Annetaan saksanpaimenkoira

jttn09

Etsitään hyvää kotia sympaattiselle 5-v sakemanninartulle.

Tulee toimeen ihmisten kanssa ja valikoivasti muiden koirien kanssa. Pitää ulkoilusta, uimisesta, veneilystä, keppi/palloleikeistä ym. Ei paukkuarka.

Valitettavasti ei tule toimeen perheen pienen lapsen kanssa.

69

10395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Battoga

      lapset ja koirat toimeen tulee, mutta myös lapselle on asetettava rajat!

      • Anonyymi

        Ei nykyisin kannata koiraa ottaa kun koiraviha nostaa päätään. Koiria on aivan liikaa hukutaan koiran jätöksiin kauniit hanget muuttuu keltaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nykyisin kannata koiraa ottaa kun koiraviha nostaa päätään. Koiria on aivan liikaa hukutaan koiran jätöksiin kauniit hanget muuttuu keltaiseksi.

        Miksi ei valita siitä kun ihmiset kusee ja paskovat tuonne ulos mihin sattuu


    • kärsivällisyyttä

      Toivottavasti löydätte hyviä keinoja jos päätätte vielä yrittää. Kurittaminen ja laumasta eristäminen taitavat olla pahimmat virheet mitä voi tehdä. Viisi yhteistä vuotta heittäisitte hukkaan ja koira, joka rakastaa laumaansa, "hylättäisiin" :(
      Ei varmastikkaan helppo päätös, mutta tälläisiä tapauksia on liikaa...

      • haluatte eroon

        neidistänne?
        Miten voitte luopua sakemannistanne?
        Siitä joka on jo tuosa iässä kiintynyt perheeseenne?
        Mikä on se todellinen/pakollinen syy?
        Meillä on nyt 10v sake-narttu ja ei ilman itkua muualle ikinä luovutettaisi sitä!

        Vain kun kuolema erottaa perheestä? Ja se on ja tulemaan itkua sitten!


      • tamala
        haluatte eroon kirjoitti:

        neidistänne?
        Miten voitte luopua sakemannistanne?
        Siitä joka on jo tuosa iässä kiintynyt perheeseenne?
        Mikä on se todellinen/pakollinen syy?
        Meillä on nyt 10v sake-narttu ja ei ilman itkua muualle ikinä luovutettaisi sitä!

        Vain kun kuolema erottaa perheestä? Ja se on ja tulemaan itkua sitten!

        Oletko koskaan kuullut elämäntilanteiden muuttumisesta??Taidat olla itse 10-vuotias.Luuletko,että olet maailman ainoa, joka pitää koiransa hyvin?Ja aloittajako ei sure luopumisesta?Olen kasvattajana luopunut monestakin koirasta, monista eri syistä ja etsinyt niille uudet kodit.Olisiko ollut parempi seisottaa ne tarhoissa turhautumassa vai oliko parempi löytää koiralle uusi rakastava koti???Ihminen näköjään pstyy olemaan täydellisen sokea kaikelle muulle, paitsi oman itsensä ylistämisessä.Koiran hyvivointi on minusta tärkeämpää, kuin ihmisen ikävä jasuru, se kun on itsekkäällä pohjalla.


      • pakkovastata
        haluatte eroon kirjoitti:

        neidistänne?
        Miten voitte luopua sakemannistanne?
        Siitä joka on jo tuosa iässä kiintynyt perheeseenne?
        Mikä on se todellinen/pakollinen syy?
        Meillä on nyt 10v sake-narttu ja ei ilman itkua muualle ikinä luovutettaisi sitä!

        Vain kun kuolema erottaa perheestä? Ja se on ja tulemaan itkua sitten!

        tähän, vaikka vanha viesti onki. Tottakai oma lapsi ja sen turvallisuus menee koiran edelle. Koira voi murista, vaikka lapsi ei olisi edes koskenut siihen. Johtuu siitä, että lapsi on tullut taloon koiran jälkeen ja koira pitää sitä kilpailijana ja pieni lapsi ei osaa näyttää koiralle mitenkään olevansa sen johtaja. Joten koira ottaa lapsesta johtavan aseman. Koira ei kunnioita pientä lasta.

        Tämän kyllä ymmärtää kaikki joilla pieniä lapsia ja koira. Tälläsillä jeesustelija ihmisillä, jotka syyllistävät koiran pois antamisesta ei ole lapsia. Tuskin kukaan täysin harkitsemattomasti eläimestään luopuu, mutta varmasti ajattelevat lapsensa turvallisuutta. Vai pitäisikö luopua omasta lapsesta ja pitää koira.


      • minelan
        haluatte eroon kirjoitti:

        neidistänne?
        Miten voitte luopua sakemannistanne?
        Siitä joka on jo tuosa iässä kiintynyt perheeseenne?
        Mikä on se todellinen/pakollinen syy?
        Meillä on nyt 10v sake-narttu ja ei ilman itkua muualle ikinä luovutettaisi sitä!

        Vain kun kuolema erottaa perheestä? Ja se on ja tulemaan itkua sitten!

        Samaa kysyn minäkin. Eikö lapsillenne ole asetettu mitään rajoja.
        Syy yleensä vaikeuksiin, on yleensä ihmisessä, lapsessa tai aikuisessa.
        Aikuisen tulee kasvattaa lapsiaan, niin, ettäheistä tulee yhteiskuntakelvoollisia aikuisia, koira ei oe lasten lelu.


    • ettei

      perheen sakemanni hyväksy koko laumaansa. Spk on kyllä niin oman perheen koira , että tulee väkisin mieleen, että vika ei ole koirassa. Onko lapsi päässyt kiusaamaan koiraa niin pahasti, ettei se sitä unohda, sinun puuttumatta asiaan.
      Onko se saanut tuntea lapsen tullessa perheeseen, ettei ole enää hyväksytty.
      Meillä ei ole pieniä lapsia, mutta pojan ja tyttären lasten tullessa käymään koiramme suorastaan sekoaa onnesta.
      Ja ulkona vahtii heitä,ettei varmaan kellään vieraalla ole asiaa tulla liian lähelle.
      Ikinä lapset eivät ole kiusanneet koiraa ja niiden yhteisymmärrys on saumatonta.
      Vieraista lapsista ei niinkään perusta, mutta nämä se katsoo kuuluvan omaan laumaansa.

      • Tietää

        Aivan turha syyllistää alottajaa, varmasti on kaikki asiat pohdittu ja ihan oikein on sekin, että laittaa lapsen etusijalle. On muistettava, että näillä palstoilla vastaajien ikä voi olla aika alhainen, eikä siten sitä elämänkokemusta ole vielä kertynyt.
        Päätös on sinun, joka koiran omistat ja valitettavasti on vaan välillä se, pskapään rooli otettava, ei voi mitään.
        Vastuu on kannettava ja kaveria autettava.

        Itse laitan koirani nukkumaan etsimättä niille "uutta kotia", ne ovat minun loppuun asti eikä siihen ole muilla nokankoputtamista.


      • jttn09
        Tietää kirjoitti:

        Aivan turha syyllistää alottajaa, varmasti on kaikki asiat pohdittu ja ihan oikein on sekin, että laittaa lapsen etusijalle. On muistettava, että näillä palstoilla vastaajien ikä voi olla aika alhainen, eikä siten sitä elämänkokemusta ole vielä kertynyt.
        Päätös on sinun, joka koiran omistat ja valitettavasti on vaan välillä se, pskapään rooli otettava, ei voi mitään.
        Vastuu on kannettava ja kaveria autettava.

        Itse laitan koirani nukkumaan etsimättä niille "uutta kotia", ne ovat minun loppuun asti eikä siihen ole muilla nokankoputtamista.

        On pohdittu ja tämä päätös on erittäin raskas. Mahtava koira, mutta syystä tai toisesta murisee perheen 1.5-vuotiaalle lapselle.

        On käyty spesialistilla, joka suosittelee uuden kodin hankkimista koiralle. Koira on koira ja lapsi on lapsi vielä pitkään. Kummankaan käytökseen ei voi luottaa 100%sti.


