en pelaa nettipokeria koskaan
nettipokeri
6
858
Vastaukset
- taasen
Minä en koskaan sano en koskaan
- kikkeliskakkelis
Mä kyllä pelaan
- sitä aina
kikkeliskakkelis kirjoitti:
Mä kyllä pelaan
sillon tällön hävittyy muutama satku ohivedoilla. muuten ei niinkää tuu hävittyy.
- lintux
eli kuulut joukkoon jotka on hiffanneet jutun juonen eli että se on jonkun älykkään keksintö viedä toisilta rahat. =)
Ei kukaan meistä kävis enää töissä jos nettipokerista muka vois ansaita. - voivoivoiiiiii, iiih
etkö tiedä, että kaikki jotka pelaavat voittavat koko ajan. Pokerihan on peli, joka on keksitty ja valmistettu Kalevalassa Väinämöisen tilauksesta, kun Lieto Lemminkäinen sen loi. Aikoinaan vaan hömöt heittivät korttipakan järveen, mutta se on onneksi saatu taas toimintaan ja vieläpä netiin. Pokerilla on köyhille sama hieno vaukutus kuin EU:lla poliitikoillemme ja muille keinottelijoille. Se on ehtymätön rahasampo.
- se sama
yhtä totta ku että lehmät lentää... mutta eipä kosketa enää mun elämää koko pokeri.
Lemppasin menemään moisen pelaajan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164423
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262811Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062295Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341930- 1841666
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291612Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381214