Poistin itse henkilökohtaisesti nuo aliketjut oman nimimerkkini jälkeen. Käsittämättömät arvailut kulloisestakin kirjoittajasta alkoi olla jo sitä luokkaa että katsoin parhaimmaksi ne poistaa. En tiedä eikö nämä kirjoittajat ymmärrä että liikkuvat aika häilyvällä rajalla ja niistä saattaa tulla ikäviäkin seuraamuksia.
Toivottavasti tunnelmat rauhoittuu!
Tiedoksenne vain
25
716
Vastaukset
- että-
poistit, koska niissä selkeästi ilmoitit olevasi nimimerkki nimimerkin takana. Nimimerkki nimimerkki on aikaisemmin myös selkeästi ilmoittanut olleensa jo useamman vuoden kestäneen ajojahdin takana, joka on suunnattu toista taiteilijaa vastaan.
Jos haluat rauhoittaa palstan, rauhoita itsesi ja näytä esimerkilläsi mallia.- "Nimimerkki"
riittänytkään sulle?
Toivottavasti näytät minulle viestin missä olen "selkeästi ilmoittanut" moisen asian? Muussa tapauksessa voisit jo viimein lopettaa tuollaisesta asiasta syyttelyn sillä se ei todellakaan pidä paikkaansa. - se viesti
"Nimimerkki" kirjoitti:
riittänytkään sulle?
Toivottavasti näytät minulle viestin missä olen "selkeästi ilmoittanut" moisen asian? Muussa tapauksessa voisit jo viimein lopettaa tuollaisesta asiasta syyttelyn sillä se ei todellakaan pidä paikkaansa.varmaankin löytyy tuolta mun koneen muistista, koulutettuhan antoi ohjeet eräässä viestiketjussa. Täältähän sitä ei enää löydy, koska menit raukkamaisesti sen poistamaan. Vahvistaa käsitystä sinusta vellihousujen vellihousuna.
- etkö siä malta.....
se viesti kirjoitti:
varmaankin löytyy tuolta mun koneen muistista, koulutettuhan antoi ohjeet eräässä viestiketjussa. Täältähän sitä ei enää löydy, koska menit raukkamaisesti sen poistamaan. Vahvistaa käsitystä sinusta vellihousujen vellihousuna.
olla jatkamatta tuota paskaa! niinkö sinua luonnon päälle ottaa että "nimimerkki" osasi ja sä et sitten osannukkaan. nimimerkki sentään yrittää hieroo rauhaa täällä sun kanssas mutta sä senkun vaan jatkat. ehkä sä sitten ansatsetkin kävellä nyrkkiin kun liikut täälä kaupungilla naamataulusihan on tuttu.kaikki nääs on kiini sinusta.ota nyt neuvosta vaarin ja rupee mieheksi!
etkö siä malta..... kirjoitti:
olla jatkamatta tuota paskaa! niinkö sinua luonnon päälle ottaa että "nimimerkki" osasi ja sä et sitten osannukkaan. nimimerkki sentään yrittää hieroo rauhaa täällä sun kanssas mutta sä senkun vaan jatkat. ehkä sä sitten ansatsetkin kävellä nyrkkiin kun liikut täälä kaupungilla naamataulusihan on tuttu.kaikki nääs on kiini sinusta.ota nyt neuvosta vaarin ja rupee mieheksi!
Juuri sinunlaistesi vuoksi katkaisin nuo edelliset ketjut. En tarvitse teidän tukeanne tässäkään asiassa.
Toivon vain että hän näyttäisi väitteensä toteen että olisin muka myöntänyt hänen "vainoamisensa". Sen jälkeen asia on minun puolestani pihvi.
Tykkään kyllä väittelystä niinkuin tuolla oman profiilin esittelyssä mainitsin mutta tuollaiseen häpeälliseen ja raukkamaiseen solvaamiseen suhtaudun kielteisesti tapahtui se ketä vastaan hyvänsä.
Riitatilanteissa pyrin muutenkin aina poistumaan paikalta viisaasti ennen kuin homma menee fyysiseksi koska sellainen ei ole hyväksi kenellekään, enkä taatusti ole se joka lyö ensimmäisenä.
Tahdon vain välillemme rauhaa, ei kai sitä sen yksinkertaisemmin voi sanoa. Jos se ei hänelle kelpaa niin olenpahan ainakin yrittänyt. Jos hän ei halua näyttää maalauksiaankaan, sekin on hänen oma aiansa ja piste.
- tuosta tiedosta
Hyvä tietää, ettei sinulle kannata enää vastailla, kun tuollainen omavaltainen sensuuri on käytössä.
Ikävä seuraamus täällä on kunnianloukkaus, joka sekin pitää olla muistaakseni törkeä, jotta poliisi saa tutkia teletunnistetietoja. Sellaiseen näistä anonyymisuunsoitoista on aika pitkä matka.- yksi näistä idiooteista...
täällä solvaa tunnistettuna. Mitä arvelet kannattaisiko? Vähemmästäkin joutuu kurkkimaan olkansa yli kaupungilla liikkuessaan. Onhan noita esimerkkejä nähty.
- on ihan
yksi näistä idiooteista... kirjoitti:
täällä solvaa tunnistettuna. Mitä arvelet kannattaisiko? Vähemmästäkin joutuu kurkkimaan olkansa yli kaupungilla liikkuessaan. Onhan noita esimerkkejä nähty.
suora uhkaus. Miten aiot tekosi toteuttaa ja koska??? Voi kun kerrankin tapahtuis jotakin jännää...
on ihan kirjoitti:
suora uhkaus. Miten aiot tekosi toteuttaa ja koska??? Voi kun kerrankin tapahtuis jotakin jännää...
Minun takiani voit olla rauhassa. Minä yleensä en alennu sellaiseen vaikkakin kyvyt minulla siihen olisi ja sen varmaan tiedätkin.
Yritä nyt viimein käsittää että tämäkään "uhkaus" ei ollut minun kirjoittama.
Vastaampa nyt tuohon toiseenkin:"varmaankin löytyy tuolta mun koneen muistista, koulutettuhan antoi ohjeet eräässä viestiketjussa. Täältähän sitä ei enää löydy, koska menit raukkamaisesti sen poistamaan. Vahvistaa käsitystä sinusta vellihousujen vellihousuna."
Etkö tiedä että rekisteröimättömiä nimimerkkejä täällä ei voi kukaan poistaa?
Toisekseen "Entusiast" rekisteröintini olen tehnyt jo viime vuoden alkupäivinä. Se selviää kun käyt katsomassa esittelyni.
Kolmanneksi, tällä palstalla "Entusiast" on esiintynyt vasta viime viikosta lähtien koska jatkuvasti haukuit minua "raukkamaiseksi puskasta hyökkäjäksi"
Viimeviikkoiset aloitukseni taas poistin sen vuoksi että niissä jo alkoi meno olla hurjaa osaksi sinun ja osaksi ulkopuolistenkin vuoksi ja jos et tuota sulata etkä usko niin minä en voi mitään.
Jos tuota sanot "vellihousun" toiminnaksi niin miksi kutsut omaa toimintaasi?
Jos sinulla on tallessa se "paljastukseni" niin nyt on aika linkittää se tänne syyttelyjesi tueksi muussa tapauksessa kiellän sinua vakavasti jatkamasta sellaisia väitteitä!- tietenkin
entusiast kirjoitti:
Minun takiani voit olla rauhassa. Minä yleensä en alennu sellaiseen vaikkakin kyvyt minulla siihen olisi ja sen varmaan tiedätkin.
Yritä nyt viimein käsittää että tämäkään "uhkaus" ei ollut minun kirjoittama.
Vastaampa nyt tuohon toiseenkin:"varmaankin löytyy tuolta mun koneen muistista, koulutettuhan antoi ohjeet eräässä viestiketjussa. Täältähän sitä ei enää löydy, koska menit raukkamaisesti sen poistamaan. Vahvistaa käsitystä sinusta vellihousujen vellihousuna."
