Onkosse politiikka niin tarkeää? Ole oma ittesi!
Minun oma!
12
459
Vastaukset
- kuvittelet vain
Eikös se politiikka ole tärkeää? Keskity omaan elämään, älä neuvo muita!
- Ole itsesi
Oletko heikko ja annat kaiken omistasi?? Mieti kaksikertaa. Sinun sytän sanoo missä olet jos tahdot muuttaa niin seuraa sytäntä. Minä olen minä. Ja aina.
- kun et osaa
Ole itsesi kirjoitti:
Oletko heikko ja annat kaiken omistasi?? Mieti kaksikertaa. Sinun sytän sanoo missä olet jos tahdot muuttaa niin seuraa sytäntä. Minä olen minä. Ja aina.
Ole oma itsesi ja kirjoita selkeästi jos haluat saada jotain sanotuksi. Vai tunnetko itsesi epävarmaksi?
- Kiitos..
kun et osaa kirjoitti:
Ole oma itsesi ja kirjoita selkeästi jos haluat saada jotain sanotuksi. Vai tunnetko itsesi epävarmaksi?
Vastaappa 10 kertaa missä uhosin , Kiitos!? Vastaan tasan kymmenen kertaa. Kiitos! Jokaiseen tulee vastaus.
- 2. jne ja jne.
kun et osaa kirjoitti:
Jelppaan vähän. 1. Tunne oma sydän ja tarvittaessa, juttele hänen kanssa.
- näinmenee..
kun et osaa kirjoitti:
Älä sinäkään uhoa? Niitä on joka saralla. Maailmanasiat ei varmaa kuin kokijalle.Pientä hajua voi olla mutta en ylpeile.
- vain tuijottaa
kenkiä tuntikaupalla, eikä puhu mitään.
Kengät vai politiikka ? Häh ?- and go
Sepäs ei "hänestä" Unhokkia tee.
- kiikkukaakku
Mulle ainakaan ole nyt niin tärkeää olinko
eilen persu vai tänään demari? Demari vissiin?? Hyvää yötä!- depersu
Lopeta ajoissa,älä uhottele nää on saatava kuntoon.kaiki menny väärin sun pitää löytää ajatus,tulet lulemaan vielä.
- ...
depersu kirjoitti:
Lopeta ajoissa,älä uhottele nää on saatava kuntoon.kaiki menny väärin sun pitää löytää ajatus,tulet lulemaan vielä.
Mitä uhottele? En halunnut puhua politiikasta pätkääkään enkä nytten. Tajuatko?
- Harald Hirmunen
... kirjoitti:
Mitä uhottele? En halunnut puhua politiikasta pätkääkään enkä nytten. Tajuatko?
joka ei haittaa mua, vaikka sitä tuolta kadulta löytyykin. Otaa vain vauhtia ja hyppää sen läjän yli. Vai mitä ? Pysyy kuntokin hyvänä kun harrastaa pituushyppelyä jalkakäytävillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084