en pelaa nettipokeria koskaan
nettipokeri
6
871
Vastaukset
- taasen
Minä en koskaan sano en koskaan
- kikkeliskakkelis
Mä kyllä pelaan
- sitä aina
kikkeliskakkelis kirjoitti:
Mä kyllä pelaan
sillon tällön hävittyy muutama satku ohivedoilla. muuten ei niinkää tuu hävittyy.
- lintux
eli kuulut joukkoon jotka on hiffanneet jutun juonen eli että se on jonkun älykkään keksintö viedä toisilta rahat. =)
Ei kukaan meistä kävis enää töissä jos nettipokerista muka vois ansaita. - voivoivoiiiiii, iiih
etkö tiedä, että kaikki jotka pelaavat voittavat koko ajan. Pokerihan on peli, joka on keksitty ja valmistettu Kalevalassa Väinämöisen tilauksesta, kun Lieto Lemminkäinen sen loi. Aikoinaan vaan hömöt heittivät korttipakan järveen, mutta se on onneksi saatu taas toimintaan ja vieläpä netiin. Pokerilla on köyhille sama hieno vaukutus kuin EU:lla poliitikoillemme ja muille keinottelijoille. Se on ehtymätön rahasampo.
- se sama
yhtä totta ku että lehmät lentää... mutta eipä kosketa enää mun elämää koko pokeri.
Lemppasin menemään moisen pelaajan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1714867- 1691641
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661457- 65970
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124797Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6787- 56776
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191751En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66739- 76731