Onkohan kenelläkään Siemens Siwamat 9130 (päältätäytettävä, n. 5 vuotta vanha) pyykinpesukoneeseen ohjetta tallella? Itse olen muutton yhteydessä hukannut ne =(.
Haluaisin tietää mikä vika koneessa on kun vianilmoitin vilkuttaa 07 eikä suostu lähtemään käyntiin?
Pyykinpesijä pulassa
4
884
Vastaukset
- siemensin...
nettisivuille. Sieltä löytyy käyttö-ohjeet lähes kaikkiin malleihin.
- Pesisin jos voisin
...olen yrittänyt tutkia asiaa, mutta ohjeet on maksullisia! Ainakin ne mihin minä törmäsin.
Pitänee soittaa johonkin Siemensin tukeen maanantaina jossei sitä ennen täältä apua saa... - Boshkhi
Pesisin jos voisin kirjoitti:
...olen yrittänyt tutkia asiaa, mutta ohjeet on maksullisia! Ainakin ne mihin minä törmäsin.
Pitänee soittaa johonkin Siemensin tukeen maanantaina jossei sitä ennen täältä apua saa...lataussivu on alhaalla usein ja niin nytkin-viikonloppuisin. Sieltä sen saa varsinkin jos etsii E-numeron!
- Nyt pesut onnistuu ;o)!
Boshkhi kirjoitti:
lataussivu on alhaalla usein ja niin nytkin-viikonloppuisin. Sieltä sen saa varsinkin jos etsii E-numeron!
...ja Siemensin tukipalvelusta saa huonoa palvelua! Sanottiin vaan, että etsi netistä, sivu sentään sanottiin mistä tietoja voi etsiä =D!
Mutta kaikille tiedoksi, koodi 07 tarkoittaa että rumpu ei pyöri! Kiitos Jyväskylän Kodinkone huollolle, sieltä sai tietää niin koodin "arvoituksen" kuin sitten avun ongelmaan =).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750