Etkö tiedä että rekisteröimättömiä nimimerkkejä täällä ei voi kukaan poistaa?
Toisekseen "Entusiast" rekisteröintini olen tehnyt jo viime vuoden alkupäivinä. Se selviää kun käyt katsomassa esittelyni.
Kolmanneksi, tällä palstalla "Entusiast" on esiintynyt vasta viime viikosta lähtien koska jatkuvasti haukuit minua "raukkamaiseksi puskasta hyökkäjäksi"
Viimeviikkoiset aloitukseni taas poistin sen vuoksi että niissä jo alkoi meno olla hurjaa osaksi sinun ja osaksi ulkopuolistenkin vuoksi ja jos et tuota sulata etkä usko niin minä en voi mitään.
Jos tuota sanot "vellihousun" toiminnaksi niin miksi kutsut omaa toimintaasi?
Jos sinulla on tallessa se "paljastukseni" niin nyt on aika linkittää se tänne syyttelyjesi tueksi muussa tapauksessa kiellän sinua vakavasti jatkamasta sellaisia väitteitä!kiistää poistamasi kirjoituksen, mutta sitä tosiasiaa että kerroit olevasi sama henkilö nimimerkki nimimerkin kanssa ei muuta mikään. Kuten jo aiemmin sanoin, tyhmä on tyhmä ja ei muuksi muutu.
Tätä ennen nimimerkki nimimerkki on selkeästi ilmoittanut aikaisemmissa viestiketjuissa olleensa tekemässä useamman vuoden ajojahtia minua vastaan.
Nää nyt on vaan tosiasioita jotka ovat tulleet ilmi oman tyhmyytesi tuloksena, mutta jos lopetat ajojahtisi ja keskustelet nykyisellä nimimerkilläsi asiallisesti ilman muiden haukkumista. Ei minulla ole mitään sinua vastaan, vaan voit aloittaa puhtaalta pöydältä.
Se koska toi nimimerkki on rekisteröity, ei merkitse mitään. Itsellänikin on ollut rekisteröity nimimerkki jo muutaman vuoden, mutta en koskaan ole sillä tänne kirjoittanut, koska se on muita asioita varten.
Joten lopeta se ajojahtisi ja käyttäydy kunnolla niin ehkä opetan sinulle vielä hyvin paljon taiteesta tällä palstalla. Osaisitkohan ottaa sitä oppia vastaan??? - "Nimimerkki"
tietenkin kirjoitti:
kiistää poistamasi kirjoituksen, mutta sitä tosiasiaa että kerroit olevasi sama henkilö nimimerkki nimimerkin kanssa ei muuta mikään. Kuten jo aiemmin sanoin, tyhmä on tyhmä ja ei muuksi muutu.
Tätä ennen nimimerkki nimimerkki on selkeästi ilmoittanut aikaisemmissa viestiketjuissa olleensa tekemässä useamman vuoden ajojahtia minua vastaan.
Nää nyt on vaan tosiasioita jotka ovat tulleet ilmi oman tyhmyytesi tuloksena, mutta jos lopetat ajojahtisi ja keskustelet nykyisellä nimimerkilläsi asiallisesti ilman muiden haukkumista. Ei minulla ole mitään sinua vastaan, vaan voit aloittaa puhtaalta pöydältä.
Se koska toi nimimerkki on rekisteröity, ei merkitse mitään. Itsellänikin on ollut rekisteröity nimimerkki jo muutaman vuoden, mutta en koskaan ole sillä tänne kirjoittanut, koska se on muita asioita varten.
Joten lopeta se ajojahtisi ja käyttäydy kunnolla niin ehkä opetan sinulle vielä hyvin paljon taiteesta tällä palstalla. Osaisitkohan ottaa sitä oppia vastaan???Lähdit tuolle linjalle. Muista sitten että se oli sinun valintasi.
Palaan asiaan ennemin kuin huomaatkaan. - kovasti
"Nimimerkki" kirjoitti:
Lähdit tuolle linjalle. Muista sitten että se oli sinun valintasi.
