Yamaha xvs 650 vai 1100?

"1.pyörä"

Moro,

oon ostamassa keväällä jompaa kumpaa noista pyöristä. Aluksi oli vahvasti mielessä 650cm3, mutta sitten löysin tosi tyylikkään eikä niin paljon kalliimman 1100cm3. Mietityttää vaan onko liian iso tälläiselle aloittellijalle? Aikaisempaa kokemusta moottoripyöristä on armeijasta, jossa olin moottoripyörälähettinä;isoin pyöristä tais olla 350cm3 KTM nelitahti.

Ps. Onko Classic mallilla mitä eroa tavalliseen?

KiitoS!

9

3126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain...

      Makuasia kumman otat.Hyviä ja luotettavia molemmat.Mitoiltaan ja jne poikkeavat toisistaan seuraavasti (noin)....1100 3cm korkeampi,7cm pitempi,45kg painavampi ja 23heppaa tehokkaampi.
      Sinuna ottaisin suoraan 1100:sen.Kun et kuitenkaan ihan keltanokka ole,uskoisin sopivan sun käteen ok.Pienemmälläkin pärjää,mutta usein käytännössä 650set vaihtuvat vuodessa parissa isompaan, varsinkin jos ajetaan matkaa esim. 2 päällä.Käy kokeileen molempia, siis ihan ajamassa.Älä osta sikaa säkissä vaan anna perstuntuman ratkaista.Vaihtoehto noille olis myös sopivasti ketterämpi ja tehokas Virago 750-1100.
      jos noin ulkoisesti miellyttää.Nykyään hyviä edelleen ja halpoja.
      Classicit varusteluiltaan ja mitoiltaan ns. pulleampia ja painavampia. Googleta jokunen kuva ,niin erot selviää heti. 1100 classic painaa 272kg.Ds 650 215kg.
      Me hyvä mies kauppaan...aja ja vertaa. Sillee se löytyy.

    • tuo.,

      Ota tuo 1100cc niin ajelet muutaman kauden ja sitten tuo XV 1600cc höyryjuna niin pääset mopoilun makuun,seuraava onkin sitten vaikeampi valinta....1900cc ei kokemusta kun ei sen tyyli miellytä toistaiseksi.

    • meikäläisellä

      Ostin 3 kesää sitten 650:n, jolla nyt ajettu 15 tkm. Usein on eukko kyydissä ja kamat vielä. Ei kyllä olla mitään läskejä, että hyvin se tuo pienempi mallikin meitä kyydittää. Olen tykästynyt tuohon classic-malliin, on jotenkin jämäkämmän olonen. Mutta hyviä ja kestäviä ne kaikki ovat.

    • vanha Virago

      Se on klassikko, kaunis kuin morsian ja luotettava kuin äiti. Ei ole jättänyt koskaan pulaan pitkilläkään vaelluksilla, vaikka ei varsinainen matkapyörä olekaan. Sopii sinullekin eka pyöräksi, koska se ei ole vaarallinen ohjus, vaan vääntävä ja vahva tosiystävä. Omallani olen ajellut vajaat 10 vuotta, useimmiten aikuinen nainen takaistuimella. Kokemusta on muunkinlaisista pyöristä.
      Virago yhdistää eri sukupolvet ja eri sukupuolet, antaa kesälle tarkoituksen, saattaa ihmisen oikeaoppisen, kesämaisemien nauttimisesta mahdollistavan custompyöräilyn pariin.

      Mutta, ostatpa minkä tahansa pyörän, aja sillä varoen ja muut huomioiden! Jätä "näyttäminen" enduro- ja cross- ja ratapyöräkilpailijoille ja ja ole liikenteessä oma jämerä itsesi joka ajaa varoen mutta tosi pitkälle.
      Useimmat tuntemani moottoripyöräilyn harrastajat ovat hienoja leidejä ja herrasmiehiä.
      Katso Yamahan kerhosivuja www.yccf.fi

    • Nimetön

      Ota isompi. Ei niiden painoissa ja tehossa ole suurempaa eroa ole. Kumminkin parin vuoden päästä oot vaihtamassa isompaan.

    • Rolle vaan

      tonnisatanen on tukevampi ja miellyttävämpi ajella. kokemusta saisi olla tietenkin pienemmästä ensin. itse ajelin 535 viragolla ensin. nyt 1100 drag star on tosikiva.

    • Virremies

      Kannaattaa myös vakavasti harkita Virago 535 mallia. Matkapyöränä luotettava kumppani ja tehokkaampi kuin Dragstar 650. Tukeva mutta ketterä ajettava myös kaksi päällä.

      • Kyllä_lähtee

        Molemmat on ihan hirmutykkejä. Varovasti sitten.


      • KilokyykkyVSCustom

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe