IHANA LIVING

joko auki

Porvooseen piti aueta Ihana Living - sisustuskauppa uuden omistajan toimesta. Myös nettikauppa piti tulla. Alkaa olemaan jo 4kk, kun ilmoitettiin että pian aukeaa. Että onkohan tulossa vai turhaanko odotan :)?

27

6173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häh?

      Tarkoitatko mahdollisesti Indiq Living sisustusliikettä? Johan se on Manskun varressa Onnelan vieressä ollut jonkin aikaa, kun ei Kuninkaanportissa pärjännyt.

      • ***

        Ihana Living olen olen minäkin jo pitkään odotellut. Ja täällä pohjois Suomessakin tiedetään että Indic on ihan jotain muuta ja jopa eri vuosituhannelta kuin Ihana. Värimaailma on kuin positiivi/negatiivi näissä liikkeissä.


      • Häh?
        *** kirjoitti:

        Ihana Living olen olen minäkin jo pitkään odotellut. Ja täällä pohjois Suomessakin tiedetään että Indic on ihan jotain muuta ja jopa eri vuosituhannelta kuin Ihana. Värimaailma on kuin positiivi/negatiivi näissä liikkeissä.

        Pahoittelen jos arvioin väärin. Ihana living näyttäisi kertovan asioistaa omilla nettisivuillaan http://www.ihanaliving.fi/


      • toki..
        Häh? kirjoitti:

        Pahoittelen jos arvioin väärin. Ihana living näyttäisi kertovan asioistaa omilla nettisivuillaan http://www.ihanaliving.fi/

        Mutta sama ilmoitus ollut jo tammikuusta asti, jossa sanotaan piakkoin aukeaa, sen jälkeen ei ole asiaa päivitetty. Sillä ajattelinkin paikallisilta tiedustella, josko olisi tietoa ;)


      • piakkoin...
        toki.. kirjoitti:

        Mutta sama ilmoitus ollut jo tammikuusta asti, jossa sanotaan piakkoin aukeaa, sen jälkeen ei ole asiaa päivitetty. Sillä ajattelinkin paikallisilta tiedustella, josko olisi tietoa ;)

        Ei tämä viestin muotoon puettu mainos tänne varmaan sattumalta ilmestynyt..?


    • Johanna - Ihana Livingin om...

      Ihana Living verkkokauppa avataan taas ihan lähi aikoina. Ja samaan aikaan vaihdetaan kaupan nimeä täällä Porvoossa. Kauppa on jo olemassa täällä Talisman nimellä ja täältä löytyy jo osa Ihanan tavaroista. Ja uusia tavaroita tulee koko ajan.

      On siis tulossa ja turhaan ei tarvitse siis odotella :-)

      Tervetuloa!

      • hoh hoijaa

        Nyt on kyllä tainnut tulla luvattua liikoja, kun ei ole vieläkään tuo verkkokauppa auennut. Edellisestä viestistä on kulunut jo 2 kuukautta. Onkohan lama puraissut??
        Ihana oli edelläkävijä, nyt taitaa olla aikansa elänyt..


      • Kuravettä
        hoh hoijaa kirjoitti:

        Nyt on kyllä tainnut tulla luvattua liikoja, kun ei ole vieläkään tuo verkkokauppa auennut. Edellisestä viestistä on kulunut jo 2 kuukautta. Onkohan lama puraissut??
        Ihana oli edelläkävijä, nyt taitaa olla aikansa elänyt..

        Porvoossa mikään kannata, patsi joki talvella :)


      • toivonsa menettänyt
        Kuravettä kirjoitti:

        Porvoossa mikään kannata, patsi joki talvella :)

        Löysin Ihanan blogin, jota ei myöskään ole päivitetty huhtikuun jälkeen. Onkohan maa niellyt yrittäjän vai mitä on tapahtunut? Blogi oli aloitettu ja jatkui vain muutaman viestin verran?!


      • pööö
        toivonsa menettänyt kirjoitti:

        Löysin Ihanan blogin, jota ei myöskään ole päivitetty huhtikuun jälkeen. Onkohan maa niellyt yrittäjän vai mitä on tapahtunut? Blogi oli aloitettu ja jatkui vain muutaman viestin verran?!

        taitaa olla menneiden talvien lumia... Vähän nolo juttu kun ei se sitten koskaan auennutkaan. No aika on tämä, minkäs sille voi.


      • Turistityttö
        Kuravettä kirjoitti:

        Porvoossa mikään kannata, patsi joki talvella :)

        Mitä Porvoon kaupat tarjoavat? Onko kivoja vaate- tai laukku- ja koruputiikkeja? Kannattaako lähteä ostoksille Hesasta?


      • Johanna-kaupan omistaja
        pööö kirjoitti:

        taitaa olla menneiden talvien lumia... Vähän nolo juttu kun ei se sitten koskaan auennutkaan. No aika on tämä, minkäs sille voi.

        Hei!

        Verkkokauppa avautuu lähiaikoina, kuukauden sisällä. En sano tarkkaa päivämäärää milloin koska jos tulee edes päivän viivästys niin se ei ole kiva. Kannattaa seurata www.ihanaliving.fi sivua ja jos on vanha asiakas niin varmasti tulee sähköpostia asiasta.

        Kauppa Porvoossa on ollut olemassa ja auki jo kauan.

        Saa myös ottaa yhteyttä [email protected] tai puh. 0400886002

        Ystävällisin terveisin

        Johanna
        Kaupan omistaja


      • pikkunieti porvoolainen
        Turistityttö kirjoitti:

        Mitä Porvoon kaupat tarjoavat? Onko kivoja vaate- tai laukku- ja koruputiikkeja? Kannattaako lähteä ostoksille Hesasta?

        Vanhassa Porvoossa on mm Våga niminen myymälä Jokikadulla, jossa sekä koruja ja muuta kivaa. Paljon sisustus- ja lahjatavaraliikkeitä. Kannattaa piipahtaa!


      • Terhi999
        pikkunieti porvoolainen kirjoitti:

        Vanhassa Porvoossa on mm Våga niminen myymälä Jokikadulla, jossa sekä koruja ja muuta kivaa. Paljon sisustus- ja lahjatavaraliikkeitä. Kannattaa piipahtaa!

        Porvoossa on myös Våga kaupan vieressä sellainen käsityökauppa mm koruja ja muuta. Kaupan nimi on Nellys (Skidi kauppa vieressä jossa ihania lastenvaatteita) Kurkkaapa www.nellys.fi Itse ainakin löysin kivoja synttärilahjoja kesällä, ja tarkoitus mennä jouluostoksille porvoon vanhaan kaupunkiin..


    • pikkuneiti porvoolainen

      Kävin siellä tänään! Riimikkoa vastapäätä. Kyltti ei vielä tainnut olla paikallaan, mutta auki oli. Eikun piipahtamaan Vanhaan Porvooseen ja Välikadulle.

      • Nettishoppaaja

        ...vaan ei ole auennut vieläkään.. Vaan onhan noita uusia tullut tänä Ihanan poissaolon aikana kuin sieniä sateella, joten kaikki halukkaat ovat varmasti löytäneet omansa.. Voi olla vaikeaa, näin pitkän tauon jälkeen, saada vanhat asiakkaat takaisin.


      • nooon
        Nettishoppaaja kirjoitti:

        ...vaan ei ole auennut vieläkään.. Vaan onhan noita uusia tullut tänä Ihanan poissaolon aikana kuin sieniä sateella, joten kaikki halukkaat ovat varmasti löytäneet omansa.. Voi olla vaikeaa, näin pitkän tauon jälkeen, saada vanhat asiakkaat takaisin.

        ..ja siellä ilmoitetaan että kohta avataan. Palaan asiaan v 2020.


    • köyhä3709

      Verkkokauppa auki. Rahat kyllä kelpaa, mutta asiakkaat eivät saa tilaamiaan tuotteita. Meitä alkaa oleen aimo kourallinen täällä jotka odottelevat maksamiaan tuotteita. Kukaan ei saa vastausta sähköposteihin ja liikkeen puhelin menee aina vastaajaan. Mitä nyt oikeesti?

      • nimimerkkionpakollin

        Täällä myös yksi odottelee tilaustaan jo kolmatta viikkoa. Onko puoti vielä pystyssä?


      • shoppaaja
        nimimerkkionpakollin kirjoitti:

        Täällä myös yksi odottelee tilaustaan jo kolmatta viikkoa. Onko puoti vielä pystyssä?

        Tee nyt vain rikosilmoitus ihan poliisille sillä täällä asian puiminen ei auta yhtään. Samalla saatat tehdä palveluksen monelle muulle ihmiselle jolla on myös tilaukset saamatta ja eipä tule enään uusiakaan ei joo tilauksia. Kerran se kirpasee poliisiin yhteyden ottaminen mutta hyvin se menee ja saat asian järjestykseen. Petos mikä petos.


