oliko kukaan tänään Mansen Mörinöissä?
uutinen ja muutakin "kuokka-asiaa" löytyy hyvin www.ammattilehti.fi
Mansen Mörinöihin?
5
928
Vastaukset
- joo-joomies
Poikkesin töistä tullessa Konekeskossa, Rotatorilla, Volvolla, Daetekilla, ja Caterpillarilla. Kahvia ja makkaraa sai mahan täydeltä, eikä ollut hirveä ryysis. Nuukasti jakelivat lippiksiä, kai se on lama puraissut siihenkin.
- Kuokkamän
Kiva tapahtuma tuo mörinät kaikkiaan, itsekkin ajelin n.300km/suunta kahtelemaan "rasvaisia koneita" :) ! Mahan saa ainakin täyteen, ei ollut taantuma vielä sapuska puoleen iskeennyt. Eipä mörinöissä koskaan oikeen tuo "krääsän jakaminen (lippikset ym.)" ollut valtaisaa...! Odotan seuraavia mörinöitä vuoden päästä mielenkiinnolla, onkohan uusia myytyjä koneita enää noin paljon näytillä ;) ! Se ihmetyttää noissa vaihtokoneissa, että kuka huolii/ostaa ne vaihtotarhan "helmet"...aivan loppuun ajetut ja piestyt koneet??! Öljyä vuotaa joka paikasta, alavaunut aivan finiitto, hitsattu kaikkialta (ja mallia "minä itse hitsaan.."), kopissa suunnilleen räjäytetty dynypötkö, huolloista voi vain arvailla,miten tehty (jos tehty..)...!?
- jollain
Kuokkamän kirjoitti:
Kiva tapahtuma tuo mörinät kaikkiaan, itsekkin ajelin n.300km/suunta kahtelemaan "rasvaisia koneita" :) ! Mahan saa ainakin täyteen, ei ollut taantuma vielä sapuska puoleen iskeennyt. Eipä mörinöissä koskaan oikeen tuo "krääsän jakaminen (lippikset ym.)" ollut valtaisaa...! Odotan seuraavia mörinöitä vuoden päästä mielenkiinnolla, onkohan uusia myytyjä koneita enää noin paljon näytillä ;) ! Se ihmetyttää noissa vaihtokoneissa, että kuka huolii/ostaa ne vaihtotarhan "helmet"...aivan loppuun ajetut ja piestyt koneet??! Öljyä vuotaa joka paikasta, alavaunut aivan finiitto, hitsattu kaikkialta (ja mallia "minä itse hitsaan.."), kopissa suunnilleen räjäytetty dynypötkö, huolloista voi vain arvailla,miten tehty (jos tehty..)...!?
pilkkahinnalla
- Joo joo
Simmattava ja tosi tukeva jäykkä liitin Mansen Mörinöillä Rotaattoorilla
- Kuokkamän
Olipa hieno pillarilla se uusi catin tiehöylä. Eipä ole enää sitä mahtavaa "keppiviidakkoa" hytissä. Voipi mennä tovi, ennen kuin oppisin tuon uuden käytön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756