Tarkoituksena vaihtaa Sapphire Radeon HD 3850 AGP 512mt.
Nykyinen kokoopano:
Intel Pentium 4 3ghz
1GB DDR SDRAM
Asus ah3450 AGP
FSP GROUP 300w PSU
Laskin extreme Power Supply Calculatorilla että toi 300w pitäis riittää.
Mutta jääkö tuo prosessori suureksikin pullonkaulaksi?
Näyttiksen vaihto
7
303
Vastaukset
- humanoiri
on jos aiot 100 euroa sijoittaa agp-näytönohjaimeen niin teet vähän niinkuin turhan sijoituksen, pistä emo/prossu/muistit mieluummin uusiksi kanssa ja osta tehokkaampi näytönohjain, tuosta näytönohjaimesta ei juuri mitään etuja tule koska prossu on suht. tehoton ja ramia aivan liian vähän tämän päivän pelien tarpeeseen
kyllä meinaan muutenki hommata 1-2gb muistia lisää ja uusi emo ja prossu tulee hommattua myöhemmin
- humanoiri
****** kirjoitti:
kyllä meinaan muutenki hommata 1-2gb muistia lisää ja uusi emo ja prossu tulee hommattua myöhemmin
mutta tuo havittelemasi on agp-ohjain ja se on jo vanhentunutta kamaa. Sitten kun vaihdat emon niin joudut ostamaan taas uuden ohjaimen
humanoiri kirjoitti:
mutta tuo havittelemasi on agp-ohjain ja se on jo vanhentunutta kamaa. Sitten kun vaihdat emon niin joudut ostamaan taas uuden ohjaimen
http://www.youtube.com/watch?v=h-Xzeji9vXA
Kyllä tollaiset graffat riittää mulle :D
ja mun koneeseen on menny rahaa vaan 400e mukaanlukien 22" tuuman laajakuvanäyttö
- kerralla vaan uusiksi
kaikki. eka vastaaja oli oikeassa. säästät senkin rahan uuteen, nimittäin jollain viidellä- kuudella satkulla saa jo aika tykin.
seuraileppa juttuja afterdawnin keskustelupalstalla ´uutta tietokonetta hankkimassa´.
toi osien päivitys on vähän kakspiippunen juttu, itse en kannata sitä, koska aina jää joku pullonkaulaksi.- ******
Ei mulla oo varaa tosta vaan ostaa 500-1000 euron edestä osia jos pelaan enimmäkseen näyttis painotteisia pelejä kuten need for speedejä jne. autopelejä
- siihen päivitykseen
****** kirjoitti:
Ei mulla oo varaa tosta vaan ostaa 500-1000 euron edestä osia jos pelaan enimmäkseen näyttis painotteisia pelejä kuten need for speedejä jne. autopelejä
ole käytössä kuin 100 euroa, niin itse tekisin seuraavasti:
1. Halvin (käytetty) mahdollinen emo josta löytyy PCI-e väylä ja johon saa muut osat sopimaan.
2. Näytönohjaimeksi PCI-e väyläinen HD 4670 (samantehoinen kuin HD3850), vaikka http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/171274
3. Koko paketin hinnaksi tulee n. 100 euroa, lisäksi koneen päivitettävyys siirtyy uusiin ulottuvuuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760