miksi sinä kirjoitat tänne jos et tiedä tunteistasi yhtään mitään?kuin se miten kohtelit minua joka olin sinun unelmiesi mies ja aika kilttikin.voisit joskun ottaa itseäsi niskasta kii ja näyttää että sinussa on naista ja antaa minun viedä.meillä olisi vielä hyvä tulevaisuus,kun minä tiedän sinusta sellaista mitä sinä et tiedä ja se pitäisi sinun kokea kanssani.
rapurapu
naiselleni
2
814
Vastaukset
- Rapu-N
Onko rapunainen jättänyt sinut.No ompa kumma:D...jo pelkästään kirjoituksesi perusteella huomaa että olet katkera jätetyksi tulemisesta.Ei se rapunainenkaan ihan kaikkia halua.Tietyt merkit sopivat yhteen,ja rapu on aika valikoiva ja vaativa
- teit..
Sinun olisi pitänyt antaa mun viedä ja määrätä koska minä tiedän parhaiten, miten asiat menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071047
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482