kävi että kesä meni ja talvi tuli takaisin Kanarialle. Taitaa muuten porin poika olla aika kusessa? Tätä ei voi enää käsittää miten siellä voi olla kylmää. Onkohan se golf virta jo kääntynyt?
http://es.weather.yahoo.com/SPXX/SPXX0158/index_c.html
Niin siinä vain
8
1028
Vastaukset
- syksystä lähtien
Eiväthän nuo lämpötilat nyt kovin huonoilta näytä. Huomenna saattaa ennustekin olla jo ihan toinen.
- maimun
pidä paikkansa ainakaan Gran Canarian suhteen,kaverit soitti tänään Inglesistä ja siellä plus 30 C.
- vilperi57
Reilu viikko sitten tuli palattua Las Palmasista Suomen kamaralle ja sillä parin viikon tripillä millä tällä kertaa olin, niin ei tarvinnut hakea lämpöä etelämmästä osasta saarta. Aurinkoa ja lämpöä riitti normi suomikesän verran; yli puolet ajasta paistoi aurinko. Lämpötilat kylmimmillään yöllä 14 astetta ja parhaimmillaan totaalisen varjossa 23 astetta (oma mittari mukana ja kämppään ei todellakaan päässyt aurinko vaikuttamaan.)Kämpästä huolimatta pakko kehua hotellin kattoterasseja; eipä tarvinnu rannalle lähteä aurinkoa ottamaan. Catalina Park oli hotellin nimi.
- ookkekara
poika ei ole koskaan kusessa, mutta sinullapa tuntuu olevan niin tiivis pää, että se kusi ei pääse lorahtamaan sieltä pois. Sääli.
- Jadde
ei kannata uskoa, ne eivät pidä läheskään aina paikkaansa. Joka kerta kun olen tullut Teneriffalta kaverit ovat pahoitelleet huonoja ja sateisia säitä siellä.Kuitenkin säät ovat olleet mitä mainioimmat Tenskulla.
Sää-tiedottaja tyypin pitäisi mennä itse joskus paikan päälle, eikä mennä halpaan ja uskoa hyvinkin epävarmoja tiedotteita, joita on sitten täysin turha ilkkua täällä. - Täällä ollaan
Kysy minulta, kun haluat oikeaa tietoa Playa del Inglésin säästä! Olen paikalla ja käyn katsomassa varjossa olevasta omasta digimittaristani enkä mistään rannan mainosmittarista. Tällä hetkellä täällä on 24,4 astetta, hieno kesä. Pyydän taas kerran, että kerrotte tarkan paikkakunnan, kun kirjoittelette säästä.
- Mukava loma :)
Viikko sitten palattiin Playa del Inglesista ja voin sanoa, että huh hellettä! Kiva loma oli, ja varmasti menemme toistekin :)
- kuulla
Mukava loma :) kirjoitti:
Viikko sitten palattiin Playa del Inglesista ja voin sanoa, että huh hellettä! Kiva loma oli, ja varmasti menemme toistekin :)
Tämän palstan yahoo.. ja nyt myös el tiempo henkilö ei pääse koskaan kotiaan kauemmas, joten hänen täytyy yrittää terrorisoida palstalla ja pilata toisten lomafiilis. Mutta eipä me siitä välitetä, eihän :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750