miksi sinä kirjoitat tänne jos et tiedä tunteistasi yhtään mitään?kuin se miten kohtelit minua joka olin sinun unelmiesi mies ja aika kilttikin.voisit joskun ottaa itseäsi niskasta kii ja näyttää että sinussa on naista ja antaa minun viedä.meillä olisi vielä hyvä tulevaisuus,kun minä tiedän sinusta sellaista mitä sinä et tiedä ja se pitäisi sinun kokea kanssani.
rapurapu
naiselleni
2
658
Vastaukset
- Rapu-N
Onko rapunainen jättänyt sinut.No ompa kumma:D...jo pelkästään kirjoituksesi perusteella huomaa että olet katkera jätetyksi tulemisesta.Ei se rapunainenkaan ihan kaikkia halua.Tietyt merkit sopivat yhteen,ja rapu on aika valikoiva ja vaativa
- teit..
Sinun olisi pitänyt antaa mun viedä ja määrätä koska minä tiedän parhaiten, miten asiat menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275725
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962529- 1322426
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv52053- 121153
- 571016
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍81002- 51892
- 76805
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101785