      • asiakkaan käynyt
        shoppaaja kirjoitti:

        Tee nyt vain rikosilmoitus ihan poliisille sillä täällä asian puiminen ei auta yhtään. Samalla saatat tehdä palveluksen monelle muulle ihmiselle jolla on myös tilaukset saamatta ja eipä tule enään uusiakaan ei joo tilauksia. Kerran se kirpasee poliisiin yhteyden ottaminen mutta hyvin se menee ja saat asian järjestykseen. Petos mikä petos.

        ne on niitä kotirouvia jotka laittavat putiikit pystyyn, jotta ei tarvitse olla penskojen kanssa kotonam, harrastetaan kaikkea kivaa. Wanha kaupunki on niitä pullollaan


      • Ostaja
        asiakkaan käynyt kirjoitti:

        ne on niitä kotirouvia jotka laittavat putiikit pystyyn, jotta ei tarvitse olla penskojen kanssa kotonam, harrastetaan kaikkea kivaa. Wanha kaupunki on niitä pullollaan

        Apua!!!! Tein myös tilauksen juuri tuolta nettikaupasta ja maksoinkin tuon jo. Ei ole mitään kuulunut, puhelut menevät vastaajaan. Voi kamala! Pitääkö tässä nyt oikeasti mennä poliisin juttusille tekemään rikosilmoitusta!!


      • oi helmer
        Ostaja kirjoitti:

        Apua!!!! Tein myös tilauksen juuri tuolta nettikaupasta ja maksoinkin tuon jo. Ei ole mitään kuulunut, puhelut menevät vastaajaan. Voi kamala! Pitääkö tässä nyt oikeasti mennä poliisin juttusille tekemään rikosilmoitusta!!

        tämä poloinen yrittäjä on siinä välikadun patriootin vuokralaisena ja ensin menee vuokrat viikonloppuvapaalla armeejasta olevalle toimarille ja sitten vasta tuotteet tilaajille, ei ole kehumista yrittäjällä.


      • Ostaja
        oi helmer kirjoitti:

        tämä poloinen yrittäjä on siinä välikadun patriootin vuokralaisena ja ensin menee vuokrat viikonloppuvapaalla armeejasta olevalle toimarille ja sitten vasta tuotteet tilaajille, ei ole kehumista yrittäjällä.

        Kiinnostaisi tietää, että postitetaanko tavarat lopultakaan tilaajalle? Edes sen jälkeen kun yrittäjä poloinen saa vuokransa maksettua? Sillä jos tässä alkaa väki tekemään rikosilmoituksia kuten nyt on ilmassa merkit jo useammalla keskustelupalstalla tämän saman verkkokaupan kanssa, tämä kyseinen yrittäjä poloinen istuu hyvin äkkiä kaltereitten takana!


      • Seisa65
        Ostaja kirjoitti:

        Kiinnostaisi tietää, että postitetaanko tavarat lopultakaan tilaajalle? Edes sen jälkeen kun yrittäjä poloinen saa vuokransa maksettua? Sillä jos tässä alkaa väki tekemään rikosilmoituksia kuten nyt on ilmassa merkit jo useammalla keskustelupalstalla tämän saman verkkokaupan kanssa, tämä kyseinen yrittäjä poloinen istuu hyvin äkkiä kaltereitten takana!

        Kuluttaja-sivustolta tulostin valmiin lomakepohjan;"valitus toimituksen viivästymisestä" laitoin maapostina menemään (kopion otin itselle toki),ja seuraavana pvänä paketti vihdoin postitettu. Näin minulla,ei tarvinnut poliisille asti mennä. Aika paljon tuntuu pettyneitä asiakkaita olevan palstoilla... Nettikauppa näkyy edelleen olevan auki..


      • Susa4552147822
        Ostaja kirjoitti:

        Kiinnostaisi tietää, että postitetaanko tavarat lopultakaan tilaajalle? Edes sen jälkeen kun yrittäjä poloinen saa vuokransa maksettua? Sillä jos tässä alkaa väki tekemään rikosilmoituksia kuten nyt on ilmassa merkit jo useammalla keskustelupalstalla tämän saman verkkokaupan kanssa, tämä kyseinen yrittäjä poloinen istuu hyvin äkkiä kaltereitten takana!

        Ei taida istua kaltereiden takana, vaikka mitä tekisi, kyllä tuo sen verran kauan on saanut puuhastella rikosilmoitusten jättämisen jälkeenkin. Poliisi kertoi, että ainakin suurin osa asiakkaista on saanut rahansa takaisin rikosilmoituksen jättämisen jälkeen. Minä odottelen vielä omiani. Nyt on onneksi verkkokauppa saatu suljettua, joten uusia asiakkaita ei enää tule -ainakaan toivottavasti, kun Johanna uhkaa sivuillaan avata kaupan taas pian:O


    • kiva kokkeli

      Verkkokaupan liikeidea on juuri se, että asiakas rahastetaan mutta tavaraa ei toimiteta.

      Mitäs läksit. Kikkelis-kokkelis.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe