Oisko kellään tietoa mistä saisi ostettua näin kevättalviseen aikaan? Tuli tämä lapsuuden maku mieleen ja vielä on pitkä aika siihen, että pääsee luonnosta keräämään.
Mesiangervoa
4
1095
Vastaukset
- taida saada
Mistä ihmeestä sitä nyt luulet saavasi tähän aikaan vuodesta, odota rauhassa kesää.
- MasaP.
vain että jos joku taho olisi sitä kuivannut ja kauppaisi jossain päin suomea verkkokaupassa tahi muussa kadunvarsipuodissa.
- Joka kesä
MasaP. kirjoitti:
vain että jos joku taho olisi sitä kuivannut ja kauppaisi jossain päin suomea verkkokaupassa tahi muussa kadunvarsipuodissa.
Kuinka ollakaan, juuri tein mesiangervoteetä, hyvää oli, mutta valitan:ei myytäväksi asti.
- alfrich
minä kuivaan mesiangervoa joka kesä kuivakukkakimppujenkin tarpeeseen, vielä olisi sitä jäljellä että jos olet kiinnostunut niin... Sienipolulla kirjoittelen nimimerkillä Eerikki,toimivaa s-postiosoitetta ei minulla ole mutta kirjautumalla sinne voidaan lähetellä yksityisviestiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543622
- 513146
- 502900
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262606- 382384
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056