      • s4k
        jttn09 kirjoitti:

        On pohdittu ja tämä päätös on erittäin raskas. Mahtava koira, mutta syystä tai toisesta murisee perheen 1.5-vuotiaalle lapselle.

        On käyty spesialistilla, joka suosittelee uuden kodin hankkimista koiralle. Koira on koira ja lapsi on lapsi vielä pitkään. Kummankaan käytökseen ei voi luottaa 100%sti.

        tervehdys..

        Vieläkö koira vailla kotia?
        Olen etsinyt kärsivällisesti itselleni juuri sakemanni narttua,etsin pääsääntöisesti juuri aikuista koiraa koska pystyisin tarjoamaan rakastavan kodin ja ennen kaikkea koiralle toisen mahdollisuuden...
        Tavoittenani olisi löytää kaikinpuolin toimiva koira jossa yhdistyisivät luonne,terveys ja ulkonäkö. Olen itse kovin harrastava ja liikkuva ihminen ja tarvitsenkin siis aktiivisen koira kaverin. Asun avopuolisoni kanssa espoossa,rauhallisella asuin alueella,kolmiossa.Vietän aikaani kuitenkin paljon maaseudulla mökkeilen ja hevosten parissa pyörien...Haluaisin mielelläni kuulla koirasta lisää,esim kohtaaminen uusien tilanteiden kanssa,hallitsettavuus,pärjääkö yksin,millaisessa asumismuodossa asunut,rekisterissä.missä koira asustaa jne? laitatko viestiä vaikka suoraan sähköpostiin, [email protected]


      • pskapää
        Tietää kirjoitti:

        Aivan turha syyllistää alottajaa, varmasti on kaikki asiat pohdittu ja ihan oikein on sekin, että laittaa lapsen etusijalle. On muistettava, että näillä palstoilla vastaajien ikä voi olla aika alhainen, eikä siten sitä elämänkokemusta ole vielä kertynyt.
        Päätös on sinun, joka koiran omistat ja valitettavasti on vaan välillä se, pskapään rooli otettava, ei voi mitään.
        Vastuu on kannettava ja kaveria autettava.

        Itse laitan koirani nukkumaan etsimättä niille "uutta kotia", ne ovat minun loppuun asti eikä siihen ole muilla nokankoputtamista.

        "Itse laitan koirani nukkumaan etsimättä niille "uutta kotia", ne ovat minun loppuun asti eikä siihen ole muilla nokankoputtamista."

        No hyi hemmetti. Mikä sä luulet olevas? Luuletko että koira on esine jonka sinä vain omistat? Hyvään perheeseen sijoittaminen on paljon parempi vaihtoehto kuin se että koira lopetetaan paljon ennen päiviään. Jos koira ei ole sairas niin minkä takia se pitäisi lopettaa?

        Oksettaa tollaset ihmiset >:(.

        Nimim. 28-vuotias kahden koiran onnellinen omistaja.


      • ymmärrystä
        pskapää kirjoitti:

        "Itse laitan koirani nukkumaan etsimättä niille "uutta kotia", ne ovat minun loppuun asti eikä siihen ole muilla nokankoputtamista."

        No hyi hemmetti. Mikä sä luulet olevas? Luuletko että koira on esine jonka sinä vain omistat? Hyvään perheeseen sijoittaminen on paljon parempi vaihtoehto kuin se että koira lopetetaan paljon ennen päiviään. Jos koira ei ole sairas niin minkä takia se pitäisi lopettaa?

        Oksettaa tollaset ihmiset >:(.

        Nimim. 28-vuotias kahden koiran onnellinen omistaja.

        Koira ei osaa omaa kuolemaansa ja elämätöntä elämäänsä surra. Asiallinen lopetus on koiralle armollinen.
        Kodinvaihtoja jotkut koirat surevat ja stressaavat kovastikin. Jos ei luotettavan oloista uutta kotia löydy, parempi lopettaa. Ikävä sekin on jälkeenpäin kuulla, että koira on huonosti hoidettu ja kohdeltu tai laitettu eteenpäin kolmanteen, neljänteen ja viidenteen perheeseen. Kaikki koiranottajat eivät ole niin hyviä koiranpitäjiä kuin antavat ymmärtää.


