-oo AVAIN JA LUKKO oo-

♥o)•()•§•()•)§♥♥§(•()•§•()•(o♥


Sinut minä näin

Kuljit hiekkatietä avojaloin
ja ilmaan nousi hienoa pölyä

Hymyilen

Jättiläisen selässä
minä ratsastan
ja vilkutan kaikista
maailman ihmisistä
juuri sinulle

Sillä minä tiedän -

Sinulla on avain taskussasi

Ja minulla -

On se lukko
johon se sopii - -


♥o)•()•§•()•)§♥♥§(•()•§•()•(o♥

13

1681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ...aivan ihana vertaus lukko ja avain. Ne toisiinsa sopivat *huokaus*

      Hiljaisen hetekn mykistyneenä taas tässä vietin runosi äärellä. Ja tietysti ajatukset karkasivat yhden kaksilahkeisen suuntaan *huokaus* vähän tähän malliin:


      Fredi - Avaa sydämesi mulle
      http://www.youtube.com/watch?v=-KxJTO8WYOY


      Kiitokset lukuhetkestä : )

    • Kopittelija

      Tämä sinun runosi on kaikenkaikkiaan aika mielenkiintoinen runo !

      Mutta sitä tässä aloin miettiimään , että ratsastetaankohan tässä sinun runossasi ilman satulaa vai satulan kanssa...

      Noh ... ehkä se ei ollut tässä runossa se olennainen asia... * Nauraa *

      Saat... horsman ...tästä !

      T. Mä ite :D

      • *MURUKULTA*

        Kun rakkaudenselässä ratsastaa, on varmuus -
        ei tarvitse satulaa, se itsessään pitää.

        Kiitos horsmsta, se onkin kauniin vaaleapunainen ja kukkii tähän aikaan vuodesta runsaana
        ja kiitos vielä kun poikkesit Murukullan kellarin kupeella, aurinkoisessa aamussani! :)


      • Kopittelija
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Kun rakkaudenselässä ratsastaa, on varmuus -
        ei tarvitse satulaa, se itsessään pitää.

        Kiitos horsmsta, se onkin kauniin vaaleapunainen ja kukkii tähän aikaan vuodesta runsaana
        ja kiitos vielä kun poikkesit Murukullan kellarin kupeella, aurinkoisessa aamussani! :)

        Että ei tässä mitään pelkoa sen suhteen... :D

        Se on ilta ny...ihan vinkiks... ;)


    • kaaru

      Onpas koskettava ja upea runo tähän aamuun?

      Muutamilla koskettavilla sanoilla kerrot kaiken oleellisen. Piristät aamuani kuin myös aurinko siniseltä taivaalta:)

      Tämä murunmakuinen runosi sopi minulle todella hyvin;)

      • *MURUKULTA*

        Kiitos Kaaru! :)
        Yöllä minun pitäisi saada olla valveilla sulkakynäni kassa ja ehdottomasti, pvällä koisia ja syvästi,,


        Se mitä me tässä ollaan pompoteltu monena pvän, on nyt sitten palautunut alkulähteille!! ;] *huoh*
        niin että ei sitten varmaa sulla...*pyrskis kuitenniin*
        Aurinkoista pvää.. *vetää verhoja ikkunan eteen...*


    • Tulisetrattaat niille
      luvan antaa saada - nähdä

      Lukkojen takaa kolkuttelee -ulos
      tiirikoidakkoha pitää - löytyykö

      "Avain"

      "Jättiläisen selässä
      minä ratsastan
      ja vilkutan kaikista
      maailman ihmisistä
      juuri sinulle"

      Sattuki nyt noin hieno ilmaki
      ei ees pilvenhattaraa - taivaalla näy

      "Hymyilen"
      MURUKULTA lentos näky on hienoa , kiitos
      moikataas jos vastaan tullaan,
      minua oottelee tulisetrattaat....Liisa

      • *MURUKULTA*

        *hymy*
        Jos on avain, niin silloin on myös olemassa lukko!! loogista

        Murukulta pitää peukkuja ja seuraa, että tuuli pysyy suotuisana..:)

        Minulla syntyy tässä palautettasi lukiessa inzpiraatziuunea koko ajan,
        nuo 'tuliset rattaat' jotenkin laittaa kynää eteenpäin,,vai mikä lie,,
        katsotaan saankos ne johkin runoon tässä, tuntuu siltä.
        Kiitoa Liisa palautteestasi jossa tuntui vauhti,,,:D


    • Erik von

      Monesti olen aikonut vastata runoosi
      mutta aina joku kylän pölvästeistä
      on ollut nopeampi

      Kuulemma Kalle ja kumppanit ovat metsässä
      jossain palaverissa joten minä sivistynyt
      ihminen saan kommentoida
      ( Olenko maininnut että olin Tukholman
      runoakatemian priimus )

      Runosi on eggineettisen mielenkiintoinen.
      Onko King Kong muuttanut sinne asumaan?
      Ja toinen kysymys:Käykö avain kellarisi
      lukkoon?

      Nuo merkit ovat kai jättiläisen jalanjälkiä?

      Hyvää illanjatkoa vaan t:Eerikkisi

    • Hmmm...

      "Sinä ja minä me kuulutaan yhteen
      Mä rakastan sua siks sitä kuulutan nytten
      Yhdessä vain me voidaan olla kokonainen
      Ilman sua aina vain on mulla olo haikee
      Nää lainit tulee suoraan sulle mun sydämestä
      Ylämäet alamäet kaikki tullaan kyllä kestään
      Ei mullo mitään muuta oot vaan mun ainoo
      En aio kosii mut haluisin vielä susta vaimon "

      ♥♥


      http://www.youtube.com/watch?v=XXfc4mimzCM

      • *MURUKULTA*

        Jos eilen olisin delannut, en tuotakaan biisiä olisi kuullut.
        Mutta hienoa että laitoit kuuntelemaan ja ajatushan sieltä löytyi,
        se vaati vain sen kuuntelemisen minulta. :)
        Kiidos kaunis palautteestasi, joka oli mieluinen! :)


    • yössä yksin,,,

      ***************
      Näet minun tulevan
      tässä olen
      hymyssä suin
      juokset minua vastaan

      tämä on rakkaus tarina

      silmistäsi paljon
      lukea saan
      ja sen sydämet
      hiljaa toistaa
      lukot yhteiset avataan
      sielumme yhteen liitetään
      Sydämet
      ne yhteen kuuluvat,,;)


      ihana oli runosi
      jälleen kerran,,:)

      • *MURUKULTA*

        **====**====**=====**====**

        Kuin lumpeenkukka järven pinnalla
        kaunis ja kaihoisa
        On sydämeni onnentunteen sillalla
        ihanuuksien pauloissa

        **====**====**=====**====**


        En ole unhottanut, kiitos kaunis
        näinkin jälkikäteen yksin yössä,,! :)


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe