Apua vieroitusoireisiin...

subukoukku

olen käyttänyt subutexia päivittäin vuoden verran. käyttöä takana useempia vuosia... nyt olen ollut 3 päivää ilman. olen päättänyt 100% lopettaa. haluan olla normaali. ei tee edes mieli hankkia. olen raskaana, sekin on syy miksi lopetan. mulla on hyvä motivaatio.

Vieroitusoireet ovat aivan järkyttävät. sattuu.. niin paljon sattuu joka paikkaan. kävin eilen lääkärissä, mutta se ei suostunut määräämään mitään. en siis kertonut riippuvuudestani. sen mielestä raskausaikana ei kannata käyttää muuta kun panadolia. eli helpotusta oloon ei ole saatavalla ainakaan lääkkeistä.

Kaipaisin tosi kipeästi vinkkejä millä saisi viekkareita edes vähän lievimmiksi. olen huomannut ainakin liikkumisen auttavan hieman. en kaipaa mitään moraalisaarnoja, neuvot ovat erittäin tervetulleita!! kauan nämä muutenkin kestää? nää pahimmat, fyysiset viekkarit? olen vetnyt päivässä 2-4mg... unettomuus vie järjen!

14

2654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hampunsyöjätavis

Monet ovat päässeet eroon huumeista kannabiksen avulla, kokeile.

• Hoppari93

olen samaa mieltä kannattaa kokeilla ganjaa koska se lieventää kipuja huomattavasti eikä ole todistettu että siitä olisi haittaa sikiöllekään

• wrewerwrw

Ota aivan jääkylmiä kylpyjä useasti päivässä, niin kauan, että kylmyys alkaa lamaannuttamaan lihaksia. Joku 4-5 puolen tunnin jääkylmää suihkua päivässä auttaa pahimman yli. Sen veden pitää olla niin kylmää, kuin kraanasta tulee. Sitten suihkun jälkeen istumaan selkä täydellä teholla hohkavaa patteria vastaan.

• Kokeileppas

Kokeileppas 9mm:stä. Niitä on aika montaa rinnakkaisvalmistetta, mut se vaikuttava aine on lyijy.

• mikä tollo

Hyi helvetti mikähän rasvaniska sinäkin olet.

Yököttää tuollaiset. Kärsi siitä sepelvaltimotaudistas.

Että ehdottaa toiselle, että tapa itses, vittu että toiset on niin irti omasta ihmisyydestänsä. Itsetunnottomia paskoja.

• aloittaja

Unettomuus meinaa viedä järjen.. viime yönäkään en saanut nukuttua kun jonkun puoli tuntia. paskat on housussa koko ajan. särkee, särkee niin perkeleesti! ja kiitos asiallisista vastauksista, kokeilen tota kylää suihkua ainakin. ehkä myös kukkaa tms. muistelisin, että se auttoi, kun viimeks lopetin. en tosin ole ikinä käyttänyt näin pitkää aikaa putkeen aikasemmin. Kyllä mä tiedän, että viimeistään 2-3 viikon päästä nää fyysiset oireet ainakin helpottaa.

• wewrwrrwrewrew

7-10 päivää on pahin vaihe fyysisesti. Mutta se henkinen riippuvuus kestää loppuelämän. Ei se mee koskaan ohi. Täytyy vaan yrittää pysyä kovana ja välttää tilanteita, joissa tekis mieli aloittaa taas. Ei kannata edes olutta juoda. Ettei repsahda. Kokeile niitä kylpyjä, ne auttaa!

• joskus tulee mieleen
        wewrwrrwrewrew kirjoitti:

7-10 päivää on pahin vaihe fyysisesti. Mutta se henkinen riippuvuus kestää loppuelämän. Ei se mee koskaan ohi. Täytyy vaan yrittää pysyä kovana ja välttää tilanteita, joissa tekis mieli aloittaa taas. Ei kannata edes olutta juoda. Ettei repsahda. Kokeile niitä kylpyjä, ne auttaa!

Toisaalta kaikkea iloa ei kannata elämästä pois laittaa.

Hatun nosto sinulle!

Tosi hienoa, että on ihmisiä, jotka välittävät.

Meidänhän kieltolaki tekee mahdottomaksi hakea tukea tuohon tilanteeseen. Aivan järjetöntä pitää voimassa lakeja, joilla pidetääm ihmisiä pelossa. Jos olisi ymmärtäväisempi suhtautuminen, voisi mennä lääkäriltäkin hakemaan apua.

• hieno juttu!!!

Hieno juttu, tuosta se alkaa hetkisen päästä jo helpponemaan. Eikä todellakaan kannata alkaa miettimään, voinko tulevaisuudessa ottaa pari kaljaa tai sauhuja tai tarviiko muuttaa kaveripiiriä.

Keskity vaan tuohon hienoon hommaan, jota nyt olet tehnyt.

Itse olen lopettanut ja suurin osa vanhoistakin kavereista vielä mukana.

Itse käytän joskus, mutta en enää vahvoja ja tää on ollut jo vuosia näin. Itse en käy tukiryhmissä säännöllisesti, mutta esim. NA on hyvä paikka, olenkin siellä monesti joskus käynyt.

Etkä ole narkkari koko elämääsi, ihan jokainen päivä on uusi mahdollisuus, se mitä on takana on takana. Tunnen monta esimerkkiä, että ei ne vedot siellä historiassa paina.

• aloittaja.

Ensinnäkin SUURKIITOKSET kaikille tsemppaajille!!!

Eilen istuin päivystyksessä monta tuntia jotta saisin jotain unettomuuteen, kun 3 yötä valvonut. sain kun sain opamoxin, ja se auttoi nukkumaan 3 tuntia. edes jotain! aamuisin nää säryt on pahimmat...

Menen taas lääkäriin tänään, ja VAADIN jotain unettomuuteen tai särkyyn. ei voi olla ettei mitään helpotusta oloon sais! Kamaan kun en enää koske. Never ever.

Vituttaa tää suomen sairaanhoito. olen kyllä kuullut että monillekkin raskaanaoleville oltais määrätty esim. panacodia ja jotain unilääkkeitä, miks ei mulle voida?? no ehkä toi panacod ei oo parhain ratkaisu, mut edes jotain, et sais nukuttua, se auttais oloon. en tietenkään kertonut, että mulla on viekkarit. laitoin raskauden piikkiin nää säryt.. toisilla kun on aika vaikee raskausaika.

Jokainen päivä on voitto. Ei ole ollut edes suurta houkutusta hankkia. asennne ratkaisee paljon! nyt vielä kun sais jotain apua unettomuuteen ja särkyihin, niin olis tosi jees.

• turhaaturhaa

Turhaan yrität, subukoukku on liian voimakas, vähän ajan päästä huomaat taas vetäväs :S
        Aivan turhaan kärsit nyt...

• tsemppi kannattaa
        turhaaturhaa kirjoitti:

Turhaan yrität, subukoukku on liian voimakas, vähän ajan päästä huomaat taas vetäväs :S
        Aivan turhaan kärsit nyt...

Ja höpö höpö, tsemppi kannattaa tossa vaiheessa, vielä viikko nihkeetä oloa, eikä seuraavallakaan viikolla tanssita ruusuilla mut päivä päivältä ja viikko viikolta (välillä parempi,välillä huonompi olo) oireet helpottuu - kunnes suhteellisen lyhyen ajan kuluttua KOHTA, olo alkaa olla IHAN JEES ja sen jälkeen ainoastaan psyykkiset seikat on ne mitä tarttee sietää, eli täytyy yrittää pitää ajatukset kohdistettuna siihen MOTIVAATIOON minkä takia ei kannata enää kipulääke Subutexiä käyttää.

Oireisiin särkylääkkeitä ja diapamia. Tai jotain muuta vastaavaa, mitä nyt keksii. Diapamia ihan harvakseltaan ja harkitusti jos ollaan nyt raskaana, ehkä kukkaa vois poltella mieluummin.
        Joku satunnainen konjakkiryyppykin (siis 1 snapsi) vois helpottaa.

• aloittaja
        tsemppi kannattaa kirjoitti:

Ja höpö höpö, tsemppi kannattaa tossa vaiheessa, vielä viikko nihkeetä oloa, eikä seuraavallakaan viikolla tanssita ruusuilla mut päivä päivältä ja viikko viikolta (välillä parempi,välillä huonompi olo) oireet helpottuu - kunnes suhteellisen lyhyen ajan kuluttua KOHTA, olo alkaa olla IHAN JEES ja sen jälkeen ainoastaan psyykkiset seikat on ne mitä tarttee sietää, eli täytyy yrittää pitää ajatukset kohdistettuna siihen MOTIVAATIOON minkä takia ei kannata enää kipulääke Subutexiä käyttää.

Oireisiin särkylääkkeitä ja diapamia. Tai jotain muuta vastaavaa, mitä nyt keksii. Diapamia ihan harvakseltaan ja harkitusti jos ollaan nyt raskaana, ehkä kukkaa vois poltella mieluummin.
        Joku satunnainen konjakkiryyppykin (siis 1 snapsi) vois helpottaa.

On voittajafiilis oikein, huomenna jo viikko! en ole vuoteen ollut kuin max. 2 päivää ilman texiä. Rännännyt sitä joka päivä, monta kertaa. Lukiokion tietenkin jäi kesken - viimeinen vuosi. Vaikka muuten asiat pysynyt suhteellisen ok (lukuunottamatta pientä velkaantumista..).

Ja kyllä, tsempeistä on ollut apua tosi paljon. Se, että tietää muidenkin pystyneen vieroittumaan itellään. Mulla ei ole yhtäkään tuttua joka olis siihen pystynyt. No mutta onneksi mulla ei niitä nistikavereita olekkaan kuin pari. Jos kaverit olis kaikki käyttäjiä, vois olla kyllä aika vaikeaa lopettaa. Olen elänyt kaksoiselämää; vain pari ihmistä mieheni lisäksi tiesi/tietää. Muut eivät voisi edes arvatakkaan!

Tiedän, että kunhan olen päässyt taas 'normaalin' elämän makuun ei ole todellakaan mitään pelkoa että alkaisin käyttää enää. Ei todellakaan. Ei se ole mua varten - musta on paljon parempaan elämään.

ONNEKSI sain lääkäristä panacodia ja tenoxeja. Tuo panacod ainakin auttaa tosi paljon särkyyn, jopa hiukan siihen voimattomuuteen. Masennus on kauhea. Tenoxit auttaa nukkumaan 3-4h, sen jälkeen en saa enää nukuttua. No on sekin parempi kun puoli tuntia.

• kikex
        aloittaja kirjoitti:

On voittajafiilis oikein, huomenna jo viikko! en ole vuoteen ollut kuin max. 2 päivää ilman texiä. Rännännyt sitä joka päivä, monta kertaa. Lukiokion tietenkin jäi kesken - viimeinen vuosi. Vaikka muuten asiat pysynyt suhteellisen ok (lukuunottamatta pientä velkaantumista..).

Ja kyllä, tsempeistä on ollut apua tosi paljon. Se, että tietää muidenkin pystyneen vieroittumaan itellään. Mulla ei ole yhtäkään tuttua joka olis siihen pystynyt. No mutta onneksi mulla ei niitä nistikavereita olekkaan kuin pari. Jos kaverit olis kaikki käyttäjiä, vois olla kyllä aika vaikeaa lopettaa. Olen elänyt kaksoiselämää; vain pari ihmistä mieheni lisäksi tiesi/tietää. Muut eivät voisi edes arvatakkaan!

Tiedän, että kunhan olen päässyt taas 'normaalin' elämän makuun ei ole todellakaan mitään pelkoa että alkaisin käyttää enää. Ei todellakaan. Ei se ole mua varten - musta on paljon parempaan elämään.

ONNEKSI sain lääkäristä panacodia ja tenoxeja. Tuo panacod ainakin auttaa tosi paljon särkyyn, jopa hiukan siihen voimattomuuteen. Masennus on kauhea. Tenoxit auttaa nukkumaan 3-4h, sen jälkeen en saa enää nukuttua. No on sekin parempi kun puoli tuntia.

Hyvähyvä tsaijaijai :D pidä vaan tiukka linja ja päivä päivältä se "vanha" elämä mihin et varmaan ollut kovin tyytyväinen menee kauemmas, lopulta ja aika piankin voit unohtaa koko roskan !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe