Mistäs nettisivulta (mieluiten suomalaiselt)saa Kanin kenkiä? Jos tiiät nii voikko laittaa vaikka linkin tänne. Ja ois iha kiva jos sivu ois luotettava, ettei mitää piraattisivuu, joka pöllii rahat.
Karl Kanin kenkiä...
9
953
Vastaukset
- Hopparipelle
Mä haluisin ostaa Jorma Jäniksen kenkiä, mistä niitä saa?!?!?!?!?!?!
- perus jätkä
Mä haluaisi taas Jussi Jänön kenkiä!! Laittakaa linkki
- ......................
perus jätkä kirjoitti:
Mä haluaisi taas Jussi Jänön kenkiä!! Laittakaa linkki
Mulle kelpais Pentti Pupun kengät ja pari LIIAN isoja Risto Rusakon farkkuja.
- jyjyhjy
...................... kirjoitti:
Mulle kelpais Pentti Pupun kengät ja pari LIIAN isoja Risto Rusakon farkkuja.
Ja mulle sit vielä Paavo Pupun
- hohoooo
jyjyhjy kirjoitti:
Ja mulle sit vielä Paavo Pupun
vili vilperi pipo
- Roikkuhousu
...tilattua Marko Marsun gangsta-lippiksen?
- Max Marsu
Karl Kani kani,
pieri ja pani,
yobitchmotherfuckerghetto! - toivittuilu,..
Nii, se on kaikkien iha oma asia minkälaisia vaatteita haluaa käyttää. Jos joku kysyy että mistä saa kanin kenkiä nii yhet tulee heti aukoo päätään. SÄÄLITTÄVÄÄ!
Ja joo, kanin kenkiä saa tuolta: www.topstreetwear.com , ei kylläkään ole suomalainen, mutta on luotettava. Tuolta oon itekki tilannu vaatteita että kannattaa harkita :)- Dusse
KIITOS todella! Tilasin jo ekat kengät tuolt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756