Luin kuinka kaksi tallinnan laivassa ,iäkästä ihmistä kuoli,kumpikin olivat eri seurueessa .
Ja kuolemantapauksia pidettiin normaaleina.
Niin ,kuinka minä haluaisin kuolla ,ei muuten hassumpaa kun juuri hauskassa seurassa,mahdollisesti vielä tanssilattialla ,komean miehen käsivarsille.
Näin meni se toinen ,ja toinen kuoli ruokaillessa.
Ei tämä ole tarkoitettu ironiaksi.
kuinka haluaisit kuolla?
16
872
Vastaukset
- La Cumparcita
Tanssilattia voi olla vaarallinen paikka ikääntyneille. Tunne ja liike yhdistettynä kysyy sydämeltä kuntoa.
Monen lähtöhetki on tullut kuuman tangon tahdittamana.
Ruokaillessa helposti sitkeä ruoka tahtoo juuttua nieluun joka tekee tehtävänsä.
Onhan niitä tapauksia, otetaan asiat liikoja murehtimatta tai liialliseen tunnemyrskyyn uppoutumatta.- Tähdykkä
Tämä ei ole leikin asia mutta totuus on meillä kaikilla edessämme,jos valita saisin joko nukkuessa tai ystävien keskellä ketään pelästyttämättä, ja että ehtisin siunata itseni ja ystäväni.Tähdykkä.
Tähdykkä kirjoitti:
Tämä ei ole leikin asia mutta totuus on meillä kaikilla edessämme,jos valita saisin joko nukkuessa tai ystävien keskellä ketään pelästyttämättä, ja että ehtisin siunata itseni ja ystäväni.Tähdykkä.
edessä .--- Se onkin aikalailla vaikea etukäteen päättää itse ,mutta Tähdykkä haluaisi siunausta --minä itse en antaisi papin tulla viereeni viimeisellä hetkellä, toivottavasti kaikki tapahtuu äkkiä ,eikä siinä sanoja kaivata.
Täytin juuri 75v ja sanoin,että haluaisin kukkasia lahjaksi ,koska haluan niitä kotiinikin ,enkä enään näe niitä sillon kun silmäni painan viimeisenkerran kiinni.
Onneksi olen saanut olla terve ja en kaipaa kuolemaa.
että elämä kohtelisi niin suopeasti että pystyisin huolehtimaan itsestäni loppuun asti. Ettei joutuisi toisten autettavaksi.
Kuolla haluaisin omassa sängyssäni yöllä yksinäni vain rauhallisesti nukkua pois, kädet ristissä.- Laritsa M
En ainakaan terveyskesluksen potilasosaston muovitetussa vuoteessa, huumetokkurassa, kusivaipoissa kidutettuna.
- Hintriika*
Missä, milloin ja miten kuolee ei ole omassa hallinnassa, ellei sitten itse avita kuolemaansa. Luultavasti meistä jokainen haluaisi kuolla nopeasti, kivuttomasti ja ns. saappaat jalassa. Onnellinen hän, jonka onnistuu se toteuttaa.
Muistan toisen mummoni, joka kuoli yöllä nukkuessaan omaan sankyynsä. Olimme edellisenä iltana kahvitelleet hänen 84-vuotissyntymäpäiväänsä ja mummo oli heittäynyt niin riettaaksi, että kertoi jopa hävyttömän vitsin!
Voin vain toivoa, että sellainen kuolema periytyisi ikään kuin sukuvikana minullekin.- Sinisirkku<
Kun mieheni kuoli,mutta ei hän siitä enään paljon tienyt.Jos nyt pitää ottaa kantaa tähän tyydyn siihen mitä kohtaloni suo!
Tietenkin jos on äärimmäisen vaikeaa,en pidä sitäkään pahana että hyppää itse pois.Ja sanoo mennessään jos jaksaa Kiitos hienoa oli!
Mutta taatusti kirjoittaisin rakkailleni kirjeen:)
- Tepposet
Mielellään aktin päätteeksi tai hätätilassa punttisalilla kesken maven, tangossa vähintään 1,5 x oma paino.
- 70män
Mistä voisi ostaa sellaisen pillerin, minkä voisi puraista, kun toivoa ei enää ole?
- kaikilla kielillä
mikäli niin haluaa
- ullapulla*
kaikilla kielillä kirjoitti:
mikäli niin haluaa
yksi hyväksi koettu kikka, se on Rigasta ostettu pieni pullo Meinais BalzamS, sanoivat, että kun sitä ottaa, kun tulee tosipaikka ,niin selviää. Vahinko vaan ostin sellaisen pienen pullon ehkä n. 1desi.
