Äsken oli ehkä ihmeellisin reba turnaus ikinä! pelattu noin 2h ja 160 jäljellä ja 80 saa rahaa. mulla stack 11k ja avarage 16k, blindit 500/1000. ATs kätee ja bettaan 3k, 4 maksaa ja floppi A53, Lyön allit siihen ja bb:llä oleva kaveri (30k stackilla) maksaa QQ:lla ja vien sen. Stack noin 30k ja oon hyvissä asemissa. Sitte heti seuraava hanska ja KK kätee, lyön 4k, sama vihu joka äsken oli BB:llä puskee allit ja maksan, sillä AJ ja riveristä napsuu tietenki A ja ollaan taas jossai 10k stackissa. Sitte oli yks hanska välis ja sitte tulee kätee KQs ja pusken allit napilta ja sb maksaa 56o:lla. Floppi AJs8, mulle värin ja suoran veto mut riveriltä napsuu väärää maata oleva 6 ja peli loppu siihen.
Syntyi pienimuotonen tiltti tollasen kuran jälkee. Kuka hemmetti vaa maksaa QQ:lla bb:ltä ku 3 vihuu jo mukana ja sitte viel koolaa allit ku A pöydäs.. Mut sitte pusketaa AJ allin ja tällee. Ei voi aina ymmärtää et mitä näitten sankareitten päässä liikkuu.
Tällästä samanlaista jatkunu nytte jo 3kk eikä loppua näy. Tullaan jatkuvasti 1-4 outtisilla riverillä ohi ja eikä mitkää kädet pidä. Aina turnauksen ratkaisu hetkillä tulee just jotai AAvsAK tyylisiä sukkauksia ja peli loppuu siihen. Nii monesti tultu jopa 99-1 tilanteista flopin jälkee ohi. Ehkä pitäis jo uskoo et turnaukset ei vaa oo mua varten vaikka viime vuoden puolelta reilusti voitolla. Rupee vaa usko nytte loppumaa, sekä omaan pelaamiseen, kuin myös turnauksiin!
Ja nyt joku hero salee postaa että toihan on normaalia swingiä. Heikkohermosilla ois hajonnu jo sen ekan kuukauden aikana pää. En todellakaa kitise yleensä ohivedoista, mutta tää on jo jotai uskomatonta.
I'M CURSED! the end
iPokerin fisut
3
703
Vastaukset
- ex-iPoker
iPoker on bottien paratiisi ja muutenkin vain niin paska verkko, ettei mitään rajaa. Ei siellä kannata tarjota vihulle huonoja pottikertoimia, kun eivät ne niistä muutenkaan mitään tajua.
- tyhymä
se voi johtua huonosta tuuristakkii.
mikäs sy potti o
- katkeamispisteeseen
jahas taidatpa pelailla samalla saitilla.
Mutta oppia ikä kaikki.Määrätyssä vaiheessa turnausta toistuu juuri nuo tilanteet.Pöydässä tapahtuu liikehdintää.Yhdellä esim KK toisella 88
kolmannella AK eli houkutuksia alleihin monella.
Floppihan tapahtuu sittenhauskasti kolmosia satelee
käsiin, vetokortit houkuttelevat,jokaiselle jotain
yksi onneton fisu lähtenyt katsomaan J8 hahhaa
onnetonta.Lopussa panospinot kuitenkin lentelevät
juuri J8 eteen pöydälle,ja kas kummaa VÄRI voittaa
potin ja kuinkas ollakkaan se yksi J sattuu olemaan
se suurin.Ensin tämä suututti ettei voi pokerin yleisten laskusääntöjen mukaan pelata.Toki ohivetoja tapahtuu ja tapahtuu tarkan kaavan mukaan.Rupesin pitämään tilastoa,
vaikken itse olisi ollut näitä käsiä katsomassakaan,ja myös itse joskus toki huonoimmalla alkukädellä voitti,Tilastot olivat senverran poikkeavia todennäköisyystilastoista,että rupesin haistelemaan näitä jakoja,ja heittämään tosiaan
AA:nkin jo ennen floppia pois.Eikä ole tarvinnut katua.Eli uudenlaista pokerimatikkaa vaan oppimaan.En tiedä satunnaislukugeneraattorin pysäytys pisteen valintamekanismia,mutta ei ainakaan esimliikkuvaan prosessorikäyttöön
perustuvia tässä tapauksessa ole.Mutta näitten kanssa oppiimyös pelaamaan,senverran säännöllisiä
nämä"ohivedot" ovat.Turnaukset nimenomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108