Täällähän kirjotellaan paljon tästä "RuneScapen lopetuksesta" ja "MechScapen tulemisesta".
Onko oikeasti asiat siinä suunnassa jo, että RuneScape on lopetusvalmis?
MechScapen jo tiedän.. milloin se ilmestyy?
Aivan Pihalla Asiasta..
8
501
Vastaukset
- ihembulii
Mechscape on tulossa kyllä, tässä kuussa kuulemma, tosin jagexin tuntien saattaa venyä jopa ensi vuoteen. Runescape ei todellakaan ole lopetusvalmis, Mechscapella ja Runescapella on eri työntekijät pyörittämässä ja updateilemassa pelejä, samoin kun funorbissa. Kaikkea ei tarvitse uskoa, mitä kaikennäköiset kersat täällä juoruilevat.
Runescapea ei lopeteta. Ei vielä moniin vuosiin. Mun mielestä runescape on nyt parempi kuin koskaan aikaisemmin ja olen pelannut sitä vuodesta 2004.
Mechscape pitäisi julkaista tämän vuoden puolella, alkuperäisten suunnitelmien mukaan jo alkuvuonna.- ihembulii
Rune on ruinattu paska
- Thunder_852
En itsekkään niin kauheasti pidä enää.. Mutta ymmärrän sen, että peli haluttiin pelastaa. Saamme sentään vielä pelata.
- nakki557
Kiva että vaihteeks joku ei niin älykääpiö postaa tänne.
Ja siis kaikille näille "pmfg melkee kaikki lopetti kun vildu läks ja rune on paska nykyään" urpoille tiedoksi että Unbalanced traden poiston takia 7% kaikista pelaajista lopetti, joista suurin oli makroja / goldfarmereita. Ja nykyäänkin runen pelaajamäärä on kasvussa. - ihembulii
nakki557 kirjoitti:
Kiva että vaihteeks joku ei niin älykääpiö postaa tänne.
Ja siis kaikille näille "pmfg melkee kaikki lopetti kun vildu läks ja rune on paska nykyään" urpoille tiedoksi että Unbalanced traden poiston takia 7% kaikista pelaajista lopetti, joista suurin oli makroja / goldfarmereita. Ja nykyäänkin runen pelaajamäärä on kasvussa.Unbalanced traden takia noin 7%, ja varmaan myös old wildyn takia saman verran, ehkä enemmänkin. En jaksaisi alkaa tästä valittamaan, tapahtunutta kun ei saa muutettua. Olen itse suht. isossa klaanissa, ja näen kun porukkaa lopettaa joka päivä sen takia että runescape on tylsä/pvp on perseestä pjereiden/1 itemereiden, tai muuten vaan näiden full rune kersojen takia, jotka eivät voi edes kysyä ennen kun käyvät päälle, vaikka itse ovat 10 leveliä isompia. Mutta joo, itekin lopetin runen silloin kun wildy lähti noin. 4-5kuukaudeksi. Aloitin taas ja yhtä paskaa tämä suoraansanottuna on ollut, tälläkin hetkellä ainoa motivaatio miksi pelaan on klaani.
- Itse Järkevyys
niin mikä tuo mechscape oikeen on? en ole koskaan kuullutkaan..
- ainakin
muutaman runescapen moderaattorin ja jagexin työntekijän mielestä. olen samaa mieltä koska monet ovat lopettaneeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862