Haapavedellä ei ole yhtään edes kansallisen tason hiihtäjää, joten koko putki olisi tarpeeton."Hippohiihtäjät" menkööt Vuokattiin "harjoittelemaan" tiukoissa trikoissaan. Mitä ammuntaan tulee, niin ampumarata on olemassa ja mehtään mahtuu metästämään.Rahat järkevämpään käyttöön!
Hiihtotunnelia ei tarvita!
16
495
Vastaukset
- auts töks töks
puhetta juuri sellaista mitä tarvitaan.
- Metsästäjä.
mieltä hiihtotunnelista, mutta mitäs helvettiä me nykyisellä ampumaradalla kun ei sitä voi käyttää. Kyllä nuorien metsästäjien ja miksei vanhempienki olisi hyvä hakea se sihti ensin kohdilleen radalla ja siellä opetella aseen käyttöä yms. ja sitten vasta aitoihin tilanteisiin. Muistetaan kuitenkin, että aina kun se tulee se haavoittava osuma, niin se tuottaa eläimelle turhaa kärsimystä. Toki näitä tulee kaikille, mutta rataharjoittelulla näitä voitaisiin ehkäistä. JA EI AMMUTA SIIHEN PARVEN KESKELLE!
- Harrastaja....
Metsästäjän kans samaa mieltä radalla oppii
arvioimaan matkan kohteeseen ja lentonopeuven - harrastuksesi
itse, älä maksata sitä muilla.
Harrastan aktiivisesti laskettelua, kuntosalia ja maantiepyöräilyä, kustannan näistä
harrastuksistani kaikki esiin tulevat kulut itse.
En marise kuntaa, kaupunkia, tai mitään muutakaan tahoa maksamaan harrastuksiani, tee sinäkin samoin ja lopeta tuo typerä itku. - joku tolokku.
harrastuksesi kirjoitti:
Harrastan aktiivisesti laskettelua, kuntosalia ja maantiepyöräilyä, kustannan näistä
En marise kuntaa, kaupunkia, tai mitään muutakaan tahoa maksamaan harrastuksiani, tee sinäkin samoin ja lopeta tuo typerä itku.Jos ei perse kestä maksaa omia harrastuksiaan itse, pitää sillon valita joku muu halavempi harrastus eikä märistä paikkakunnan veronmaksajia maksumiehiksi.
- Metsästäjä.
harrastuksesi kirjoitti:
En marise kuntaa, kaupunkia, tai mitään muutakaan tahoa maksamaan harrastuksiani, tee sinäkin samoin ja lopeta tuo typerä itku.viestin tarkoitus oli? Et sinäkään laskettelemaan pääse ellei sitä mäkeä ole siihen ensin verorahoilla pykätty. Luuletko, että metsästäjät maksattavat ammukset, aseet, ajoneuvot, koirat, koiranmuonat, polttoaineet, yms. kaupungilla tai kunnalla? Älä saatana kehtaa väittää että me muilla maksatetaan.
- maksava harrastaja
Metsästäjä. kirjoitti:
viestin tarkoitus oli? Et sinäkään laskettelemaan pääse ellei sitä mäkeä ole siihen ensin verorahoilla pykätty. Luuletko, että metsästäjät maksattavat ammukset, aseet, ajoneuvot, koirat, koiranmuonat, polttoaineet, yms. kaupungilla tai kunnalla? Älä saatana kehtaa väittää että me muilla maksatetaan.
Kun menen laskettelemaan saatan ajaa useita satoja kilometrejä päästäkseni sinne, kun tulen perille, maksan harrastuksestani ja lunastan hissilipun.
Samoin, mennessäni kuntosalille, olen maksanut vuoden salimaksun, en ole itkenyt sitä keltään ilmaiseksi.
Samoin olen myös itse maksanut kaikki harrastuksissani käyttämäni välineet.
Sinä rassukka märiset Haapaveden kaupunkia kustantamaan sinulle radan jossa voit paukutella.
Liity jonkin naapuripaikkakunnan ampumaseuraan ja käy siellä ampumassa, äläkä itke täällä tyhmyyttäsi. - älä puhu
Metsästäjä. kirjoitti:
viestin tarkoitus oli? Et sinäkään laskettelemaan pääse ellei sitä mäkeä ole siihen ensin verorahoilla pykätty. Luuletko, että metsästäjät maksattavat ammukset, aseet, ajoneuvot, koirat, koiranmuonat, polttoaineet, yms. kaupungilla tai kunnalla? Älä saatana kehtaa väittää että me muilla maksatetaan.
asioista joista et mitään ymmärrä.
Veikkaanpa ettei suomesta löydy yhtään laskettelukeskusta joka olisi pykätty paikkakunnan veronmaksajien rahoilla. Laskettelukeskusten takana on aina jokin yritys, joka vastaa toiminnasta ja on aikoinaan järjestänyt hankkeen rahoituksen itse. Vai voitko mainita edes yhden laskettelukeskuksen Suomessa, joka olisi rakennettu paikkakunnan veronmaksajien rahoilla?
Helpotan tehtävääsi, et voi koska niitä ei ole. - lentelet
Harrastaja.... kirjoitti:
Metsästäjän kans samaa mieltä radalla oppii
arvioimaan matkan kohteeseen ja lentonopeuvensiellä ampumaradalla?
- hiihtotunnelia käytämme
-kuntoiluun ja terveydenhoitoon.
Tehokkaampaa liikunta on kuin mikään terveyskeskus!- terveyttä arvostavat
haluamme hiihtää ja olla muutenkin. Me ymmärrämme ettei vain liike vaan nimenomaan YMPÄRÖIVÄ LUONTO pitää ihmisen terveenä ja mielen virkeänä.
Luonto tarjoaa virikettä aisteille, ei tunnelin kuoret, hyi!
- ei ole tehty
eli vain luuloja-
ennakkoluuloja levitellään.- tarveselvitys
tullut aivan selväksi jo näissäkin kirjoituksissa.tunnelia ei tarvita haapaveellä.
- kumpaakaan
tarveselvitys kirjoitti:
tullut aivan selväksi jo näissäkin kirjoituksissa.tunnelia ei tarvita haapaveellä.
Ei tarvita, ei tunnelia sen kummemmin, kuin ampumarataakaan.
Kaupungin verorahoille on tärkeämpääkin käyttöä. - on muualla saatu
kumpaakaan kirjoitti:
Ei tarvita, ei tunnelia sen kummemmin, kuin ampumarataakaan.
Kaupungin verorahoille on tärkeämpääkin käyttöä.EU-rahaa liki miljoona,
valtiolta samanmoinen ja kunnan osuus ollu pienen pieni.
Haapaveden elinvoima kasvais aika roiskauksen ,
kun tänne pari milliä investoitas.
Tulis työtä ja toimintaa jne.
Vain pöhkö ja vielä pöhkömpi vastustaa noin hyvää hanketta. - auts töks töks
on muualla saatu kirjoitti:
EU-rahaa liki miljoona,
valtiolta samanmoinen ja kunnan osuus ollu pienen pieni.
Haapaveden elinvoima kasvais aika roiskauksen ,
kun tänne pari milliä investoitas.
Tulis työtä ja toimintaa jne.
Vain pöhkö ja vielä pöhkömpi vastustaa noin hyvää hanketta.milijoonallas putkia aukiavan.Lopettakkaa iliman aikuinen vouhotus.Kaupungilla tärkeämpiäkin rahan käyttökohteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847