keittiö metsä

minna 69

Tila ohjelmassa oli ihanan pirteän värinen keittiö. Onko kellään kokemuksia Keittiö Metsä nimisestä yrityksestä, joka oli kyseisen keittiön valmistanut?
ihastuin kokonaisuuteen. Keittiö sopi täydellisesti juuri siihen kotiin. Itsellä tuo keittiö remontti olisi kohta puolin ajankohtainen. Oma keittiöni on varmasti myös tehtävä mittatilaustyönä.
ps. käykää katsomassa tuo tila ohjelma netistä

12

5233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valmistanut?

      Yrityksen nettisivujen mukaan keittiökaapistojen ovet tulevat samoilta valmistajilta, kuten monen muunkin. Runkojen valmistajasta en tiedä.

      Se, onko keittiö kokonaisuudessaan onnistunut (siis sekä toiminnallisesti että ulkoisesti), on hyvin pitkälti asiakkaan ja keittiön suunnittelijan yhteistulos. Tosin usein enemmänkin keittiösuunnittelijan ansiota on se hyvä lopputulos.

      Näkemäsi keittiön on voinut suunnitella joku aivan toinen henkilö, kuin kyseinen yritys. Keittiö on ehkä vain ostettu kyseisen myyjäliikkeen kautta. Tämä asia varmasti selviää soittamalla kyseiseen liikkeeseen.

      Mielestäni kannattaisi siis kysellä ammattitaitoista keittiösuunnittelijaa paikkakunnaltasi.

    • tina

      Kyseessä on erään tuntemani henkilön keittiö Espoossa ja hän on kovasti kehunut meille kaikille kyseistä yritystä.Palvelu on kuulemma ystävällistä ja aikataulu pitää sekä työn jälki on hyvää. He ovat yhdessä asiakkaan kanssa suunnitelleet keittiön ja toteuttaneet sen siten ns. alusta loppuun myös asentaneet, yritys on tehnyt hänelle muitakin kalusteita.
      Ovet yritys tilaa muualta, kuten edellisessä viestissä jo mainittiin ja monella yrityksellä on samoja ovia myynnissä.Katsele rauhassa eri ovitoimittajien ovimalleja ja sitten katso heidän sivuiltaan ketkä kaikki lähistölläsi myyvät kyseessä olevaa ovimallia ja lähetä heille tarjouspyynnöt.Kierrä muutama paikka ja tee valintasi.Päätös on kuitenkin sinun.

    • Yrityksen

      pitäisi palkata oikea suunnittelija.
      Olkoon kokemusta vaikka 50 vuotta , niin sähkäri ja asentaja ei näköjään osaa suunnitella.
      Täysin sillisalaatti ratkaisuja laitettu esille hävettäväksi. Mielenkiintoista on "asiasta-tietämättömien" positiivisia kommentteja. Mistäköhän on kyse?

    • Kaikki on kiinni

      Olen ostanut kyseisestä yrityksestä kalusteita ja saanut ne sopu hintaan. Olen jutellut heidän kanssaan ja ovat kuulemma uusimassa sivujaan. Ovat itse rakentaneet uuden oman hallin ja muuttamassa sinne lähi viikkoina. Sen jälkeen heillä on kuulemma aikaa alkaa uusia/päivittää nettisivunsa.
      Tiedän, että heiltä löytyy asiantuntemusta ja kokemusta. He tekevät paljon muutakin kuin pelkästään kaappeja/kaapistoja. Itse olen ollut tyytyväinen laatuun ja palveluun. Loppujen lopuksi moniko meistä ostaa itselleen muuta kuin ns. peruskeittiön? Kaikki keittiöthän kuitenkin ovat tehty meille omiin koteihimme oman keittiömme mitoilla ja ovat ainakin jossakin määrin mittatilaus tuotteita,mutta keskitytään nyt oikeaankin aiheeseen. Kysyit kokemuksia yrityksestä ja tässä niitä on sinulle. SUOSITTELEN kysymään tarjouksen ovista ilman muuta kyseisestä yrityksestä. Minulla on positiivisia kokemuksia ja ethän sinä suunnittelu vinkkejä ole kysynyt vaan pelkästään ovia, jos rungot jäävät paikoilleen.

      • suoraa mainosta

        Hyvinpä tunnut tietävän asiat vaikka pelkkä asiakas olet. Liian selvää mainosta. Taitaa itse omistaja kirjoitella.


      • minna 69
        suoraa mainosta kirjoitti:

        Hyvinpä tunnut tietävän asiat vaikka pelkkä asiakas olet. Liian selvää mainosta. Taitaa itse omistaja kirjoitella.

        Todellakin olen vaihtamassa vain ovet ja ehkä tasot. Rungot ovat vielä hyvässä kunnossa, joten niitä on turha vaihtaa. Itse olen lopen kyllästynyt näihin ns. holvikaarioviin ja haluan ihan suorat ovet, jotka on helppo pitää puhtaana.
        Tiedän, että täälläkin pk-seudulla on monta keittiö liikettä, mutta jostain se aina pitää aloittaa....
        ehkä miettimällä uutta väriä oviin.


      • JUSTJOO 4
        suoraa mainosta kirjoitti:

        Hyvinpä tunnut tietävän asiat vaikka pelkkä asiakas olet. Liian selvää mainosta. Taitaa itse omistaja kirjoitella.

        olen samaa mieltä. itse olin yhteydessä keittiömetsään palvelu erittäin huonoa. olisin ottanut pelkät ovet tarjouksen perään sai soitella ja sittenkin tuli väärä tarjous kaiken huippu ovet olisivat olleet kohtuu hintaiset mutta asennus 1500 euroa meinas nauru päästä. PARIN TUNNIN TYÖSTÄ.


      • Tapsa55
        suoraa mainosta kirjoitti:

        Hyvinpä tunnut tietävän asiat vaikka pelkkä asiakas olet. Liian selvää mainosta. Taitaa itse omistaja kirjoitella.

        No minä en ainakaan ole omistaja! Olen asioinut ko. yrityksen kanssa. Hinnat ovat kohdallaan, laatu hyvä palvelu ja jälkihoito kiitettäväätänne Klaukkalaan saakka.


    • suosi suomalaista

      Olen teettänyt ko. yrityksellä mm. kylpyhuoneen/saunan, keittiön ja wc:n remontit ja olen ollut tyytyväinen työn tulokseen. Suosittelen.

      • Keittiööntyytyväinen

        Keittiöni olen teettänyt ko. yrityksellä vuonna 2006 ja edelleenkin olen tyytyväinen keittiööni. Kaappini (osassa myös lasiovia puureunauksella) ovat erimittaisia ja korkuisia huomioiden astianpesu-, jää-, pakastin- ym. koneet, jotka sulautuvat erittäin hyvin keittiöön. Samoin kivinen taso sopii hyvin keittiööni. Nämä kaikki sekä asennus- ja sähkötyöt ovat ostettu ko. firmalta. Keittiö ei ollut mitenkään erityisen kalliskaan, vaikka kalusteet olivat puuta ja kivitasokin oli kallis. Sähköpistokkeetkin suunniteltiin kodinkoneiden ja muun käytön mukaan. Nyt vierailin sivuilla, kun mietin kesämökin keittiötä. Palvelu oli myös ystävällistä. Keittiöni teetin ko. firmalla, koska olin kuullut positiivista palautetta.


    • Peetter

      Surkea palvelu, samoja ovia saa muualtakin - en suosittele

    • Anonyymi

      Meillä hyviä kokemuksia,olen erittäin tyytyväinen keittiööni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe