Mini on hetoroiden auto

tietokone

tunnen pari heteroa jotka suhailevat tyytyväisinä Mini Cooppereillaan, tästä voisi päätellä että mini on nimenomaan heteroiden auto...

6

1066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo

      Tässä valopäille vähän lisää ärsykkeitä ja johtopäätöksiä:

      - Mitä kaikkia autoja Elton Johnilla on ? Mersut, Lambot , Bentleyt , Rolssit , Bemarit jne... ON sillon pakko olla HOMOJEN autoja

      - Joo, Mini on ihan perseestä ! Pieni ja kallis . Mistä sitten on Ferrari ? Ahdas, meluisa, huono ajaa talvella, ei lämpene talvella, kallis ylläpitää jne...Se vasta on PERSEESTÄ jos joku !

      - Tunnen yhden lesbon joka ajaa Toyota Carinalla, se on LESBOJEN AUTO ! Oikeen pillu haisee nenässä kun Carinan nään


      OKEI: Oisko aika lopettää lässytys ? Pidetään ne Toyotat mielessä ja unohdetaan että maailmassa on ERIKOIS-AUTOJA, vaikka ovatkin kateellisen 10 lapsen isän ja sen pihalla seisovan Opel merkkisen linja-auton mielestä turhia.

      • joka

        sana; maailmassa on erikoisautoja, mutta valitettavasti Mini Cooper ei lukeudu niihin. Se on tavallinen, nelisylinterinen ja etuvetoinen pikkuauto, joka nyt sattuu vähän näyttämään hassulle. No, kyllähän maalaisetkin ovat ihmeissään ja ihailevia, kun ensimmäistä kertaa näkevät ja kokevat rullaportaat. "Tierätkö Tauno, niillä on siellä kaupunnissa ookeen erikoisportaita!"


      • heheheheh
        joka kirjoitti:

        sana; maailmassa on erikoisautoja, mutta valitettavasti Mini Cooper ei lukeudu niihin. Se on tavallinen, nelisylinterinen ja etuvetoinen pikkuauto, joka nyt sattuu vähän näyttämään hassulle. No, kyllähän maalaisetkin ovat ihmeissään ja ihailevia, kun ensimmäistä kertaa näkevät ja kokevat rullaportaat. "Tierätkö Tauno, niillä on siellä kaupunnissa ookeen erikoisportaita!"

        hohohohoho....kiitos nauruista...onneksi kohta pääsee pois töistä nukkumaan


      • Haha
        joka kirjoitti:

        sana; maailmassa on erikoisautoja, mutta valitettavasti Mini Cooper ei lukeudu niihin. Se on tavallinen, nelisylinterinen ja etuvetoinen pikkuauto, joka nyt sattuu vähän näyttämään hassulle. No, kyllähän maalaisetkin ovat ihmeissään ja ihailevia, kun ensimmäistä kertaa näkevät ja kokevat rullaportaat. "Tierätkö Tauno, niillä on siellä kaupunnissa ookeen erikoisportaita!"

        HAAH toi oli hyvä!


    • homppeli

      tunnen vain heteroja vaikka ei minua haittaisi vaikki tuntisin jonkun homoseksuaalinkin mutta missä piireissä oikein pyörit jos tunnet vain pari heteroa.

      • matinkylässä

        täällä ei oikein muita opi tuntemaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      136
      2263
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1775
    3. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      384
      1767
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1230
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1109
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      101
      1089
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1033
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1024
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      947
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      898
    Aihe