Olen koko ikani mennyt yksin minne sattuu. Aina kun muutan kontekstia saan paljon kavereita ymparilleni ja olen yleensa varsin pidetty henkilo, koska minulla ei ole mitaan syyta olla ilkea muita ihmisia kohtaan. Vaihdan kontekstia vahan valia ja aina vain koen olevani yksin.
Olen talla hetkella ulkomailla tekemassa sita samaa, kuin aikaisemminkin - etsimassa ystavaa. Mikaan ei tunnu miltaan ilman laheisia ymparillani. Loysin kerran ystavan, mutta nyt han on jossain muualla, eika koskaan palaa takaisin, On todella hankalaa olla, kuin vihdoin tiedan mita elama on, kun sen jakaa jonkun kanssa. Se on suunnattoman kaunista, sita ei voi edes sanoin kuvailla,
Olen 21 vuotias henkilo ja tiedan, etta elama on taytta kuvitelmaa, harmi etta sen ymmartaneita on niin kovin vaikea loytaa tasta suuresta valtameresta, ehka viela joku paiva..
Maailma on liian iso paikka..
5
437
Vastaukset
- Osasto7x
Toi on tosiaan ongelmallista...mitä enemmän yrittää löytää sen kauemmaksi se menee...
Viisaat sanoo,että jos sisäinen maailma on sekaisin ja hajalla, niin ei se paikkaa tai maata vaihtamalla parane. Mäkin olen kokeillut tuota ulkomailla asumista...ei auttanut.
Aika patologiselta toi sun teksti kuulostaa...
"...Se on suunnattoman kaunista, sita ei voi edes sanoin kuvailla..." Tossa on jo ongelmaa ihan tarpeeksi. Onnea vaan matkallesi!:)
Täällä muuten paistaa aurinko, lintu laulaa jotain kevätbiittiä puussa ja noi hullut on viel hiljaa.- inga---------------
Totta varmasti joka sana, taalta tullaankin jo kovasti. Enaa kuukausi niin olen siella rakentamassa sita jotain ymparilleni.. Sita sisaista tasapainoa odotellen..
- Osasto7x
inga--------------- kirjoitti:
Totta varmasti joka sana, taalta tullaankin jo kovasti. Enaa kuukausi niin olen siella rakentamassa sita jotain ymparilleni.. Sita sisaista tasapainoa odotellen..
Kait noita molempia maailmoita pitäisi yrittää rakentaa samaan aikaan, sisäistä ja ulkoista. Toisaalta jos ois ehjä=vahva sisäinen maailma, niin silloin ehkä ei tolla ulkoisella maailmalla ole niin väliä. Ulkoista maailmaa on kuitenkin helpompi muokata, sisäisestä maailmasta ei saa oikein "otetta". Eikä sitä pysty vaihtamaan.
Ulkoista maailmaa on taas helppo vaihtaa. Sen vaan jos tekee monta kertaa, niin tulee joka paikassa ulkopuolinen olo. Tai siis ainakin mulla on tullut. No se voi kyllä johtua muistakin jutuista.
- Norjanheinäperhonen
Kun lähdet etsimään ystävää, niin löydätkin aivan jotain muuta.
Miksi haluaisit ystäviä, itse haluaisin "seuraa" lähinnä joilekin ulkomaan reissuille ja vain käytännön syistä. Kun matkustaa yksin saa maksaa tuplasti majoituksesta, joten se voisi olla hyvä syy hakea matkaseuraa.- läpinäkyvää
Tajuatko miten läpinäkyvää joskus asiat voi olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428377
- 1275300
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796