      • ymmärrän
        ymmärrystä kirjoitti:

        Koira ei osaa omaa kuolemaansa ja elämätöntä elämäänsä surra. Asiallinen lopetus on koiralle armollinen.
        Kodinvaihtoja jotkut koirat surevat ja stressaavat kovastikin. Jos ei luotettavan oloista uutta kotia löydy, parempi lopettaa. Ikävä sekin on jälkeenpäin kuulla, että koira on huonosti hoidettu ja kohdeltu tai laitettu eteenpäin kolmanteen, neljänteen ja viidenteen perheeseen. Kaikki koiranottajat eivät ole niin hyviä koiranpitäjiä kuin antavat ymmärtää.

        hyvin sanottu! minä en ikinä antaisi koiriani eteenpäin. ne menisi sitten piikille jos elämäntilanteet (eli sairastuisin pahasti, kumppanini kuolisi) todella pakottaisivat. koskaan en luovuttaisi tuntemattomille ihmisille koiraani. johan se on jo monesti mediassakin noussut esille kuinka ostajat kusettavat ummet ja lammet myyntitilanteissa, pahoinpitelevät ja rääkkäät koiria tai pistävät uudestaan kiertoon. EN KOSKAAN haluaisi ottaa tälläistä omalle tunnolleni, en ikinä voisi edes ajatella tekeväni omalle koiralleni niin julmasti. koskaan milloinkaan ei vaan voi luottaa ihmisiin, niin ikävää se vain on! aikuisia kodinvaihtajia on suomen maa täysi. minun paras ystäväni ei ikinä menisi tämän tilaston jatkeeksi.


      • Anonyymi
        ymmärrystä kirjoitti:

        Koira ei osaa omaa kuolemaansa ja elämätöntä elämäänsä surra. Asiallinen lopetus on koiralle armollinen.
        Kodinvaihtoja jotkut koirat surevat ja stressaavat kovastikin. Jos ei luotettavan oloista uutta kotia löydy, parempi lopettaa. Ikävä sekin on jälkeenpäin kuulla, että koira on huonosti hoidettu ja kohdeltu tai laitettu eteenpäin kolmanteen, neljänteen ja viidenteen perheeseen. Kaikki koiranottajat eivät ole niin hyviä koiranpitäjiä kuin antavat ymmärtää.

        TOI ON NIIN TOTTA. KYLLÄ SANOTAAN MEILLÄ SITÄ JA TÄTÄ TULEE HYVÄÄ KOTIIN. OITSE OLEN PETTYNYT MYYJIIN KUN EDES EI VAIVAUDUTA VASTAAN SÄHKÖPOSTIIN VAINSAI KIRJOITTAA MILLAISEEN KOTIIN PENTU TULEE. OLEN PITÄNYT KAIKKI SAKUNI LOPPUUN ASTI. NYT KESÄLLÄ AION HAKEA PENTUNI ULKOMAILTA. TIETOA JA TAITOA RIITTÄMIIN ON RODUSTA. 4OLLUT 2 KOMEETA NARTTUA 2KOMIAA UROSTA.


      • Anonyymi
        pskapää kirjoitti:

        "Itse laitan koirani nukkumaan etsimättä niille "uutta kotia", ne ovat minun loppuun asti eikä siihen ole muilla nokankoputtamista."

        No hyi hemmetti. Mikä sä luulet olevas? Luuletko että koira on esine jonka sinä vain omistat? Hyvään perheeseen sijoittaminen on paljon parempi vaihtoehto kuin se että koira lopetetaan paljon ennen päiviään. Jos koira ei ole sairas niin minkä takia se pitäisi lopettaa?

        Oksettaa tollaset ihmiset >:(.

        Nimim. 28-vuotias kahden koiran onnellinen omistaja.

        Eettisesti arvelluttavaa tapattaa terve eläin itsensä takia. Itsekästä toimintaa ettei anna ainutlaatuiselle elämälle mahdollisuutta jatkua vaan käyttää valtaansa julmasti.


