Haittaako D-vitamiini thyroxinin imeytymistä? Ostin kapseleita, jossa on 25mikrog D-vitamiinia pellavansiemenöljyssä. Täytyykö pitää pitkäkin väli thyroxinin jälkeen ennenkuin voi ottaa?
D-vitamiini ja thyroxin
3
9731
Vastaukset
- ....
että kilpparihormonit ovat rasvaliukoisia, että siitä puolesta ei ehkä haittais (olen lukenut, että joku on ottanut Thyroxininsa muistaakseni kalaöljyn kanssa ja ilm. ihan hyvällä menestyksellä). Voit kyllä pitää vaikka parin tunnin välin D-vitskuun, jollet halua testata toimivuutta käytännössä.
- kuusikosta
Hei!
Minä olen ottanut kaikki lääkkeet ja kalaöljyn aamulla yhtäaikaa, mitään ei ole ollut kilpirauhasarvoissa ainakaan minulla muutoksia.
Mutta en tiedä sitten tuosta öljystä, entä jos otat sen iltapalalla? Ei ainakaan olisi haittaa silloin.
- Anonyymi
Voiko käyttää luontaituotteita evonia jos on kilpirauhasen vajaa toiminta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741