Hei! Mulla on aina ollu joku ihmeen selittämisen vaikeus, ja nyt täällä lukiossa se on alkanut voimistua ja tulla paremmin esille. En siis yksinkertaisesti osaa selittää tunnilla asioita. Tulen aina väärin ymmärretyksi, vaikka sisimmässäni tietäisinkin sen oikean vastauksen tai loogisen mielipiteeni asiasta, jota yritän tuoda esille. Kaikki luulee mua ihan tyhmäksi. Oon huomannu että suvussa äidillä on sama ongelma, ja luulen että se on periytynyt sieltä. Näiden väärinymmärryksien takia olen joutunut ja pahoihin identiteetin ristiriita vaikeuksiin.
Toivottavasti joku kehtaisi vastaamaan tähän ongelmaan. Esittäkää asiastanne myös kiitos mielipiteitänne. Kiitokset vastanneille jo etukäteen.
Henkilökohtainen selitys
2
226
Vastaukset
- Aloittaja
No kai teillä nyt jotain mielipiteitä tai vinkkejä asiaan on?
- F0ssu
tosin mulla on sillain, että mulla on sellanen krooninen juttu, joka saa mun kielen tuntumaan löysältä, ehkä vähän puutuneelta, sen takia on vaikea puhua ja selittää kaikkea, etenkin pitkiä lauseita.
Eli vaikka mulla ei sama ongelma ole, niin tiiän miltä sinusta tuntuu nyt. Koita tehdä silleen, että mietit eka, et miten vastaat ja sitten annat palaa. Tosin silloin voi tulla se ongelma, että muut saattavat keretä vastata ensin tai saatat seota siinä, mitä sinun pitikään sanoa. Ota kuitenkin ihan rauhassa ja hitaasti, okei?
En usko, että tälle löytyy minkäänlaista nopeaa apua ja ikäväähän tällainen on, ittelläkin tuntuu, että kun kirjoitan koneella, niin tekstiä vaan suoltuu kuin juustoa raastimesta, mutta sitten kun pitäis puhua suoraan ihmisille, niin tämä sama ongelma tulee esille..
Toivon kuitenkin sulle kaikkea parasta ja toivottavasti saat neuvoja muiltakin, jos joku jäi vaivaamaan, niin kysy vaan toki :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872