      • Anonyymi
        ymmärrystä kirjoitti:

        Koira ei osaa omaa kuolemaansa ja elämätöntä elämäänsä surra. Asiallinen lopetus on koiralle armollinen.
        Kodinvaihtoja jotkut koirat surevat ja stressaavat kovastikin. Jos ei luotettavan oloista uutta kotia löydy, parempi lopettaa. Ikävä sekin on jälkeenpäin kuulla, että koira on huonosti hoidettu ja kohdeltu tai laitettu eteenpäin kolmanteen, neljänteen ja viidenteen perheeseen. Kaikki koiranottajat eivät ole niin hyviä koiranpitäjiä kuin antavat ymmärtää.

        Sen vasta kokeilemalla saa selville kuinka elo uudessa kodissa alkaa sujumaan. Kärsivällisyyttä ja rakkautta tarvitaan sekä ymmärrystä.
        Parempi antaa mahdollisuus kuin lahdata.


      • Anonyymi
        ymmärrän kirjoitti:

        hyvin sanottu! minä en ikinä antaisi koiriani eteenpäin. ne menisi sitten piikille jos elämäntilanteet (eli sairastuisin pahasti, kumppanini kuolisi) todella pakottaisivat. koskaan en luovuttaisi tuntemattomille ihmisille koiraani. johan se on jo monesti mediassakin noussut esille kuinka ostajat kusettavat ummet ja lammet myyntitilanteissa, pahoinpitelevät ja rääkkäät koiria tai pistävät uudestaan kiertoon. EN KOSKAAN haluaisi ottaa tälläistä omalle tunnolleni, en ikinä voisi edes ajatella tekeväni omalle koiralleni niin julmasti. koskaan milloinkaan ei vaan voi luottaa ihmisiin, niin ikävää se vain on! aikuisia kodinvaihtajia on suomen maa täysi. minun paras ystäväni ei ikinä menisi tämän tilaston jatkeeksi.

        Outoa. Jos kumppanisi kuolisi (toiv.ei), tappaisit myös koiran? Huh.


    • KARI TAPIO

      eläkeläispari 66-67v kiinnostunut, ollut 3 sussaria, kaipaa koirayhteyttä, asumme metsän reunasssa, ulkoilua riittää! soita, jos vielä ajankohtainen 0452592486

    • KARI3

      ELÄKELÄISPARI 66 67 OLLUT JO 3 SUSSARIA OLISI KOVASTI KIINNOSTUNUT P.NO 0452592486

    • huom....

      Aloittajan ilmoitus on yli 5 vuotta vanha, joten uusi koti on varmasti tässä ajassa löytynyt.

    • jaana656

      Minulla ois antaa koti?

    • Hyvä koti

      Moi !
      Miten ilmenee vaikeus tulla pienen lapsen kanssa toimeen ?
      Onko muuten terve ?
      Missä päin Suomea ko. koira on ?

      Terv/ Reijo Kärnä

      [email protected]

    • kawa1300

      ottaisin milelläni koiran itsellä ollut koiria 35v trev .ossi

      • Voisitko pliis lukea miltä vuodelta aloitus on??


    • kawa1300

      ossi vielä asun maalla hailuodossa en näistä tietokone juttuja tajua ni voin kai mun puh,numpan sulle laittaaa ni soita ois järkevämpi terv.ossi 0449504465

    • vanhatäti

      Onkohan tämä palsta oikea paikka kaupata koiraa???

    • Tiakouvonen

      Hei!
      Olisin erittäin kiinostunut!
      Onko koira vielä löytänyt kotia?
      Koira saisi luotani hyvän loppuelämän kodin, jossa tulisi saamaan erittäin paljon huomioo ja rakkautta ja pääsisi osaaviin käsiin.
      Minulla paljon kokemusta varsinkin sakuista, kun olen koko elämäni niitten kanssa elänyt.
      Asun rivitalossa ja aidattu takapiha espoossa.
      @:[email protected]
      Nro: 0469374606
      Terv. Tia

      • rocky_

        Haloo !!!

        Onko tulevien koirien ostajat ihan torveloita?

