Mulla on vaatekaapin perällä S.E.X-kokoonpanon lp, mutta levaria ei löydy talosta. Onko tätä julkaistu cd:llä vai pitääkö itse kopioida?
S.E.X-lp
3
454
Vastaukset
- 33 kierrosta
Eli tietääkseni vaan Long Playta on ollut tarjolla. Hieno levy hyvine biiseineen kuten Liftari ja Sinä puhut, minä vaiken. Kopioon vaan!
- vaatekaapissa...
Olen ajatellut, että annan tuon lp:n maksuksi levarin lainasta, mutta kaikkien tekijänoikeussäädöksien mukaan silloin minun pitäisi luovuttaa myös cd-varmuuskopio tai hävittää se...
Ehkäpä saan levarin jostain yhdeksi illaksi lainaan ja vetäisin äänittävällä cd-soittimella kiekolle...
Oishan tuolla hyllyssä näköjään Dingon Kerjäläisten valtakunta ja Pyhäklaani -vinyylitkin, mutta näistä mulla on oikea cd. :)
En tiedä mihin vinyylit laitan, kun soitinta ei kuitenkaan ole tarkoitus näidän takia omaksi hankkia... - 33 kierrosta
vaatekaapissa... kirjoitti:
Olen ajatellut, että annan tuon lp:n maksuksi levarin lainasta, mutta kaikkien tekijänoikeussäädöksien mukaan silloin minun pitäisi luovuttaa myös cd-varmuuskopio tai hävittää se...
Ehkäpä saan levarin jostain yhdeksi illaksi lainaan ja vetäisin äänittävällä cd-soittimella kiekolle...
Oishan tuolla hyllyssä näköjään Dingon Kerjäläisten valtakunta ja Pyhäklaani -vinyylitkin, mutta näistä mulla on oikea cd. :)
En tiedä mihin vinyylit laitan, kun soitinta ei kuitenkaan ole tarkoitus näidän takia omaksi hankkia...Mutta älä ihmeessä luovuta! Jonakin päivänä voi olla pelastus. Keräilyharvinaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233