Mulla on vaatekaapin perällä S.E.X-kokoonpanon lp, mutta levaria ei löydy talosta. Onko tätä julkaistu cd:llä vai pitääkö itse kopioida?
S.E.X-lp
3
390
Vastaukset
- 33 kierrosta
Eli tietääkseni vaan Long Playta on ollut tarjolla. Hieno levy hyvine biiseineen kuten Liftari ja Sinä puhut, minä vaiken. Kopioon vaan!
- vaatekaapissa...
Olen ajatellut, että annan tuon lp:n maksuksi levarin lainasta, mutta kaikkien tekijänoikeussäädöksien mukaan silloin minun pitäisi luovuttaa myös cd-varmuuskopio tai hävittää se...
Ehkäpä saan levarin jostain yhdeksi illaksi lainaan ja vetäisin äänittävällä cd-soittimella kiekolle...
Oishan tuolla hyllyssä näköjään Dingon Kerjäläisten valtakunta ja Pyhäklaani -vinyylitkin, mutta näistä mulla on oikea cd. :)
En tiedä mihin vinyylit laitan, kun soitinta ei kuitenkaan ole tarkoitus näidän takia omaksi hankkia... - 33 kierrosta
vaatekaapissa... kirjoitti:
Olen ajatellut, että annan tuon lp:n maksuksi levarin lainasta, mutta kaikkien tekijänoikeussäädöksien mukaan silloin minun pitäisi luovuttaa myös cd-varmuuskopio tai hävittää se...
Ehkäpä saan levarin jostain yhdeksi illaksi lainaan ja vetäisin äänittävällä cd-soittimella kiekolle...
Oishan tuolla hyllyssä näköjään Dingon Kerjäläisten valtakunta ja Pyhäklaani -vinyylitkin, mutta näistä mulla on oikea cd. :)
En tiedä mihin vinyylit laitan, kun soitinta ei kuitenkaan ole tarkoitus näidän takia omaksi hankkia...Mutta älä ihmeessä luovuta! Jonakin päivänä voi olla pelastus. Keräilyharvinaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817