Kummasti sitä alkaa näkemään teidät eri silmin kun joutuu melkein ryöstetyksi/saa huumepiikistä mutta pelastuu viime tingassa teidän ansiostanne. :/
Kiitos. Muuta en osaa sanoa.
Kiitos vartijoille!
6
984
Vastaukset
- VartsuMasa
Eipä kestä kiittää, siksihän me olemme olemassa. Meille on kunnia-asia olla siellä missä apua tarvitaan. Autamme aina mielellämme.
- M.R.
Kiitos kiitoksista!!!
Harvinaista herkkua tällä alalla ja varsinkin tällä palstalla!!
Hyvää ja turvallista kevättä!!!- Ydex
Kiitti vaan munkin puolesta. Harvon tosiaan kiitosta saa näistä hommista. Hyvää ja turvallista matkaa sullekin.
- Njamushka
Ydex kirjoitti:
Kiitti vaan munkin puolesta. Harvon tosiaan kiitosta saa näistä hommista. Hyvää ja turvallista matkaa sullekin.
Voi se olla tosikin, tuo kiitos, harva vaan etsii vartija-palstaa kiittääkseen. Mutta jos tosi niin hyvä juttu.
- Mina*
Lausun kiitokseni minäkin stevareille, etenkin Helsingin Rautatieasemalla pyöriville. Paljon mukavampaa olla siellä töissä, kun te olette kanssa. Kiitoksia siis, teette kaikki tärkeää työtä!
- .......
Kun heille harvemmin kiitosta pääsee lausumaan.
Odottelin junaa Helsingissä, kun neljä hyvin pelottavan näköistä miestä tuli minulle ehdottelemaan kaikenlaista. Pyysin poistumaan useaan otteeseen, mutta he eivät halunneet nostaa hälyä, joten jatkoivat kuiskailuja aika rennosti. Lähdin pois, tietäen että junani tulee pian.. Miehet seurasivat. Sitten äkkäsin pari vartijaa jotka tunnistivat tarpeeni. Ketään muu näistä ylimielisistä suomalaisista ei tietenkään auttaneet, mutta nämä nainen ja mies astelivat paikalle kysyen onko jokin hätänä, ja miehet vakuuttelivat ettei mikään hätä ole, itse kerroin mitä oli tapahtunut ja vaikka olin pyytänyt, miehet eivät suostuneet lähtemään. Vartijat ottivat häiriköivät miehet käsirautoihin ja luovuttivat poliisille.
Toinen miehistä pisti vielä vastaan ärtyneenä "MITEN TE VOITTE MUKA PIDÄTTÄÄ?? MITÄ VITTUA TE TEETTE, ETTE TE SAA NÄIN TEHDÄ", mutta vartijat SAAVAT tehdä niin. He pitivät miehiä autossaan kunnes poliisit pidättivät heidät häirinnästä. Minä menin junaani mutta annoin lausuntoni myöhemmin, ja kaksi miehistä sai sakkoja, kaksi muuta joutui vankilaan ennestään kerääntyneistä häirintätapauksista.
Oli myöhäinen ilta, ja miehet olisivat hyvin voineet muiden ihmisten kaikotessa tehdä vaikka mitä.. Yhdellä miehistä oli sellaista jo historiassa.
Kiitos vartijoille, olen vielä tässä elävänä ja kunnossa. Poliiseja ei ollut mailla eikä halmeilla, he olivat liian kiireisiä kirjoittamaan sakkolappuja ylinopeutta ajaville. Joten on mahtavaa että Teitä, vartijoitakin on olemassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756