        2009 oleva ilmoitus ja pölhöimät vielä kyselee ,se voi olla vaikka toisilla laitumilla,aikaa on siis kulunut jo liian kauan.

        Pölhöintä tässä on vielä aloittajan teema ettei voinut ilmoittaa miten kävi,tai oliko kaikki vedätystä.


    • elukka
      • Silmätpäähän

        Montako vuotta aloituksesta onkaan? Huomasitko? Enkä antaisi koiraa ihmiselle, joka sanoo koiraa elukaksi.


      • minelan
        Silmätpäähän kirjoitti:

        Montako vuotta aloituksesta onkaan? Huomasitko? Enkä antaisi koiraa ihmiselle, joka sanoo koiraa elukaksi.

        nm. silmätpäähän

        Sinulla on sama periaate, kaikki, jotka sanovat koirasta, rakki, piski,elukka en myy pentuakaan.


      • Napataara

        ei sinulla ole pentuja mitä myydä,et ole kasvattanut koiria enää vuosiin.


    • muistakaa

      huom.
      älä enää kirjoita, että olisit kiinnostunut kyseisestä koirasta. aloitus on jo 10 vuotta vanha. tänä vuonna siis tuo koira täyttäisi 15v, se on ehkä jo lopetettu. kukaan ei varmaankaan ostanut sitä, en tiedä mitä kävi. AP ei todennäköisesti edes muista aloitustaan.

    • minelan

      Koira, sakemanni, joka oikein kohdeltuna sietää aika paljon ja 1,5 vuotias lapsi. Aika vaikea yhtälö, kun lapsi on kuriton. Teillä on ollut koira jo 5 vuotta. Koiraa ei pidä hankkia, jos suunnittelee lasta. Ei ole koiran syy, syy on teissä aikuisissa Mutta parasta tässä tapauksessa on etsiä koiralle hyvä koti, koska koira vaistoaa heti, jos siitä ei pidetä.

      • Meillä myös aiemmin sakuja ja kaksi lastakin jotka kasvoivat yhdessä. Viimeisen sakun halvaantuminen vain 3 vuoden ja 4 kuukauden iässä tuli mietittäväksi. Koira vai ei lankaan. Saku joutui pois listalta heti syystä että minun ja mieheni iät ja sairaudet ovat sellaiset että se ei enää käy. Jos sattuisi pitkäikäinen saku olisi edessä luopuminen.
        Otin siis pienen tällaisen "mikä lie koira" joka pitovaikeuksien kohdatessa olisi mahdollisesti helppo saada vaikka sukulaisille ja miksi ei kelle vaan. Tuo kelle vaan on se juttu.

        Jos kävisi niin että itse en pystyisi enää koirani tarpeista huolehtimaan niin yhtä pahalta se tuntuisi kuin sakujen kuolemat aikanaan.

        Annetaan tai piikille (jos sukulaiset ei halua) niin on kauhistuttava kysymys ja rukoilen ja toivon että en joutuisi sitä päättämään.

        Niinpä ajattelin että eletään nyt kaikki yhdessä kun on vielä hyvin. Jos jotain sattuu, ajatellaan asia uudestaan. "Älä maalaa pirua seinälle", oli äitini usein käyttämä lause.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        Meillä myös aiemmin sakuja ja kaksi lastakin jotka kasvoivat yhdessä. Viimeisen sakun halvaantuminen vain 3 vuoden ja 4 kuukauden iässä tuli mietittäväksi. Koira vai ei lankaan. Saku joutui pois listalta heti syystä että minun ja mieheni iät ja sairaudet ovat sellaiset että se ei enää käy. Jos sattuisi pitkäikäinen saku olisi edessä luopuminen.
        Otin siis pienen tällaisen "mikä lie koira" joka pitovaikeuksien kohdatessa olisi mahdollisesti helppo saada vaikka sukulaisille ja miksi ei kelle vaan. Tuo kelle vaan on se juttu.

        Jos kävisi niin että itse en pystyisi enää koirani tarpeista huolehtimaan niin yhtä pahalta se tuntuisi kuin sakujen kuolemat aikanaan.

