi taas vaihteeksi hirvittävä riita. issu56 kirjoitti:
Keksitty tarina näin perjantain kunniaksi siinä toivossa, että aiheesta syntyisi taas vaihteeksi hirvittävä riita.kunhan nyt toiveajattelin että tarkoitti myrkyllä jotain karkoitetta...en kyllä pane päätäni pantiksi lainkaan =)
- ammuttu
issu56 kirjoitti:
Keksitty tarina näin perjantain kunniaksi siinä toivossa, että aiheesta syntyisi taas vaihteeksi hirvittävä riita.onnea riitakaverin etsintään. Ehkä joku tarttuu koukkuun:-D
- issu56
ammuttu kirjoitti:
onnea riitakaverin etsintään. Ehkä joku tarttuu koukkuun:-D
toivottaa itselleen onnea riitakaverin etsintään, sillä minä en sellaisesta todellakaan piittaa pennin vertaa!!!
Aivan samoin kuin muilla, niin myös mulla on oikeus mielipiteeseen ja jos se ei sua miellytä, niin sillehän minä en voi yhtään mitään!!! - tietenkin
davalyan kirjoitti:
kunhan nyt toiveajattelin että tarkoitti myrkyllä jotain karkoitetta...en kyllä pane päätäni pantiksi lainkaan =)
karkoitetta, sehän suoraan kirjoitti, että myrkkyä "millä saa koirat pysymään poissa", eikä suinkaan, että myrkkyä "millä saais koirat pois päiviltä". Että pysy vaan siinä ensimmäisessä johtopäätöksessä, vaikuttaa järkeenkäyvimmältä.
tietenkin kirjoitti:
karkoitetta, sehän suoraan kirjoitti, että myrkkyä "millä saa koirat pysymään poissa", eikä suinkaan, että myrkkyä "millä saais koirat pois päiviltä". Että pysy vaan siinä ensimmäisessä johtopäätöksessä, vaikuttaa järkeenkäyvimmältä.
näin...koirien myrkyttämisestä tahallaan on mulla kaksi läheistä kokemusta...ja suorastaan en edes rotalle soisi moista kohtaloa...
- issu56
tietenkin kirjoitti:
ja myrkky ovat edelleenkin kaksi täysin eri asiaa!!
Myrkky tappaa ja karkote karkottaa...pitää siis loitolla...! - tietenkin
issu56 kirjoitti:
ja myrkky ovat edelleenkin kaksi täysin eri asiaa!!
Myrkky tappaa ja karkote karkottaa...pitää siis loitolla...!huolimatonta kielenkäyttöä aloittajalta, muttei se maailmaa kaada, kyllä siinä tarkoitus "myrkylle" kävi kuitenkin selväksi. Eli ei vaikuttanut olevan sentään tappoaikeissa.
- issu56
tietenkin kirjoitti:
huolimatonta kielenkäyttöä aloittajalta, muttei se maailmaa kaada, kyllä siinä tarkoitus "myrkylle" kävi kuitenkin selväksi. Eli ei vaikuttanut olevan sentään tappoaikeissa.
tuo aloittaja, kun puolestaan puhut?
Ei pidä kirjoittaa sitä, mitä ei tarkoita ja jos tarkoittaa sitä, mitä on kirjoittanut, niin tulisi pysyä sanojensa takana...vai mitä... - tietenkin
issu56 kirjoitti:
tuo aloittaja, kun puolestaan puhut?
Ei pidä kirjoittaa sitä, mitä ei tarkoita ja jos tarkoittaa sitä, mitä on kirjoittanut, niin tulisi pysyä sanojensa takana...vai mitä...en ole aloittaja, mutta olen vain tällainen positiivinen luonne, joka haluan nähdä asiat positiiviselta kannalta. Minusta aloittaja ei tosiaan vaikuttanut "koiramurhaajalta", vaan halusi vaan pitää vieraat koirat poissa pihaltaan, täydellä oikeudella. Korjatkoon itse, jos olen väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740