miksi sinä kirjoitat tänne jos et tiedä tunteistasi yhtään mitään?kuin se miten kohtelit minua joka olin sinun unelmiesi mies ja aika kilttikin.voisit joskun ottaa itseäsi niskasta kii ja näyttää että sinussa on naista ja antaa minun viedä.meillä olisi vielä hyvä tulevaisuus,kun minä tiedän sinusta sellaista mitä sinä et tiedä ja se pitäisi sinun kokea kanssani.
rapurapu
naiselleni
2
632
Vastaukset
- Rapu-N
Onko rapunainen jättänyt sinut.No ompa kumma:D...jo pelkästään kirjoituksesi perusteella huomaa että olet katkera jätetyksi tulemisesta.Ei se rapunainenkaan ihan kaikkia halua.Tietyt merkit sopivat yhteen,ja rapu on aika valikoiva ja vaativa
- teit..
Sinun olisi pitänyt antaa mun viedä ja määrätä koska minä tiedän parhaiten, miten asiat menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184221Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032350Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421871- 771495
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91254Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691