        Annetaan tai piikille (jos sukulaiset ei halua) niin on kauhistuttava kysymys ja rukoilen ja toivon että en joutuisi sitä päättämään.

        Niinpä ajattelin että eletään nyt kaikki yhdessä kun on vielä hyvin. Jos jotain sattuu, ajatellaan asia uudestaan. "Älä maalaa pirua seinälle", oli äitini usein käyttämä lause.

        Hienoa ajattelua.


    • Anonyymi

      Voin ottaa koiran! Kokemusta löytyy paljon koirista. Minulta kuoli äskettäin pitbulli narttu joten tarvitsen lenkki kaveria. Minulta löytyy piha.
      T. Anet
      P.0466314952

      • Anonyymi

        Annetaan saksanpaimenkoira


        jttn09

        20.03.2009 21:30



        Ilmoita
        Etsitään hyvää kotia sympaattiselle 5-v sakemanninartulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan saksanpaimenkoira


        jttn09

        20.03.2009 21:30



        Ilmoita
        Etsitään hyvää kotia sympaattiselle 5-v sakemanninartulle.

        Toivottavasti kukaan lukutaidoton ei saa koiraa mistään. Jos ei osata katsoa edes sitä, että milloin ilmoitus on tehty, ei ole kovin hääppöset olot koiralle tulossa.


    • Anonyymi

      Missäpäin suomea koira on.Minulta kuoli koira ja haluaisin uuden koiran.Asun yksin varpaisjärvellä.puh.041-4843658

    • Anonyymi

      Meille etsitään vuonna 2021 saksanpaimenkoira urosta. Saksanpaimenkoirista on kokemusta ja tulee perheeseen jossa koiran ei tarvitse olla yksin.
      Saksanpaimenkoira on kaverina sekä ihmiset paljon kotona.

    • Anonyymi

      Kun lapsi tulee taloon jossa on koira, pitää uusi perheen jäsen esitellä koiralle ja iloissena asiana. Sitten koiralle pitää kertoa, että se on tärkeää, mutta rankingissä aina lapsen alapuolella. Sitten ei tule ongelmia tervepäisen koiran kanssa!

      Tiedoksi niille, jotka lähiaikoina lapsia saavat, ei tuolle noin 15 vuotiaalle koiralle ja sen perheelle!

      • Tuntuu oudolta että koira ei tulisi uuden lapsen kanssa toimeen. Yleensä perheessä uusi lapsi on yhtä kuin vauva.

        Me toimme toisen palsen eli vauvan kotiimme kun koiramme oli noin 4 vuotias. Ei mitään ongelmia. Yöllä kun syötin ja vaihdoin kuiviin niin koira istui vieressä ja katseli.

        Ensimmäinen vieraamme oli äitini joka tuli vauvaa katsomaan. Silloin vauva oli olohuoneen sohvalla. Koira meni sohvan ja sohvapöydän väliin ja näytti äidille hapaita ja murisi.
        Eli koira suojeli lasta.
        Koira otettiin sivuun ja sa sanoin sille että ei haittaa, äiti pääsi vauvan luo ja minä rapsuttelin koiraa.
        Siihen loppui vauvan vahtiminen kotioloissa.

        Minulla oli ollut hoitolapsia jo aiemmin ja koira oli tottunut pieniin lapsiin.

        Ei koskaan ollut sakumme ja lasten välillä pienintäkään ristiriitaa. Lapsilla oli kuitenkn sääntö että kun koira nukkuu omalla paikallaan, sen pitää saada olla rauhassa.


    • Anonyymi

      Parasta olisi tuollaisessa tapauksessa että se IHMISlapsi otettaisiin huostaan. Sais varmasti uuden, aidosti rakastavan kodin ilman tarvetta kilpailla vanhempien rakkaudesta ja huomiosta uhkailevan, alistavan, dominoivan, kouluttamattoman ison koiran kanssa.

      • Anonyymi

        Luetun ymmärtäminen?
        Eihän se joutunukkaan kilpailemaan, vaan koirasta luovuttiin!
        Kyselivät koiralle uutta kotia, huomasitko?


      • Anonyymi

        Mikä asennevamma.


