voi ehkäistä niitä. Ostin tällaisen
http://www.koiralukko.fi/
mitä sanotte?
Koirien varkauden voi estää
4
418
Vastaukset
- ja mistä?
.......
- tosiaan?
Noinkin idiootti???????
- olla muuten
tosiaan? kirjoitti:
Noinkin idiootti???????
kuka nyt tollasta ostaisi :D mut hyvä että kaveri mainostaa omaa tuotettaan täällä. eihän tuo auta yhtään mitään ja kai nyt jokainen ymmärtää huolehtia koirastaan muutenkin.
- ...
olla muuten kirjoitti:
kuka nyt tollasta ostaisi :D mut hyvä että kaveri mainostaa omaa tuotettaan täällä. eihän tuo auta yhtään mitään ja kai nyt jokainen ymmärtää huolehtia koirastaan muutenkin.
Itse kävin juuri viime viikolla suuremmassa kaupungissa junalla koululle viemässä tehtäviä. Koska matkustan kesäisin koiran kanssa junassa pitempiä matkoja, ajatelin, että nyt tämä tunnin matka junassa molempiin suuntiin on koiralle hyvää muistuttelua miten junassa käyttäydyttiinkään... Ja sitä paisi kun odottamista oli neljä tuntia ajattelin, että menee mukavammin, kun voi lenkkeillä koiran kanssa.
Mutta siinä neljässä tunnissa olisi hyvin kerennyt käydä kaupoissakin, mutta enpä päässyt. Huoletta jätän koiran kotikontuilla kauppojen eteen keskustassa, mutta enpä enää sen koko luokan kaupungissa minäkään jättänyt. Ja silloin viimeksi kävi mielessä, että olisipa näppärä, kun olisi jokin tuon tapainen systeemi, itse mietin lähinnä jotain munalukko viritystä...
En kyllä osta, sillä meillä näitä tilanteita on niin harvoin ja tulee yllättäen yleensä, eli se vehje ei olisi kuitenkaan mukana tarvittaessa, mutta eikö ole aika käytännöllinen niille, jotka asuvat jo sen kokoluokan kaupungeissa, ettei koiraa voi jättää kaupan pihaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117