miksi sinä kirjoitat tänne jos et tiedä tunteistasi yhtään mitään?kuin se miten kohtelit minua joka olin sinun unelmiesi mies ja aika kilttikin.voisit joskun ottaa itseäsi niskasta kii ja näyttää että sinussa on naista ja antaa minun viedä.meillä olisi vielä hyvä tulevaisuus,kun minä tiedän sinusta sellaista mitä sinä et tiedä ja se pitäisi sinun kokea kanssani.
rapurapu
naiselleni
2
773
Vastaukset
- Rapu-N
Onko rapunainen jättänyt sinut.No ompa kumma:D...jo pelkästään kirjoituksesi perusteella huomaa että olet katkera jätetyksi tulemisesta.Ei se rapunainenkaan ihan kaikkia halua.Tietyt merkit sopivat yhteen,ja rapu on aika valikoiva ja vaativa
- teit..
Sinun olisi pitänyt antaa mun viedä ja määrätä koska minä tiedän parhaiten, miten asiat menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1094485Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka553306- 841083
Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste
Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2552919Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!
Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma82788- 57749
- 167745
Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?
Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek138730Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois195728Asiantuntijat todistavat: Rydman valehteli.
Virta oli oikeassa jokaisessa kolmessa eri väitteessä, sen sijaan RYDMAN VALEHTELI kaikissa kolmessa väitteessä. https:/188685