Pääsykokeissa ehtisin käydä hyvin ennen synnytystä eli kannattaako? Katotaanko pääsykokeissa vähän ihmeissään, jos raskaana sinne menee? Kiinnostas kovasti. Jos sisään pääsis, niin ainahan voi lykkäystä hakea äitiysloman ajaksi. Eikös vaan?
Raskaana hakeminen
5
791
Vastaukset
- bfdbfddbfdbf
Eipä noita raskaana olevia siellä pääsykokeissa sen enempää tuijoteta kuin kadullakaan. Itse kävin aikoinaan armeijan kurkkusalaatti (M91) päällä pääsykokeissa ja kyllä ne minua ainakin kohtuu paljon tuijottivat, vaikken ollut edes raskaana.
- vaan
kokeeseen. Älä niistä muista välitä. Tsemppiä pääsykokeisiin.
- mama-to-be
En oikein ymmärrä, miten tämä on "kannattaako vaiko ei" kysymys. Enkä ymmärrä, miksi ketään katsottaisiin omituisesti. En oikeasti ymmärrä, mistä olet saanut sellaista päähäsi. Onhan yliopistolla perheellisiä opiskelijoita, varsinkin Suomessa kun opiskelut aloitetaan yleensä vähän vanhempina kuin monissa muissa maissa.
Ja ellei sinulla ole mitään raskauskomplikaatioita, niin helpompihan se on lukea pääsäreihin mahan kanssa, kuin sitten esim. vuotta myöhemmin kun sulla on vauva hoidettavana.
Normaalisti ei ensimmäisen vuoden yliopisto-opiskelija voi ilmoittautua poissaolevaksi, mutta armeija, raskaus tai sairaus ovat sellaisia perusteita. - mama06
Itse olin useissa pääsykokeissa raskaana olessani. Tosin masu oli vielä niin pieni ettei sitä välttämättä huomattu...Pääsin sisään yliopistoon ja lykkäsin alotusta vuodella eteenpäin. Lykkäystä piti anoa ja lähettää todistus raskaudesta. Kun on alotusta lykännyt vuodella niin mun käsittääkseni sen jälkeen ei pysty enää putkeen olla poissa olevana seuraavaa lukuvuotta. Mutta siis lykkäyksessä ei mitään ongelmia, tottakai kannatta hakea!
- vaan
Eiköhän siellä pääsykokeissa ihmisillä ole vähän muutakin tekemistä kuin tuijotella vierustovereita :-) Eli sinne vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019