Mista johtuu kun kameraan tulee virrat, mutta ei ota kuvaa?
Akku on toki täysi, muistikortti ei pitäisi olla viallinen..
Onko mahd. joku nappula päällä?
EOS 1000D ja ei toimi???
11
2558
Vastaukset
- ...........
Jos se on paikoillaan, kamera ei ota kuvaa automaattitiloissa (joilla ei ole mitään käyttöä ensimmäisen päivän jälkeen).
Pistä objektiivistä AF pois (manual focus päälle), rullasta Tv-tilaksi, ottaako sitten kuvan? - Pois käytöstä.
Itselaukaisija on saattanut mennä päälle. Kun painaa laukaisijaa ei mitään tapahdu ellei odota tarpeeksi. Kun ei jaksa odottaa niin sammuttaa sen ja uudella yrityksellä taas käynnistää.
Yleinen syy laukeamattomuuteen.- Maddja
Miten itselaukaisimen saa pois päältä?
Pistn MF:lle mutta ei mtn auta. Silti ei ota kuvaa. Ei ainna edes ns. ''ohjetaulukkoa'' näkyviin :O Mistä esim. voisi valita sen millä 'ohjelma' kuvaa :O
- Räpi
Saako asetuksista valittua tehdas-asetusten palauttamisen? Ellei selviä niin käy Canonia myyvässä liikkeessä kysymässä mikä kameraa vaivaa.
- Maddja
Mitenkähän pääsen sinne asetuksiin???
- Räpi
Maddja kirjoitti:
Kamerasta pitäisi löytyä Menu, josta kameran monia asetuksia ja valintoja säädetään?
Helpointa sinulle olisi mennä kamerakauppaan ja kertoa siellä mitä vikaa kamerassa!? Tämä netin kautta lähestyminen on aika hataralla pohjalla ja kovasti myös hidas.
Oma Canonini on yli 10 vuotta vanha filmikamera, joten en tiedä nykyisten Canonien asetuksista.
Niin, onhan minulla Canonin pokkari, mutta sen Menu on luullakseni eri juttu. - Menunäppäintä
Maddja kirjoitti:
Pääsee asetuksiin.
http://a.img-dpreview.com/reviews/Canoneos1000d/images/sidebyside.jpg
Oikeanpuoleinen kamera.
Siinä "set" painikkeen vasemmalla puolella on myös itselaukaisin, jota painaa helposti vahingossa. - Maddja
Menunäppäintä kirjoitti:
Pääsee asetuksiin.
http://a.img-dpreview.com/reviews/Canoneos1000d/images/sidebyside.jpg
Oikeanpuoleinen kamera.
Siinä "set" painikkeen vasemmalla puolella on myös itselaukaisin, jota painaa helposti vahingossa.Ei pääse edes menuu valikkoon, niin en voi katsoa onko itselaukaisin päällä!!
Se ei päästä mua edelleenkään valikkoon.. - Menu toimi
Maddja kirjoitti:
Ei pääse edes menuu valikkoon, niin en voi katsoa onko itselaukaisin päällä!!
Se ei päästä mua edelleenkään valikkoon..On edessä lääkärireissu.
- pepar
Minä olen nyt käyttänyt Canon EOS 40 reilun vuoden, ja alkaa tuntua, että valinta on laadullisesti mennyt pieleen. Ikävää asiassa on, että olen ostanut laseja 1500 eurolla ja merkin vaihtaminen siten melko kallista. Edellinen vika, joka oli tuon tyyppinen, meni takuuseen, mutta nyt tullut uusi ei menne. Runko kuulostaa siltä, kuin ottaisi kuvia omia aikojaan ja kun yrittää ottaa kuvaa, tulee ilmoitus error 99. Petetyksi itseni tunnen!
- mävaan111
Itselläni nikonin kamera. Samantyylinen ongelma, ei ota kuvaa vaikka kuinka painaisi laukaisinta ja muuttelisi asetuksia.
Sitten otin objektiivin kokonaan irti ja takaisin kiinni, johan toimi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455150Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151519Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501436- 141215
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol19906Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827