niin se vaan 11v pösö meni kehujen kanssa katsastuksesta läpi ilman minkäänlaista huomautusta..
Laakista läpi
10
610
Vastaukset
- olet tehny
sitten historiaa! onnelksi olkoon.
- ja ihan noloksi menin
Miltei jokaisessa läpi mennyttä katsastusta koskevassa viestissä mainitaan tuo, kuinka leimaukko kehui autoa. Itse olen 25 vuotta käynyt katsastuttamassa autoja, ja ikinä se ei ole kehunut autoa, vaikka läpi olisikin päästänyt....
- ja sitten
ja ihan noloksi menin kirjoitti:
Miltei jokaisessa läpi mennyttä katsastusta koskevassa viestissä mainitaan tuo, kuinka leimaukko kehui autoa. Itse olen 25 vuotta käynyt katsastuttamassa autoja, ja ikinä se ei ole kehunut autoa, vaikka läpi olisikin päästänyt....
itsellenikin katsuri kehui Diesel pösön konetta, vaikka mittarissa oli jo viime katsastuksessa yli 600000km. Niin sanoi että pösöjen diesel koneitten kanssa ole ollut juuri koskaan ongelmia. savukaasu arvo joka katsastksessa ollut 1,62, kun raja saa olla 3,5. Sanoi että näillä koneilla ajetaan todella suuria kilometri määriä ilman ongelmia, mitä ei ol itselläkään ollut.
- mä heräsin
ja ihan noloksi menin kirjoitti:
painajaisesta ! Että olis mennyt ekalla läpi katsastuksesta ! On siinä huumoria !!
- kirjottaa..
totta. Valehtelu on rumaa..
- tääl on taas
02 ja läpi meni.Kyllä tykkään tosta merkistä.Meil kakkosmies.eli auto.
- XUD9TE
Niin kuin huomaat. Katkerat tai kateelliset käyvät ilkkumassa pösön moottoreita ja pösöjä yleensä. Peugeot on osannut valmistaa moottoreita jo yli 100 vuotta. Moni merkki, tojo muunmuassa, on aikoinaan ottanut koneen tuotantoosa. Esimerkiksi XU-moottoreita on tehty 20 vuotta sen kestävyyden takia ja nykyinen moottori tulee ja on tullut jatkamaan sitä laatua mitä pösö on tehnyt ikäänsä. Nämä moottorit ja sen päällä kestävä kori ovat hyviä esimerkejä miksi pösöt ovat laadukkaita ja luotettavia autoja.
- xu5ja
samaa mieltä mutta: öljyvuotoja riittää, huohotusjärjestelmä on katastrofaalinen esitys, venttiilivarrenkumeja saa vaihtaa 50tkm välein, käyntiääni on periytynyt kahvimyllystä jota peugeot valmisti 1800-luvun lopulla, joo eihän se huono voi olla jos ralliautoissakin käytetään vielä samaan formaattiin perustuvia lohkoja ainakin väittävät?
- laatua kyllä
Mullakin on 605 '96 vuosmallia ja ekalla mennyt läpi lukuunottamatta tämän vuotista. Nytkin jäi vain käppäristä kiinni et ei mitään isoa.
- aloittoja
remontti, jonka tein oli käsijarrukenkien kehiminen, koska olin ne vaihtanut pari kuukautta aikaisemmin ja näin tarvi kehiä lähemmäksi, kun lisäksi vaihdoin kesällä oikealle raidetangon ulomaanpään.. niin siinä oli vuoden sisällä tehdyt remontit!!
Tuo sama katsastaja muuten 4v sitten väänteli takapyöriä 1m mittaisellla rengasraudalla ja kehoittti uusimaan aurauksen säätötangot (laittoi kuitenkin leiman), joissa ei kuitenkaan ollut vikaa, mutta jostain syystä se oli silloin heillä huomion kohteena ja vain kehotti vaihtamaan ne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928