KODINVAIHTAJAKOKEMUKSIA?

tyttönen_78

Otin tällaisen upeen 4v dogiuroksen lenkkikaveriksi..Luonne on upea,lempeä hempeä,tottelevainen ym...mutta nyt toinen päivä vasta menossa ja pissiä ja kakkaa on tullut sisälle..Ymmärrän stressin kodinvaihdosta kyllä ja oli odotettavissakin mut olisin vain kysynyt muilta onko heillä millaisia kokemuksia kodinvaihtajista ja kuinkakohan kauan tää vois mahdollisesti kestää vai onko mahdollista että sama käytös jatkuu lopun elämän..mutta on niin ihana tapaus että kaikkeni teen että tuntisi uuden kodin omakseen

9

1217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen_78

      unohdin mainita että myös haukkuminen on tullut muuton myötä.siis jos jätetään yksin..Entisen omistajan mukaan ei ole haukkunut ennen yksin jätettäessä muuta kuin hoidossa ollessaan....Nooo nyt on vähän pidempiaikainen hoitopaikka joten onkohan vain epävarmuutta,pelkoa jäädessään yksin...ja voisikohan ehkä sitruunapanta olla ratkaisu vai mitä ehdotuksia olisi..Kuiten kohta joudun töihin menemään niin olisi hyvä saada se pois...

      • Ei hyvää seuraa

        Suomeksi sanottuna:
        taisit lyödä kätesi paskaan. Ja isoon.


      • tyttöliini78
        Ei hyvää seuraa kirjoitti:

        Suomeksi sanottuna:
        taisit lyödä kätesi paskaan. Ja isoon.

        Enpä viitsi noteerata edes tuollaista tekstiä,pyh!Minen luopuis tosta hauvasta ikinä vaik paskois joka minuutti!!!!!!! Kyl hän on ollut joka euron arvoinen jo nyt kun ei ole minun tarvinnut enää olla yksin ja saanut juoksulenkkiseuran,parhaimman!!!!!!!!!!!!!!!


      • oli...........
        tyttöliini78 kirjoitti:

        Enpä viitsi noteerata edes tuollaista tekstiä,pyh!Minen luopuis tosta hauvasta ikinä vaik paskois joka minuutti!!!!!!! Kyl hän on ollut joka euron arvoinen jo nyt kun ei ole minun tarvinnut enää olla yksin ja saanut juoksulenkkiseuran,parhaimman!!!!!!!!!!!!!!!

        Minulla oli hoidossa 1 v 8 kk vanha doggipoika, joka pissi ja kakki sisälle. Tarkoitus oli ottaa sijoitukseen, mutta kyllä minulle ainakin tuo oli liian iso kynnys ottaa. Valtavia läjiä pafkaa, joskus kolmekin kertaa päivässä matoilla. Ja pissiä riitti, sitäkin. Ei oppinut siistiksi millään konstilla, palkitsemisilla, ulos kiikuttamisilla tiuhaan. Ei millään. Palautin koiran kasvattajalle. Oli olut jo kahdessa perheessä ennen minua. Ei myöskään pitänyt lapsista (murisi ulkona pienille ihmisille ja kylässä käyville lapsille irvistelikin).


    • varmasti

      Ajan myötä kotiutuu luoksesi luulisin kun tietää että pidät siitä hyvää huolta :) Ei kannata välittää tollasista katkerista immeisistä :D Pitkää pinnaa sinulle ja onnea koiran kanssa.

      • tyttöliini_78

        Toinen yö meni,nousin ennen kuutta katsomaan "yllärit"...ei ollut yhtään enään!!!!!!!! Oli nii upee helpotus ja valoa tunnelin päässä,vaikka eilisen reppana joutui 10 h istumaan autossakin,kotimatkan ajan.Aamulenkillä huomaa ihan kuin hauva on iloinen ja tyytyväinen kun päässyt ympäristöön missä saa juoksennella irti sydämensä kyllyydestä!ja mikä oli parasta ja tärkeintä,suhtautui 3v tyttööni ihan perheenjäsenenä ja vanhempieni 3 koiraan ihan ystävällisesti.Viisas Kaveri on tää.Ei voi kehua tarpeeks!Son varma että tän hauvan jälkeen tulee olemaan seuraavakin kaveri dogi..


    • heemu

      mulla oli aikoinaan sijoitusdogi ja ei oikeen mikää sujunut; eroahdistus oli aivan tolkuton (nieli kaikki sukkahousuista lähtien, kiva oli vetää lenkillä koiran pyllystä 5 m sukkahousua...) yksin ei voinut vaan jättää!
      rakas kyllä tämä "pieni" kaveri oli ja kaikkien ystävä! mutta onnea sinulle ja pikkukaverille!!

      • Tyttöliininiini

        Viikko kohta takana.tänään uskaltauduin naapuriin...kysymään haukkuuko kun lähden töihin aamulla...naapurisetä sanoi että haukahtaa muutaman kerran että ei haittaa yhtään.HUH!ja mie olen kuvitellu töissä miten 8h haukkuu ja ulvoo kotona mutta ei =) Ja sitten...Ei mitään ole hajottanut,mihinkään koskenut,mihinkään pissinyt,kakkinut.Kiltisti on odotellu että mamma tulee kotiin ja näkee kuin on ottanut minut omakseen =) Leikki on alkanut maistumaan ja häntä vispaa iloisesti ja mun 180cm sänky on öisin ihan täynnä.E>nsin siihen menee minä,sitten siihen kömpii meidän dogi(vie isomman tilan ku minä .Ja lopuksi siihen keskelle on aamuun mennessä ilmestynyt myös 3v tyttönikin =) Hihii.Taisin saada unelmatapauksen =)


      • sinulle aloittaja
        Tyttöliininiini kirjoitti:

        Viikko kohta takana.tänään uskaltauduin naapuriin...kysymään haukkuuko kun lähden töihin aamulla...naapurisetä sanoi että haukahtaa muutaman kerran että ei haittaa yhtään.HUH!ja mie olen kuvitellu töissä miten 8h haukkuu ja ulvoo kotona mutta ei =) Ja sitten...Ei mitään ole hajottanut,mihinkään koskenut,mihinkään pissinyt,kakkinut.Kiltisti on odotellu että mamma tulee kotiin ja näkee kuin on ottanut minut omakseen =) Leikki on alkanut maistumaan ja häntä vispaa iloisesti ja mun 180cm sänky on öisin ihan täynnä.E>nsin siihen menee minä,sitten siihen kömpii meidän dogi(vie isomman tilan ku minä .Ja lopuksi siihen keskelle on aamuun mennessä ilmestynyt myös 3v tyttönikin =) Hihii.Taisin saada unelmatapauksen =)

        Kivaa kuulla että olet saanut kiltin ja reippaan dogin. Lähes poikkeuksetta AINA kodinvaihtajat reagoivat jollakin tavalla elämänmuutokseen eli juurikin kakkaamalla,pissaamalla,pureksimalla tavaroita,ulvomalla,haukkumalla jne. DAP-feromonilaitetta kokeilisin ja sitähän juurikin suositellaan kun pentu tulee uuteen kotiin tai kun koira vaihtaa kotia.
        Ajan kanssa yleensä kaikki alkaa sujumaan...eihän Roomaakaan rakennettu päivässä ;)

        Tämä on kyllä kumma ilmiö noissa nuorissa ihmisissä kun pitää saada KAIKKI TÄNNE HETI MULLE NYT eikä ole pitkää pinnaa koirien kanssa (viittaan saamiisi vastauksiin). Jos ihminen on ADHD-tyyppiä eikä millään jaksa keskittyä koiraan ja nimenomaan KOIRAN tarpeisiin, tulee ongelmia. Katsokaa kateelliset vastaajat PEILIIN ja miettikää miksei teillä onnistunut koiran uudelleensijoitus!!!
        ONNITTELUT KETJUN ALOITTAJALLE!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1615
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1057
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      820
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe