onkohan tällä palstalla yhtään ompelevaa naista tai ompelua harrastavaa miestä?
Jos on, niin osaisiko joku kertoa mitä kangaskauppoja lappeenrannassa ylitäätään on ja mikä niistä on edullisin? Olen muualta muuttanut enkä tunne kaupunkia, ja ainoa kangaskauppa minkä löysin oli eurokangas. Valikoima erinomainen mutta mielestäni erittäin kalliit hinnat, esim. kaikki trikookankaat keskimäärin 13-15 e metri.
Vanhassa kotikaupungissani oli hyvä pieni kangaskauppa, vanhan mummelin pitämä, missä kankaat olivat edullisia, tyyliin 3-10e/m. Onko täällä lappeenrannassa jotain sellaista edullista kauppaa, missä olisi myös tarvikkeita (vetoketjuja, neuloja jne). Kiitos kovasti jos joku viitsii vastata.
ompelua harrastavat: paras kangaskauppa
äitee-71
2
1828
Vastaukset
- katselemassa
Karjalan ompelukoneesta, siellä on hyvät valikoimat myös trikoita. Se on Valtakadulla, elokuvateatteria vastapäätä.
On myös hinnat kohdallaan. - E.A.
Tapanaisen talon kulmassa on kanssa kangaskauppa, puolet halvempi kuin eurokangas. Kangas-Kulma tais olla nimi, Valtakadun ja Kirkkokadun kulmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232