Mikäs on oikein vikanana kun Saunalahden Turbo Full Raten 24/1 megasella lataus pyörii jossain
7500 Kbit/s? Miksi se noin hitaalla menee?
Missä asetuksissa vika? Osaatteko neuvoa miten sen saisi pyöriin ihan oikeilla nopeimmilla nopeuksilla?
Kiitos
24/1 hidas
8
1620
Vastaukset
- tähän
Selvennetäänpä hieman asioita...Tuo 24/1 nopeus tarkoittaa sitä, että maksimissaan nopeus on sen 24. Todellisuudessa nopeus on jotain tuolta 1-24 väliltä, miniminopeus on 1 megaa.
Maksat siis vain mahdollisuudesta käyttää 24 megan yhteyttä, todellinen nopeus vaihtelee makximin ja minimin välillä...- 318
Se numero 1 ei tarkoita miniminopeutta, vaan upload nopeutta.
Esim. SL;n Kotitotaalisopimus purkautui automaattisesti jos eivät pystyneet toimittamaan vähint. 8 megan nopeutta. - 123
318 kirjoitti:
Se numero 1 ei tarkoita miniminopeutta, vaan upload nopeutta.
Esim. SL;n Kotitotaalisopimus purkautui automaattisesti jos eivät pystyneet toimittamaan vähint. 8 megan nopeutta.Jep, kyllä sen tajusinkin että se 24 on max nopeus.
Muttamutta onko se sitten ettei täällä päin saa tosta enempää irti? Luulis asiakkaalle kertovan että onko ylipäätään mahdollista päästä noin isoihin nopeuksiin tällä alueella.
Että hitaampikin yhteys kävisi sitten eikä turhaan tarvis maksaa mistään 24mb mahdollisuudesta jos se ei ole edes mahdollista.
Saako jotain kautta selvitettyä että mikä pitäisi olla tän alueen max nopeus?
että jos on mahdollista jos onkin boksissa tai piuhoissa tms vikaa?
Tässä vielä kuvaa tuolt configuration sivult
http://img25.imageshack.us/img25/3284/30745414.jpg - Nopeutta kyttäilevä
123 kirjoitti:
Jep, kyllä sen tajusinkin että se 24 on max nopeus.
Muttamutta onko se sitten ettei täällä päin saa tosta enempää irti? Luulis asiakkaalle kertovan että onko ylipäätään mahdollista päästä noin isoihin nopeuksiin tällä alueella.
Että hitaampikin yhteys kävisi sitten eikä turhaan tarvis maksaa mistään 24mb mahdollisuudesta jos se ei ole edes mahdollista.
http://img25.imageshack.us/img25/3284/30745414.jpgOlen tässä kokeillut pari viikkoa nyt tätä Fullratea. Laittoivat sen puhelinpistokkeeseen, joka on toisessa päässä taloa. Kaapelin pituus on "muutama metri". Tosin kokeiltu myös läppärin kanssa ihan minipiuhoilla suoraan puhelinpistokkeen vieressä --- tulos sama.
Eli oma nopeuteni vaihtelee 5-7 välillä. Tosin paljon vakaampaa kuin kaapelilla oli, eli ei pätki yhteys ja "tuntuu" nopealta.
Jotain teen väärin Wippies Home Boxin kanssa, koska en saa langattomaan verkkoon puhtia. Nopeus on noin 256kb, maksimi puoli megaa. Eli en ilmeisesti osaa säätää jotain juttua oikein, koska kannettava ei saa tuon enempää kaistaa.
Upload tuntuu toimivan kivasti. Videoiden lataaminen googlen palveluun menee nopeasti, samoin kuvien kuvaboxiin. (siis itse otettuja videoita).
Mutta, jostain täytyy käydä tsekkaamassa nuo wireless network asetukset, ne lienee itselläni pielessä. - 318
123 kirjoitti:
Jep, kyllä sen tajusinkin että se 24 on max nopeus.
http://img25.imageshack.us/img25/3284/30745414.jpgYmmärsin että ymmärsit, mutta ymmärsin ettei edellinen vastaaja ymmärtänyt mitä se 1 tarkoittaa;)
Voisi kannattaa lähettää sähköpostia asiakaspalveluun ja mukaan vielä linkki tuohon kuvaankin.
Luulisi tampesterissa toimivan paremminkin, kun mulla såneran ilmajohdoillakin tuo sama wippies hallinta näyttää 14-17 megaa 24 megan Saunalahtelaiselle.
Attenuation näyttäisi olevan korkeammalla kuin mulla (n. 27).
Yleensä toimii jatkuvasti hyvin, mutta viime viikolla takkusi: Netti hidas, boksi näytti 14 megan nopeutta (hec errors jotain 16 miljoonaa), nopeustestit gprs lukemia, boksin sammuttamisen jälkeen boksin lukemat nousivat 17 megaan ja nopeustestitkin hyvän matkaa toiselle kybälle.
Paljonko sulle nopeustestit näyttää?
8 megaisen ja 24 megaisen hintaero ei taida olla kuin muutama euro, enkä laskisi sen varaan että nopeus pysyisi ennallaan: Silloinhan käytössä lienee adsl2 tekniikka nykyisen adsl2 tekniikan sijaan?
Ja Full Rate Turbo tarjous on kohtalaisen hyvä, mutta toistaiseksi sitä ei taideta myydä vanhoille asiakkaille. - kritiikki
Ihanko aikuisten oikeasti pitää vastata mikäli on näemmä enemmän pihalla kuin lumiukko?
- isosaarikallas
jos sivusto.com ei pysty lähettämään sinulle kuin 5000Kbit/s niin siinä ei auta itku markkinoilla.
Terveydeksi.- uuttöö
Minä olen Herra X.
Ostin serverin ja sivuston herrax.net.
Sopimukseeni kuuluu 100/100Mbps nopeudet, suhteellisen kykeneväinen serverimasiina.
Kuukausikaistani on 300Gigatavua jos menee yli MINÄ joudun pulittamaan lisää rahaa sopimusehtojen mukaisesti ylimenevästä trafiikista.
Tämä kaikki maksaa minulle noin satasen kuussa (hatusta vedetty luku)
!! - MINÄ maksan siitä että SINÄ kulutat MINUN kaistaani - !!
Sitten asiaan:
Minä olen säätänyt serverini toimimaan seuraavasti
- yksi yhteys per käyttäjä
- 5000kbit/s per yhteys, ei poikkeuksia
- loput blokataan 403:llä jossa on hassun hauska "painu hiiteen" flash-video koska olen niin eri kiva epeli.
Terveydeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824