Palaan asiaan ennemin kuin huomaatkaan.mitä kaltaisesi vellihousu nyt seuraavaksi yrittää. Varmaan sitä samaa mitä jo useamman vuoden olet yrittänyt onnistumatta.
Jos susta olisi miestä, niin voitais hoitaa tää homma ihan kahden kesken ilman ulkopuolisia. Mutta siihenhän sinusta ei ole, joten vikise nyt sitten selän takana, jotta voit aina kuvitelmissasi esittää miestä. - "Nimimerkki"
kovasti kirjoitti:
mitä kaltaisesi vellihousu nyt seuraavaksi yrittää. Varmaan sitä samaa mitä jo useamman vuoden olet yrittänyt onnistumatta.
Jos susta olisi miestä, niin voitais hoitaa tää homma ihan kahden kesken ilman ulkopuolisia. Mutta siihenhän sinusta ei ole, joten vikise nyt sitten selän takana, jotta voit aina kuvitelmissasi esittää miestä."Jos susta olisi miestä, niin voitais hoitaa tää homma ihan kahden kesken ilman ulkopuolisia. Mutta siihenhän sinusta ei ole, joten vikise nyt sitten selän takana, jotta voit aina kuvitelmissasi esittää miestä."
..ihan oikeesti niin toiveesi pitää toteuttaa ihan sinun luvallasi. Malttia odotukseesi! - tahansa
"Nimimerkki" kirjoitti:
"Jos susta olisi miestä, niin voitais hoitaa tää homma ihan kahden kesken ilman ulkopuolisia. Mutta siihenhän sinusta ei ole, joten vikise nyt sitten selän takana, jotta voit aina kuvitelmissasi esittää miestä."
..ihan oikeesti niin toiveesi pitää toteuttaa ihan sinun luvallasi. Malttia odotukseesi!kun sinulle sopii, voimme hoitaa riitamme kahden kesken ilman ulkopuolisia. Itse tämän olet aloittanut kateuttasi ja jatkanut useita vuosia.
Vellihousu mikä vellihousu, ikuisesti puskasta huuteleva raukkis.
- ..käynyt selväksi...
..että osaat noi muotokuvat niin näytähän niitä muitakin töitäs. vai eikö niitä kehtaakaan täälä näyttää entusiast? vai onko melua ollukki tyhjästä?
- "Nimimerkki"
ja voitin"
Tyydy vain siihen. - voitolta
"Nimimerkki" kirjoitti:
ja voitin"
Tyydy vain siihen.se kun pystyy kirjoittamaan samaan viestiketjuun rekisteröidyllä nimimerkillä ja ilman, Vai se että sait vihdoin vellit housusta putsattua. Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa, koska tiedämmehän että ne vellit on ihan kohta uudestaan pöksyissä.
- "Nimimerkki"
voitolta kirjoitti:
se kun pystyy kirjoittamaan samaan viestiketjuun rekisteröidyllä nimimerkillä ja ilman, Vai se että sait vihdoin vellit housusta putsattua. Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa, koska tiedämmehän että ne vellit on ihan kohta uudestaan pöksyissä.
..hyvältä nähdä kun kiehut noin!
Se totuus joskus tuntuu kovalta niinkus näät. - olet-
"Nimimerkki" kirjoitti:
..hyvältä nähdä kun kiehut noin!
Se totuus joskus tuntuu kovalta niinkus näät.käsittänyt asian väärin. Minä en suinkaan kiehu, vaikka sehän olisi tarkoituksesi. Päinvastoin minua naurattaa suunnattomasti sinun pelkuruutesi ja raukkamaisuutesi. Kirjoituksistasi voidaan päätellä sinun kiehuvan, kun taas kerran olet näyttänyt minkälainen oksettava raukkis olet.
- "Nimimerkki"
olet- kirjoitti:
käsittänyt asian väärin. Minä en suinkaan kiehu, vaikka sehän olisi tarkoituksesi. Päinvastoin minua naurattaa suunnattomasti sinun pelkuruutesi ja raukkamaisuutesi. Kirjoituksistasi voidaan päätellä sinun kiehuvan, kun taas kerran olet näyttänyt minkälainen oksettava raukkis olet.
Olet muuten aika nolo mieheksi!
Täällä on taas "Nimimerkkiä" käytetty väärin.
Tällä kertaapas en sitten poistakkaan tätä ketjua kun siitäkin näköjään saa vellihousun maineen.
En ymmärrä miksi tuollaiseen pitää lähteä mukaan!?
Ihailkaa nyt noita "syvällisiä" keskustelujanne.
Hyvää työpäivää niille joilla duunia on! Kohta koittaa kesälomat.- ..on näköjään helppo vetää....
perässään kuin pässiä narussa. se on päättänny että 'nimimerkki' on kaiken 'alku ja juuri'. sitä ottaa tosissaan pattiin kun nimimerkki päivitti taitonsa meidän nähden ja ite ei sitten uskaltanukkaan tai kehdannu.
nyt sitte muka 'nimimerkki' on se joka on häntä vuosikausia vainonnu. ei vaan pysty sitä näyttään toteen niinkui on tullu nähdyksi.
olis vaan pysyny hissukseen tuosta kun se oli mahdollista. mut niin makaa kui petaa! - on..
..on näköjään helppo vetää.... kirjoitti:
perässään kuin pässiä narussa. se on päättänny että 'nimimerkki' on kaiken 'alku ja juuri'. sitä ottaa tosissaan pattiin kun nimimerkki päivitti taitonsa meidän nähden ja ite ei sitten uskaltanukkaan tai kehdannu.
nyt sitte muka 'nimimerkki' on se joka on häntä vuosikausia vainonnu. ei vaan pysty sitä näyttään toteen niinkui on tullu nähdyksi.
olis vaan pysyny hissukseen tuosta kun se oli mahdollista. mut niin makaa kui petaa!sellanen tunne että toi yks on kuitenkin teitä muita ovelampi ja vedättää teitä minkä kerkeää, hänhän tästä kerää julkisuuden, muut ei saa mitään.
- Hän tosiaan kerää....
on.. kirjoitti:
sellanen tunne että toi yks on kuitenkin teitä muita ovelampi ja vedättää teitä minkä kerkeää, hänhän tästä kerää julkisuuden, muut ei saa mitään.
sitä julkisuutta mutta minkälaista. Ei silti, hauskaahan tuollaista marinettinukkea on tökkiä. Tietyt asiat saa hänet pois tolaltaan ja pimahtaman. Ei tarvii kuin mainita vaikkapa "Nimimerkki" tai vain laittaa kirjoittajaksi "Nimimerkki" niin taatusti saa rahalleen vastinetta.
Ja ajatelkaa, vain sen vuoksi että "Nimimerkki" periaatteessa näytti hänelle kaapin paikan tuomalla tuon yhden vasta tekemänsä muotokuvan nähtäväksi. Mitäs toi tyyppi sitten teki, hän koettaa mitä ihmeellisimmillä keinoilla yrittää selitellä miksi hän ei voi muka osallistua.
Luulisi että hänelle olisi ollut kaikkein turvallisinta ammattinsa ja uskottavuutensa kannalta että ei olisi ryhtynyt enää jatkamaan tuota mieletöntä solvauspolitiikkaansa kaikkia tänne kirjoittelevia kohtaan, vaikka tuo "Entusiastkin" selvästi yritti silottaa tietä hänelle. Ei kelvannut ja tässä sitä nyt ollaan!
En tiedä ymmärtääköhän hän että tällaisella anonyymipalstalla hän tulee jäämään toiseksi. Jos yksi väsyy niin toinen jatkaa siitä mihin jäätiin ja ainoa häviäjä on hän joka ihan omaa typeryyttään on toiminut niin että on paljastanut henkilöllisyytensä. Eikä se vielä mitään mutta hän on itse paljastanut myös oman kuvansa typerillä tunnustuksillaan.
Kysympä nyt sinulta: Mitä hän tuolla sinun mainitsemallasi "vedätyksellä" uskoo voittavansa?
Tosi on että jukisuutta hän sillä saa, mutta voiko hän enää tuollaisella ylpeillä? - vastaisin.
Hän tosiaan kerää.... kirjoitti:
sitä julkisuutta mutta minkälaista. Ei silti, hauskaahan tuollaista marinettinukkea on tökkiä. Tietyt asiat saa hänet pois tolaltaan ja pimahtaman. Ei tarvii kuin mainita vaikkapa "Nimimerkki" tai vain laittaa kirjoittajaksi "Nimimerkki" niin taatusti saa rahalleen vastinetta.
Ja ajatelkaa, vain sen vuoksi että "Nimimerkki" periaatteessa näytti hänelle kaapin paikan tuomalla tuon yhden vasta tekemänsä muotokuvan nähtäväksi. Mitäs toi tyyppi sitten teki, hän koettaa mitä ihmeellisimmillä keinoilla yrittää selitellä miksi hän ei voi muka osallistua.
Luulisi että hänelle olisi ollut kaikkein turvallisinta ammattinsa ja uskottavuutensa kannalta että ei olisi ryhtynyt enää jatkamaan tuota mieletöntä solvauspolitiikkaansa kaikkia tänne kirjoittelevia kohtaan, vaikka tuo "Entusiastkin" selvästi yritti silottaa tietä hänelle. Ei kelvannut ja tässä sitä nyt ollaan!
En tiedä ymmärtääköhän hän että tällaisella anonyymipalstalla hän tulee jäämään toiseksi. Jos yksi väsyy niin toinen jatkaa siitä mihin jäätiin ja ainoa häviäjä on hän joka ihan omaa typeryyttään on toiminut niin että on paljastanut henkilöllisyytensä. Eikä se vielä mitään mutta hän on itse paljastanut myös oman kuvansa typerillä tunnustuksillaan.
Kysympä nyt sinulta: Mitä hän tuolla sinun mainitsemallasi "vedätyksellä" uskoo voittavansa?
Tosi on että jukisuutta hän sillä saa, mutta voiko hän enää tuollaisella ylpeillä?>>>sitä julkisuutta mutta minkälaista. Ei silti, hauskaahan tuollaista marinettinukkea on tökkiä. Tietyt asiat saa hänet pois tolaltaan ja pimahtaman. Ei tarvii kuin mainita vaikkapa "Nimimerkki" tai vain laittaa kirjoittajaksi "Nimimerkki" niin taatusti saa rahalleen vastinetta.>Ja ajatelkaa, vain sen vuoksi että "Nimimerkki" periaatteessa näytti hänelle kaapin paikan tuomalla tuon yhden vasta tekemänsä muotokuvan nähtäväksi. Mitäs toi tyyppi sitten teki, hän koettaa mitä ihmeellisimmillä keinoilla yrittää selitellä miksi hän ei voi muka osallistua.>Luulisi että hänelle olisi ollut kaikkein turvallisinta ammattinsa ja uskottavuutensa kannalta että ei olisi ryhtynyt enää jatkamaan tuota mieletöntä solvauspolitiikkaansa kaikkia tänne kirjoittelevia kohtaan, vaikka tuo "Entusiastkin" selvästi yritti silottaa tietä hänelle. Ei kelvannut ja tässä sitä nyt ollaan!>En tiedä ymmärtääköhän hän että tällaisella anonyymipalstalla hän tulee jäämään toiseksi. Jos yksi väsyy niin toinen jatkaa siitä mihin jäätiin ja ainoa häviäjä on hän joka ihan omaa typeryyttään on toiminut niin että on paljastanut henkilöllisyytensä. Eikä se vielä mitään mutta hän on itse paljastanut myös oman kuvansa typerillä tunnustuksillaan.>Kysympä nyt sinulta: Mitä hän tuolla sinun mainitsemallasi "vedätyksellä" uskoo voittavansa?
Tosi on että jukisuutta hän sillä saa, mutta voiko hän enää tuollaisella ylpeillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481279Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3915Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763