Mulla on vaatekaapin perällä S.E.X-kokoonpanon lp, mutta levaria ei löydy talosta. Onko tätä julkaistu cd:llä vai pitääkö itse kopioida?
S.E.X-lp
3
469
Vastaukset
- 33 kierrosta
Eli tietääkseni vaan Long Playta on ollut tarjolla. Hieno levy hyvine biiseineen kuten Liftari ja Sinä puhut, minä vaiken. Kopioon vaan!
- vaatekaapissa...
Olen ajatellut, että annan tuon lp:n maksuksi levarin lainasta, mutta kaikkien tekijänoikeussäädöksien mukaan silloin minun pitäisi luovuttaa myös cd-varmuuskopio tai hävittää se...
Ehkäpä saan levarin jostain yhdeksi illaksi lainaan ja vetäisin äänittävällä cd-soittimella kiekolle...
Oishan tuolla hyllyssä näköjään Dingon Kerjäläisten valtakunta ja Pyhäklaani -vinyylitkin, mutta näistä mulla on oikea cd. :)
En tiedä mihin vinyylit laitan, kun soitinta ei kuitenkaan ole tarkoitus näidän takia omaksi hankkia... - 33 kierrosta
vaatekaapissa... kirjoitti:
Olen ajatellut, että annan tuon lp:n maksuksi levarin lainasta, mutta kaikkien tekijänoikeussäädöksien mukaan silloin minun pitäisi luovuttaa myös cd-varmuuskopio tai hävittää se...
Ehkäpä saan levarin jostain yhdeksi illaksi lainaan ja vetäisin äänittävällä cd-soittimella kiekolle...
Oishan tuolla hyllyssä näköjään Dingon Kerjäläisten valtakunta ja Pyhäklaani -vinyylitkin, mutta näistä mulla on oikea cd. :)
En tiedä mihin vinyylit laitan, kun soitinta ei kuitenkaan ole tarkoitus näidän takia omaksi hankkia...Mutta älä ihmeessä luovuta! Jonakin päivänä voi olla pelastus. Keräilyharvinaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845317Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.313533Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j522917Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin282107Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611886Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861666- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71185