Mä olen päättänyt, että mun häissä häämarssina, kun astelemme alttarille soi AC/DC Hells Bells ja alttarilta poistuttaessa AC/DC Highway To Hell. Eikä morsian tietysti tiedä asiasta mitään. Hää autona tietysti Lada 1200L. Siinä koetellaan morsiammen huumorintajua ! :)
Häämarssi
komia nuorimies
3
1770
Vastaukset
- hell aiheiset
jutut olla sopimattomia kirkkoon, joten kanttori ja pappi karsii noi automaattisesti pois, jos nyt edes tarkoitit kirkon alttaria!
- miun makkuun
Muistithan tosiaan kysyä papin mielipiteen asiaan? Voi olla, että koetellaan vielä jonkun muunkin kuin morsiamen huumorintajua... mutta toisaalta, tuskin taisit tosissasi olla muutenkaan, kunhan provoilit?
- soita,
eikä kaikissa seurakunnissa onnistu myöskään muiden soittamana.
Kirkossa ei ole pakko vihkiä, jos hengellisyys ei ole sun juttusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää422210Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten652078Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211940HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363921696Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041655Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241484Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821102Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75935
- 27899