Kyllähän se yhdeksi kerraksi riittää.
Olen säästellyt sitä jo 10vuotta. Alkoholia on siinä 45% Jos ei muuten kuole niin siihen varmasti,mutta ainakin kuolinsyy selviäsi helposti
Niin aihe on vakava ,mutta minkäs teet ,kun aika loppuu kuitenkin.
Olisi keksittävä jotain hauskaa --varsinkin kun on lauantai, minut on kutsuttu tyttären tytön miehen 31v päiville. Eikä ole pitkä matkakaan, samassa talossa, vaan yksi kerros on välissä. - tarina
ullapulla* kirjoitti:
yksi hyväksi koettu kikka, se on Rigasta ostettu pieni pullo Meinais BalzamS, sanoivat, että kun sitä ottaa, kun tulee tosipaikka ,niin selviää. Vahinko vaan ostin sellaisen pienen pullon ehkä n. 1desi.
Kyllähän se yhdeksi kerraksi riittää.
Olen säästellyt sitä jo 10vuotta. Alkoholia on siinä 45% Jos ei muuten kuole niin siihen varmasti,mutta ainakin kuolinsyy selviäsi helposti
Niin aihe on vakava ,mutta minkäs teet ,kun aika loppuu kuitenkin.
Olisi keksittävä jotain hauskaa --varsinkin kun on lauantai, minut on kutsuttu tyttären tytön miehen 31v päiville. Eikä ole pitkä matkakaan, samassa talossa, vaan yksi kerros on välissä.Keskisuomalaisesta erakko-ukkelista jolla omien sanojensa mukaan oli: paha mato. No ukko sai pullollisen ainetta, laatua en muista! olisko ollut tenua tai muuta vastaavaa. Lähtiessään metsään kuuriaan ottamaan sanoi naapurin isännälle:Älä tuu heti etsimään anna mennä viikko!
Kolme päivää meni ja ukko palasi takaisin ja sanos: Lähti se piru ja kaikki sen pahuus kans. - 221
tarina kirjoitti:
Keskisuomalaisesta erakko-ukkelista jolla omien sanojensa mukaan oli: paha mato. No ukko sai pullollisen ainetta, laatua en muista! olisko ollut tenua tai muuta vastaavaa. Lähtiessään metsään kuuriaan ottamaan sanoi naapurin isännälle:Älä tuu heti etsimään anna mennä viikko!
Kolme päivää meni ja ukko palasi takaisin ja sanos: Lähti se piru ja kaikki sen pahuus kans.päästi kerran ulkona pitkän kuuluvan ilmavaivan ulos ja sanoi:
- Pahahenki lähti hänestä ja se huusi mennessään!
- Apina123
Mä kuolen varmaan lentoonnettomuudessa koska matkustan melkein joka kuukausi ulkomaille lentokoneella!!
Taitelija Kari Tapio biisissään. Jotenkin se meni: ei toivetta muuta kuin terveenä kuolla saisi. Sukumme miehet eivät ole ehkä korkealle nousseet yhteiskunnan tikaportailla, mutta pökrätä ne osaa.
Ukko kun ukko heittää lusikan nurkkaan eleettömästi ja vähin äänin. Kuin vanhat norsut ne menee viimeiselle leposijalleen ja vaihtavat hiippakuntaa ilman kenenkään seuraa.
Tuo Hintriikan laittama suosittu sanonta 'saappaat jalassa' lähtö on hieno ilmaus.- Atolfia
capt.cöpenick kirjoitti:
Taitelija Kari Tapio biisissään. Jotenkin se meni: ei toivetta muuta kuin terveenä kuolla saisi. Sukumme miehet eivät ole ehkä korkealle nousseet yhteiskunnan tikaportailla, mutta pökrätä ne osaa.
Ukko kun ukko heittää lusikan nurkkaan eleettömästi ja vähin äänin. Kuin vanhat norsut ne menee viimeiselle leposijalleen ja vaihtavat hiippakuntaa ilman kenenkään seuraa.
Tuo Hintriikan laittama suosittu sanonta 'saappaat jalassa' lähtö on hieno ilmaus.tullut ajatelleeksi monta kertaa. Tietenkin toive olisi, että henki häipyisi nukkuessa, kuten siinä laulussakin sanotaan, vaikka ihan terveenä.
Iltarukouksessahan sanomme, että jos sijaltain en nousisi, taivaaseen ota tykösi, joten siinäkin on jo tämä mahdollisuus otettu huomioon.
Korkemmassahan kädessä tuo lähtöhetki on, joten eipä tuota auta enemmälti pohtia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136975Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1074727L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa553981TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133344Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6852035Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2341420- 661348
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551283Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12972