Näyttiksen vaihto

Tarkoituksena vaihtaa Sapphire Radeon HD 3850 AGP 512mt.

Nykyinen kokoopano:

Intel Pentium 4 3ghz

1GB DDR SDRAM

Asus ah3450 AGP

FSP GROUP 300w PSU

Laskin extreme Power Supply Calculatorilla että toi 300w pitäis riittää.

Mutta jääkö tuo prosessori suureksikin pullonkaulaksi?

7

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • humanoiri

on jos aiot 100 euroa sijoittaa agp-näytönohjaimeen niin teet vähän niinkuin turhan sijoituksen, pistä emo/prossu/muistit mieluummin uusiksi kanssa ja osta tehokkaampi näytönohjain, tuosta näytönohjaimesta ei juuri mitään etuja tule koska prossu on suht. tehoton ja ramia aivan liian vähän tämän päivän pelien tarpeeseen

kyllä meinaan muutenki hommata 1-2gb muistia lisää ja uusi emo ja prossu tulee hommattua myöhemmin

• humanoiri
        ****** kirjoitti:

kyllä meinaan muutenki hommata 1-2gb muistia lisää ja uusi emo ja prossu tulee hommattua myöhemmin

mutta tuo havittelemasi on agp-ohjain ja se on jo vanhentunutta kamaa. Sitten kun vaihdat emon niin joudut ostamaan taas uuden ohjaimen

humanoiri kirjoitti:

mutta tuo havittelemasi on agp-ohjain ja se on jo vanhentunutta kamaa. Sitten kun vaihdat emon niin joudut ostamaan taas uuden ohjaimen

http://www.youtube.com/watch?v=h-Xzeji9vXA

Kyllä tollaiset graffat riittää mulle :D

ja mun koneeseen on menny rahaa vaan 400e mukaanlukien 22" tuuman laajakuvanäyttö

• kerralla vaan uusiksi

kaikki. eka vastaaja oli oikeassa. säästät senkin rahan uuteen, nimittäin jollain viidellä- kuudella satkulla saa jo aika tykin.
      seuraileppa juttuja afterdawnin keskustelupalstalla ´uutta tietokonetta hankkimassa´.

toi osien päivitys on vähän kakspiippunen juttu, itse en kannata sitä, koska aina jää joku pullonkaulaksi.

Ei mulla oo varaa tosta vaan ostaa 500-1000 euron edestä osia jos pelaan enimmäkseen näyttis painotteisia pelejä kuten need for speedejä jne. autopelejä

• siihen päivitykseen
        ****** kirjoitti:

Ei mulla oo varaa tosta vaan ostaa 500-1000 euron edestä osia jos pelaan enimmäkseen näyttis painotteisia pelejä kuten need for speedejä jne. autopelejä

ole käytössä kuin 100 euroa, niin itse tekisin seuraavasti:

1. Halvin (käytetty) mahdollinen emo josta löytyy PCI-e väylä ja johon saa muut osat sopimaan.
        2. Näytönohjaimeksi PCI-e väyläinen HD 4670 (samantehoinen kuin HD3850), vaikka http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/171274
        3. Koko paketin hinnaksi tulee n. 100 euroa, lisäksi koneen päivitettävyys siirtyy uusiin ulottuvuuksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe