oksentamisesta

kjfdsfklshj

Hei,olisin voinut tänään ahmia suklaamunia ja levysuklaata, mies yön töissä ja poika nukkunut jo pitkään. Vaan joinkin 2 lasia punaviiniä, en ahminut,enkä laatannut -> ei väsytä eikä masenna huomena,hampaanikaan eivät kärsineet vatsahapoista, kasvonikaan eivät ole turvoksissa, voin katsoa itseäni peilistä jaksan paremmin huomena. Kerrankin saan kehua itseäni,hyvä minä.

T:41v syömishäiriöinen nainen

6

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen 41v

Ajatteles mikä lupaus tulevaisuudesta. Kun pystyy yhden kerran katkaisemaan kierteen, pystyy toisenkin kerran ja niin siitä kierteen katkaisemisesta voi tulla tapa.

Näinhän se on teoriassa ja hyvä että joku pystyy siihen, Minä en ole vielä(kään) pystynyt.

• jkjdklhhdsl

meitä muitakin iäkkäämpiä syömishäiriöstä kärsiviä? Jotenkin olen ajatellut että on, mutta kuitenkin ajatus on tuntunut jotenkin epäuskottavalta. Olen kärsinyt jonkilaisesta syömishäiriöstä 11v. asti. Kauhistuttaa ajatellakkin. Aluksi olin lähellä sairastua anoreksiaan, laihduin 1/2 vuodessa kymmenen kiloa. Sitten alkoi bulimia vaihe joka oli pahimmillaan 14-15v ->21v. Tämän jälkeen lähinnä olen ollut hyvin tarkka siitä mitä syön, väliin mahtuu paljon bulimiakausiakin, välillä ollut seesteisempää. Nyt jostain syystä bulimia nostaa taas päätään. Saisipa joskus rauhan tältäkin sairaudelta.
        41v. nainen

• toinen 41-vuotias
        jkjdklhhdsl kirjoitti:

meitä muitakin iäkkäämpiä syömishäiriöstä kärsiviä? Jotenkin olen ajatellut että on, mutta kuitenkin ajatus on tuntunut jotenkin epäuskottavalta. Olen kärsinyt jonkilaisesta syömishäiriöstä 11v. asti. Kauhistuttaa ajatellakkin. Aluksi olin lähellä sairastua anoreksiaan, laihduin 1/2 vuodessa kymmenen kiloa. Sitten alkoi bulimia vaihe joka oli pahimmillaan 14-15v ->21v. Tämän jälkeen lähinnä olen ollut hyvin tarkka siitä mitä syön, väliin mahtuu paljon bulimiakausiakin, välillä ollut seesteisempää. Nyt jostain syystä bulimia nostaa taas päätään. Saisipa joskus rauhan tältäkin sairaudelta.
        41v. nainen

Niin minäkin jossakin vaiheessa luulin olevani miltei maailman ainoa keski-ikäinen syömishäiriöinen. Niin asia ei onneksi ole! Meitä vaan tapaa niin harvoin, kun näillä keskustelupalstoilla taitaa keski-ikä olla n. 20 v.

Minulla on se ihmeellinen juttu, että murrosiän syömishäiriöiden jälkeen meni 15 vuotta, etten edes muistanut koko syömishäiriöitä. Nyt tämä kaikki taas alkoi kolmisen vuotta sitten.

Minä ainakin pelkään sh:n terveydellisiä vaikutuksia. Olen huomannut, ettei fysiikka enää kestä niin hyvin kuin 20-vuotiaana. Se mikä hyvä puoli tästä iästä on, ettei kenellekään tule mieleen että tuolla keski-ikäisellä tantalla voisi olla sh!

• annabelle09

Olisipa itsellänikin noin hyvä itsekuri... Onnittelut :)

• 20vuotta minä..

Saako udella miten se alko? Musta tuntuu et nykypäivänä suurin syy on käsittämättömän kovat ulkonäköpaineet....mut onhan siihen paljon muitaki syitä miks rupee oksentelee. Itestä tuntuu että se se antaa jotain ku tietää esim et suurin osa tullu ulos eikä lihoo. Jotenki voittajafiilis siitä että voi tehä sitä mitä rakastaa mut ei tarvii kärsiä täydestä olosta tai siitä että lihois. Mut onhan syömishäiriöitä ollu vuosisatoja ellei tuhansia,heh, mut kiinnostaa mitä syitä 20 vuotta sitten on ollu :)

• Ettet satu oleen

yks Päivi??,sellanen suklaaholisti Pirkanmaalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      109
      7197
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      96
      5225
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3392
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1491
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1114
    Aihe