Muutatko

mun kanssa

Huitsin nevadaan, kun on niin ikäväkin.. :)

24

1285

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinne..

vie mut minne vaan, taivaanrannan taa:)

• se syy

muuttaa Huitsin Nevadaan? Outoa..

• siksi,

että olis mahdollisimman lähellä...

• taida......

en halua asua sun kanssa huitsin nevadassa. kuvittelin joskus haluavani, paha erehdys. en halua, en halua... never! :)

• sitten?

Voitko kertoa, että mihis me sitte muutettais :)

• hitossa

muuttaisin vaikka heti ihan minne vaan vaikka taivasalle.

• eikö,

voitais järjestää vaikka telttamajoitus tähtitaivaan alle ja etsiä taivaalta sitä tähdenlentoa ;)

• olisikin
        eikö, kirjoitti:

voitais järjestää vaikka telttamajoitus tähtitaivaan alle ja etsiä taivaalta sitä tähdenlentoa ;)

ihanaa, olenkin ollut monesti telttailemassa järven rannalla mikäs sen mukavampaa, ja jos on vielä kuuma kesäyö, niin uisin siellä.. Tietysti alasti!

• sitten sinne

Ei vois olla enää kauempana toisistaan ku nyt ,vaikka oltas eri laidoilla Nevadaa.Lähelle on pitkä matka.

• ap.

saattaa olla, kun ei me koskaan tavoiteta toisiamme vaikka lähellä oltaiskin :(

• kaivamaan
        ap. kirjoitti:

saattaa olla, kun ei me koskaan tavoiteta toisiamme vaikka lähellä oltaiskin :(

Tunnelia ?

• hyvä,,
        kaivamaan kirjoitti:

Tunnelia ?

idea, mutta tuletko vastaan sitten tunnelin puoleen väliin:)

• sinne
        hyvä,, kirjoitti:

idea, mutta tuletko vastaan sitten tunnelin puoleen väliin:)

taatusti ennen sua. Oon tosi hyvä kaivamaan ja saatat yllättyä kohta kun löydät sellasen myyränkeon siitä terassin edestä. Älä sit iske mua millään..

• tarkemmin
        sinne kirjoitti:

taatusti ennen sua. Oon tosi hyvä kaivamaan ja saatat yllättyä kohta kun löydät sellasen myyränkeon siitä terassin edestä. Älä sit iske mua millään..

minkä terassin, että kaivan oikeaan suuntaan.

• voisinko kaivautua
        tarkemmin kirjoitti:

minkä terassin, että kaivan oikeaan suuntaan.

sinne sulle? Ei terassilla tarkene. Kun ei oikein ole mitään paikkaa... Voisin sit käyä suihkussa peseen mullat.

• kaivaudu
        voisinko kaivautua kirjoitti:

sinne sulle? Ei terassilla tarkene. Kun ei oikein ole mitään paikkaa... Voisin sit käyä suihkussa peseen mullat.

vaan vaikka tänne asti..on mulla kyllä tuolla varastossa sellainen työkalukin, mut en mä sillä huitaise sua.

• tähän..
        kaivaudu kirjoitti:

vaan vaikka tänne asti..on mulla kyllä tuolla varastossa sellainen työkalukin, mut en mä sillä huitaise sua.

näin susta unta, että olit mun varastossa oottamassa mua, arvaa vaan meinasko tulla sydäri.
        Olitkohan kaivautunu tunnelia pitkin..se jäi arvoitukseksi!

• aiheutat
        tähän.. kirjoitti:

näin susta unta, että olit mun varastossa oottamassa mua, arvaa vaan meinasko tulla sydäri.
        Olitkohan kaivautunu tunnelia pitkin..se jäi arvoitukseksi!

sinäkin. Tuut ja meet, mut aina eri suuntaan kuin minä, ja jos joskus satut samaan paikkaan, niin enköhän jo pinkaise itse paniikissa jostain ovesta,,hmh. Jos sit keräisin rohkeuteni ja tulisin sinne varastoon oottaan, niin sieltähän en sun ohitse pääsis karkaamaan, vaik pelottas kuin. Kun vaan sit sinä uskaltaisit tulla mut sieltä hakemaan, voin olla kalpea ja mutainen, älä säikähdä mua ;)

• minä..
        aiheutat kirjoitti:

sinäkin. Tuut ja meet, mut aina eri suuntaan kuin minä, ja jos joskus satut samaan paikkaan, niin enköhän jo pinkaise itse paniikissa jostain ovesta,,hmh. Jos sit keräisin rohkeuteni ja tulisin sinne varastoon oottaan, niin sieltähän en sun ohitse pääsis karkaamaan, vaik pelottas kuin. Kun vaan sit sinä uskaltaisit tulla mut sieltä hakemaan, voin olla kalpea ja mutainen, älä säikähdä mua ;)

uskaltaisin tulla hakemaan, jos se todellakin olisit sinä. Laittaisin lapion ja lumikolan ja kaikki varastossa olevat pyörät eteen, ettet pääsis livahtamaan mistään raosta karkuun, eikä haittaa vaikka oisit mutainenkin.. Minä olen nyt kyllä vähän nokinen ja lähen tästä suihkuun!!
        Hei! tuu mun kans suihkuun nyt voisin pestä sun selän. :))

• sinä olet
        minä.. kirjoitti:

uskaltaisin tulla hakemaan, jos se todellakin olisit sinä. Laittaisin lapion ja lumikolan ja kaikki varastossa olevat pyörät eteen, ettet pääsis livahtamaan mistään raosta karkuun, eikä haittaa vaikka oisit mutainenkin.. Minä olen nyt kyllä vähän nokinen ja lähen tästä suihkuun!!
        Hei! tuu mun kans suihkuun nyt voisin pestä sun selän. :))

nokinen :) ?? Et kai epätoivossasi ole sirotellut tuhkaa päällesi? En nyt ehtinyt sun kanssas suihkuun, kun tulin vasta kotiin, harmi. Ootellessas tyhjensit tietysti koko lämminvesivaraajan... Ois ollut ihanaa pyydystää vesipisaroita iholtasi, nam ;)

• liukastuin
        sinä olet kirjoitti:

nokinen :) ?? Et kai epätoivossasi ole sirotellut tuhkaa päällesi? En nyt ehtinyt sun kanssas suihkuun, kun tulin vasta kotiin, harmi. Ootellessas tyhjensit tietysti koko lämminvesivaraajan... Ois ollut ihanaa pyydystää vesipisaroita iholtasi, nam ;)

ja meinasin kaatua nuotioon ja sit vielä mun makkara ;( lensi tikun nokasta jäälle.
        Joo..no olithan sä mun kans suihkussa, mitä höpiset siellä...... siis kuvitelmissani !

• nyt sitten
        liukastuin kirjoitti:

ja meinasin kaatua nuotioon ja sit vielä mun makkara ;( lensi tikun nokasta jäälle.
        Joo..no olithan sä mun kans suihkussa, mitä höpiset siellä...... siis kuvitelmissani !

seuraavaksi meidät nukkumaan sylikkäin , pitkä päivä(anteeksi) ja väsyttää .Silittelen sinut hiljaa uneen.. Hyvää yötä :)

• nukahdan
        nyt sitten kirjoitti:

seuraavaksi meidät nukkumaan sylikkäin , pitkä päivä(anteeksi) ja väsyttää .Silittelen sinut hiljaa uneen.. Hyvää yötä :)

jo, myös mulla pitkä ulkoilupäivä ja olen jo kohta untenmailla. Toivottavasti näen susta kauniita unia:) Hyvää yötä sinulle myös !

• siinä

huitsin Nevadaan, sinne sitten. Täytyy vissiin ottaa virkavapaata töistä, jos noin kauas lähdetään, vai jäädäänkö sinne pysyvästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe