mistä mahdollisimman halpa matka playa del inglesiin 22.4-29.4???ollaan niin taisteltu saadaakseen se viikko vapaaks että itku tulee jos ei päästä...hotellilla ei sen väliä,kunhan se on määritelty hotelli,ei jokeri,ja siin on suihku,sänky ja se on keskellä keskustaa tai lähellä...
mistä kannattaa etsii??ollaa tjäreborgit,finnmatkat ja aurinkomatkat katsottu,napsua seuraillaan joka päivä,mutta kaikki on niin kallista,äkkilähdöt samana päivänä jopa 500 euroa!!!!!
auttakaa neitja hädässä :)
kiitti
PLAYA DEL INGLES 22.4-29.4
4
576
Vastaukset
- miccies
Niin ne vaan maksaa, kyllä niille äkkilähdöillekin ottaja löytyy. Ja jos niitä Esim 300 sadalla eurolla aina olisi tarjolla niin tuskin kukaan täysihintaisia matkoja varaisi.
- vihdoinlomalle
Itse olen lähdössä ensi viikolla ja maksoimme viikon reissusta reilu 500e. Sen halvemmalla et löydä. Tämänkin onnistuin saamaan näin halvalla, kun varasin matkan tasan viikkoa ennen lähtöpäivää ja kokosin matkan itse, enkä ottanut pakettia, jotka olisivat makasneet 700eurosta ylöspäin. Muita kohteita löytyi 300-400e mm. Aurinkomatkoilta, mutta me myös halusimme ehdottomasti Inglésiin. Onnea matkan löytämiseen!
- julia
Häh.. Ostin kaksi päivä sitten valmispaketin playale, lähtö viikon päästä ja hinta oli tosi järkevä 385 euroa:))).
Ostin aurinkomatkoista, muilla toimistoilla oli satasen kallimmat.- jeespoksiiuy
saatiin just napsun kautta väijyttyy kolmen tähden hotelli lähellä kaikkea inglesistä 380e/hlö viikoksi! aurinkomatkojen paketti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760