Bentsot seuloissa!

kivilkaro

Olisko tääl joku joka tietää kuinka kauan bentsot seuloissa?ja onks jotain mil sen ajan sais menee nopeemmin!!!Kiitoksia jo etukäteen.

15

10375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pampustasaat

      3-7 päivää taitaa näkyä.

      • kivilkaro

        Kuinka varmaa toi sun tieto on?kiitos joka tapauksessa!


      • pampustasaat
        kivilkaro kirjoitti:

        Kuinka varmaa toi sun tieto on?kiitos joka tapauksessa!

        Muistelisin lukeneeni kusitestin ohjeesta, jossa mainittiin eri aineiden näkyminen testissä, mutta varmasti en voi sanoa. Vaikee kyllä uskoa, että yli 7pv näkyis, mut osta ite semmonen kertakäyttötesti apteekista jos työpaikka/koulu/mikälie uhkailee testilla. Mkasaa noin 16e ja on sama testi mitä terveysasemilla käytetään.


    • amv

      näit vaivaa rekisteröityäksesi ja lähettääksesi tämän?

    • _ _

      Alpratsolaami 2—7 päivää
      Diatsepaami 5—14
      Klooridiatsepoksidi 5—14
      Midatsolaami 2—3
      Oksatsepaami 5—14
      Tematsepaami 5—7
      Triatsolaami 1—2
      Tsopikloni 2—3

      • yyterius

        Diatsepaami voi näkyä jopa 21 vrk, itsellä näkyi 1 kpl 10mg Diapamia tuon ajan. Muuta huomattavasti vähemmän, koska vesiliukoisia.


    • nainen25v

      Näköjään vanha viesti, mutta luin jostain listasta että tosiaan 3-7pv mutta pitkäaikaisessa ja runsaassa käytössä jopa 6viikkoa. Onko kellää muuten kokemuksia joka on käyny seuloissa ja on runsaampaa käyttöä ollu.. näkyykö ne vaan bentsoina vai näkyykö jokainen bentso mitä on käyttäny omalla nimellään esim. Rivatril, tenox ja näkyykö kuinka paljon sitä on ottanut?

    • Mävaajoo

      Riippuu ottavatko Tikku testin joka ei oo niin tarkka mutta labra testissä taaas sit näkyy kaikki mahdolliset jäämät ja ne näkyy pitkään.

    • juujuuksksksks

      Mitä te syötte bentsoja jos pelko "kauan BENTSOT NÄKYY SEULOISSA" hui, siirry buranaan vannon et ei kyllä näy. Luoja

      • Anonyymi

        Olisko pelko ihan aiheellinen vaikka siksi, kun kukaan tuskin haluaa huumerattituomiota vaikka ajaisi täysin selvin päin... Monelle on niin käynyt, mutta onneksi nykyään otetaan huomioon myös aineiden pitkät näkymisajat elimistössä, joten positiivinen testi ei enää ole automaattinen tuomio.


    • Anonyymi

      Oon syönyt eri benrsoja ja multa otetaan vaan pikaseulat, näkyykö niissä mitä bentzoja oon syönyt vai pelkät bentsot. Oma resepti yhteen bentsoon. Onko pelkoa et muutkin näkyy

    • Anonyymi

      Kuinka saada bentsot pois seulasta?

    • Anonyymi

      Mulla ei ole näkynyt xalol jos syönyt pe,la ja su yhteensä 5mg niin tiistaina ollut puhdas, mutta ollut 2krt saunassa ja tankannut paljon vettä su ja ma. Loppu viikosta kun on seulat niin ei ole tarvinnut edes vesi tankkausta.

      • Anonyymi

        Energia juomalla väri ollut oikea. Ja u huum o seulat ollu.


    • Anonyymi

      Oon ollu melkeen 3kk syömättä ksaloleita,eilen söin 3mg .. näkyykö pe seurassa? Kiitos..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe