Minun oma!

My is my

Onkosse politiikka niin tarkeää? Ole oma ittesi!

12

459

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvittelet vain

Eikös se politiikka ole tärkeää? Keskity omaan elämään, älä neuvo muita!

• Ole itsesi

Oletko heikko ja annat kaiken omistasi?? Mieti kaksikertaa. Sinun sytän sanoo missä olet jos tahdot muuttaa niin seuraa sytäntä. Minä olen minä. Ja aina.

• kun et osaa
        Ole itsesi kirjoitti:

Oletko heikko ja annat kaiken omistasi?? Mieti kaksikertaa. Sinun sytän sanoo missä olet jos tahdot muuttaa niin seuraa sytäntä. Minä olen minä. Ja aina.

Ole oma itsesi ja kirjoita selkeästi jos haluat saada jotain sanotuksi. Vai tunnetko itsesi epävarmaksi?

• Kiitos..
        kun et osaa kirjoitti:

Ole oma itsesi ja kirjoita selkeästi jos haluat saada jotain sanotuksi. Vai tunnetko itsesi epävarmaksi?

Vastaappa 10 kertaa missä uhosin , Kiitos!? Vastaan tasan kymmenen kertaa. Kiitos! Jokaiseen tulee vastaus.

• 2. jne ja jne.
        kun et osaa kirjoitti:

Jelppaan vähän. 1. Tunne oma sydän ja tarvittaessa, juttele hänen kanssa.

• näinmenee..
        kun et osaa kirjoitti:

Älä sinäkään uhoa? Niitä on joka saralla. Maailmanasiat ei varmaa kuin kokijalle.Pientä hajua voi olla mutta en ylpeile.

• vain tuijottaa

kenkiä tuntikaupalla, eikä puhu mitään.

Kengät vai politiikka ? Häh ?

• and go

Sepäs ei "hänestä" Unhokkia tee.

• kiikkukaakku

Mulle ainakaan ole nyt niin tärkeää olinko
      eilen persu vai tänään demari? Demari vissiin?? Hyvää yötä!

• depersu

Lopeta ajoissa,älä uhottele nää on saatava kuntoon.kaiki menny väärin sun pitää löytää ajatus,tulet lulemaan vielä.

• ...
        depersu kirjoitti:

Lopeta ajoissa,älä uhottele nää on saatava kuntoon.kaiki menny väärin sun pitää löytää ajatus,tulet lulemaan vielä.

Mitä uhottele? En halunnut puhua politiikasta pätkääkään enkä nytten. Tajuatko?

• Harald Hirmunen
        ... kirjoitti:

Mitä uhottele? En halunnut puhua politiikasta pätkääkään enkä nytten. Tajuatko?

joka ei haittaa mua, vaikka sitä tuolta kadulta löytyykin. Otaa vain vauhtia ja hyppää sen läjän yli. Vai mitä ? Pysyy kuntokin hyvänä kun harrastaa pituushyppelyä jalkakäytävillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7070
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      94
      5183
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3443
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3342
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2484
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1826
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1461
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1412
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1316
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1084
    Aihe