    • Anonyymi

      Haen koiran. Laitan sp-viestiä tulemaan.

    • Anonyymi

      Hei. Ollaan tällainen tavis perhe josta viimeinen teini lähti omaan kotiin. Asutaan joen rannassa ja paljon tilaa liikkua. Kaivataan ihanaa sakemannia jollainen ollut aiemmin mutta nukkui pois. Ihana 60 kymppinen viriili perhe joka antaa paljon liikuntaa ja vielä enemmän rakkautta perheen kanssa

    • Anonyymi

      Edelleen koitan saada yhteyttä. Olen 56 vuotias ja mieheni samoin. Meillä on ollut tai minulla sakemanni aiemmin mutta en ole voinut ottaa kyseistä rotua koska ikävä on ollut niin suuri. Ehkä nyt

      • Anonyymi

        Et osaa lukea päivämäärää?

        ALOITUS ON TEHTY 20.3.2009, ELI 13 VUOTTA SITTEN!


    • Anonyymi

      Missä tämä koira on haluaisin semmosen minulla oli collie se sairasti ikävä on suuri se oli yli 10 vuotias me rakastettiin sitä

      • Anonyymi

        Et osaa lukea päivämäärää?

        ALOITUS ON TEHTY 20.3.2009, ELI 13 VUOTTA SITTEN!


      • Anonyymi

        Voi harmi. Vai niin kävi. Otan osaa.
        Nyt on paljon koiraystäviä etsimässä uusia koteja.
        Muitakin korona-ajan lemmikkejä etsimässä uusia koteja kun ihmiset eivät voikkaan pitää niitä ajanpuutteen takia. Toivottavasti löydätte sopivan eläinystävän rikastuttamaan elämäänne.


    • Anonyymi

      Saisinko minä Saksan paimenkoira kokemusta on koirista

      • Anonyymi

        Et osaa lukea päivämäärää?

        ALOITUS ON TEHTY 20.3.2009, ELI 13 VUOTTA SITTEN!


    • Anonyymi

      Minä ja poika ollaa etiny Saksan paimenkoira ei olla vielä löyvetti Asun Vimpelissä Koskelan tiellä asunto koskelantie 2 A4ota yhteyttä Sinikka hämäläinen

      • Anonyymi

        Et osaa lukea päivämäärää?

        ALOITUS ON TEHTY 20.3.2009, ELI 13 VUOTTA SITTEN!


    • Anonyymi

      Missä tämä koira on

      • Anonyymi

        RIPpileirillä


      • Anonyymi

        Ei luoja näitä lukutaidottomia ihmisiä :D

        ALOITUS ON TEHTY 20.3.2009, ELI NYT JO 4 VUOTTA SITTEN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei luoja näitä lukutaidottomia ihmisiä :D

        ALOITUS ON TEHTY 20.3.2009, ELI NYT JO 4 VUOTTA SITTEN!

        Äh, 14 vuotta sit


    • Anonyymi

      Missä tämä Saksanpaimenkoira on ollaan etitty minä menen oman gollien se oli yli 10 vuotias tuli sairaaksi ikävä on suuri jouvuttiin lopettamaan ja tuhkattiin Kuortaneella ja uurna on kotona sähköposti on sinikka hamalainen 50 miuku mauku Gmail. Com

      • Anonyymi

        Et osaa lukea päivämäärää?

        ALOITUS ON TEHTY 20.3.2009, ELI 13 VUOTTA SITTEN!


    • Anonyymi

      Kiinnostaa kovasti, naapurissa useita lapsia. Pikaiset yhteydenotot s-postiin. -Meeri

    • Anonyymi

      Olisitko valmis keskustelemaan asiasta

    • Anonyymi

      Olis valmis ottamaan. Yksi sakrmanni jouduin lopettamaan syövän takia. Pääsee kohta eläkkeelle ja kaveri tarttis. Laita viestiä.

    • Anonyymi

      Olen erittäin eläinrakas , minulla on 1 kissa 8v. Hänen kanssaan sopisi hyvin koirakaveri. Perheessä ei ole muita rauhallinen koti eläimelle. Palvon ja ne menee kaiken edelle.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe