olen joskus ollut asianomistaja. tällöin tulin huomaamaan, että poliisi hävitti minun toimittamiani aineiistoon liitettääväksi tarkoitettuja asiakirjoja. Tästä oli merkintä jutun asiakirjoissa. tutkimuksissa ei selvinnyt mihin asiakirjat katosivat. tästä yksi sai huomautuksen, mutta itse ilmeinen tekijäpoliisi ei edes kuultu. oik.as.mies ei halunnut juttua penkoa enemmälti, kuin ei muutkaan viranomaiset. Tätä en ole tarkoittanut inisemiseksi, mutta näin se vaan minun kohdallani on ollut.
poliisiin envoi luottaa
epäile aina
3
232
Vastaukset
- pelle !!
Selitys on ylhäällä. Toinen selitys on poliisikoulun valintakokeen helppous, moni tavallinen ihminen kyllä ymmärtää, ettei tärkeitä papereita saa ainakaan repiä.
- .........?
Oletko täysin pillastunut, kun olet vääntänyt tätä samaa jo kuukausitolkulla?
- ja-käy
toisten varoittamisesta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760