bemarit

kyykyttelijä

kohta saa kesänagit alle ja alkaa bemarien kyykytys, ruahhahahahahahah!!

35

1424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein!

Itse kyykytin jo tänään yhden Bemarin valoissa. Itselläni on Honda Civic Type R.

• nakukuski, ei alaston

Se on joka kevät yhtä hauskaa, kun teineille saa kirjottaa lappua ja ottaa korttia kuivumaan...
      Kyllä, jotkut poliisit ajaa myös bemarilla siviilissä, olisitko uskonut?

• olevalla

poliisilla ei ole sakotus- eikä kortinpoisto-oikeutta.

Se voi pysäyttää sut ja karjua naama punaisena, mutta siihen se jää. Jos se jahtaa sua omalla autollaan ja omalla ajallaan ja syyllistyy ylinopeuteen on se ihan yhtä "rikollinen" kuin sinä.

• asia menee
        olevalla kirjoitti:

poliisilla ei ole sakotus- eikä kortinpoisto-oikeutta.

Se voi pysäyttää sut ja karjua naama punaisena, mutta siihen se jää. Jos se jahtaa sua omalla autollaan ja omalla ajallaan ja syyllistyy ylinopeuteen on se ihan yhtä "rikollinen" kuin sinä.

niinkuin sanoit, mutta myös työajoja tehdään omalla autolla, muista se.

• Odotan sitä!

Kohta saa todellakin ottaa kesäauton taas käyttöön ja autoilukausi alkakoon! Kesä on aivan käsittämättömän mukavaa aikaa, muutenkin kuin autoilun osalta. Loma alkaa ja palkka sen kun juoksee, grillit tirisemään, olutkeissi matkaan ja kaveriporukalla illanviettoon kesämökille. Unohtamatta tietenkään mukavia road trippejä ympäri suomea. WUHUUU!!! Alkaa todella pikkuhiljaa mieli piristymään taas tämän s**tanan masennusharmauden jälkeen. Noin 415 baijerilaishevosta odottelee tallissa kesän tuloa! :)

• paljon.

paina kun 430hp WRX rykäisee, se on kuule se teho/paino joka ratkaisee friktion lisäksi...

;D

Hyvää tulevaa kesää!

• odotan sitä!
        paljon. kirjoitti:

paina kun 430hp WRX rykäisee, se on kuule se teho/paino joka ratkaisee friktion lisäksi...

;D

Hyvää tulevaa kesää!

415 ja vajaat 5 sek 0-100km/h riittää minulle kyllä roimasti yli tarpeiden. Jos joku minut ns. kyykyttää niin ei voi mitään, myönnän tappioni ja onneksi olkoon. Ajonautinnossa se kesäautoilun juju piilekin, ainakin minun mielestä. Olen nautiskelija, arvostan matkustusmukavuuden ja alhaisen sisämelutasonkin korkealle. Siksi mulla on M5:ssä "vain" 17-tuumaiset kesäalut (orkkis 18-tuumaisten sijaan) ja hiljaiset laaturenkaat. Ja kiitos, samoin hyvää tulevaa kesää sinnekin päin!

• että...
        odotan sitä! kirjoitti:

415 ja vajaat 5 sek 0-100km/h riittää minulle kyllä roimasti yli tarpeiden. Jos joku minut ns. kyykyttää niin ei voi mitään, myönnän tappioni ja onneksi olkoon. Ajonautinnossa se kesäautoilun juju piilekin, ainakin minun mielestä. Olen nautiskelija, arvostan matkustusmukavuuden ja alhaisen sisämelutasonkin korkealle. Siksi mulla on M5:ssä "vain" 17-tuumaiset kesäalut (orkkis 18-tuumaisten sijaan) ja hiljaiset laaturenkaat. Ja kiitos, samoin hyvää tulevaa kesää sinnekin päin!

M5:ssa olisi sen verran isot jarrut että ei voi käyttää 17" vannetta.

• luvan..
        odotan sitä! kirjoitti:

kyykyttää? Voit onnitella jo nyt.

• ajonautinnon
        odotan sitä! kirjoitti:

saa vähäisemmilläkin hepoilla. Noilla sun tehoilla ei tee Suomessa yhtään mitään.

• Ford
        paljon. kirjoitti:

;D

Hyvää tulevaa kesää!

Siinä riisipussissa ei ole kuin tehokas kone. Näitä teinihimmeleitä löytyy jatkuvasti liikennemerkkien ympärille kiedottuina. Bemulla ajosta voi nauttia ihan yleisellä tielläkin.

• 316i-320i
        Ford kirjoitti:

Siinä riisipussissa ei ole kuin tehokas kone. Näitä teinihimmeleitä löytyy jatkuvasti liikennemerkkien ympärille kiedottuina. Bemulla ajosta voi nauttia ihan yleisellä tielläkin.

malleissa ei ole sitä pelkoa, että karkaa käsistä valtavan suorituskyvyn takia.

• subbefani
        paljon. kirjoitti:

;D

Hyvää tulevaa kesää!

Mikä tuo 430 heppainen wrx on? Siis joku viritetty hirmu vai onko tollasia ihan vakionakin??

• on.
        subbefani kirjoitti:

Mikä tuo 430 heppainen wrx on? Siis joku viritetty hirmu vai onko tollasia ihan vakionakin??

Kyllä vakio Subbellakin laittaa kaiken maailman bemut nielemään pölyä.

• Bemarilla ajava

Toivottavasti ei kovin monen kortti mene kyykytyksen yhteydessä kuivumaan. Olisi aika ikävää kulkea kesä bussilla tai kavereiden kyydissä.

Vielä ikävämpää olisi jos kyykytys päättyy onnettomuuteen.

Tänään näytti olevan jo kiireisiä liikenteessä kun ei nopeusrajoitukset riittäneet kaikille.

• cosmic slop

Vähän kun ruuvaa niin kosvorth sierra jättää 400hv bemmin. Sierrassa uudet kumit kuitenkin.

• kytin

monenko litran kone on? turpo intelcoorel?

• sama mikä
        kytin kirjoitti:

monenko litran kone on? turpo intelcoorel?

moottori jossain sierrassa on. Type R jättää sen leikiten.

• niitä kesät

talvet. Subarulla tietty.

• vittuuntäältäperseaukinenam...

se justy muka niin nopea...

• ihmettelijä.

onkohan subarussa ruohonleikkurin kone?

kuulostaa stiigalta.

• ne bemut
        ihmettelijä. kirjoitti:

onkohan subarussa ruohonleikkurin kone?

kuulostaa stiigalta.

olla ruohonleikkureita Subaruun verrattuna.

• asdfghjkiuyt
        ne bemut kirjoitti:

olla ruohonleikkureita Subaruun verrattuna.

subaruja näkeekin aivan älyttömästi edustusautoina,isojen firmojen johtajilla,ministereillä,maiden päämiehillä..ym.

subaru näyttää syrjäyttäneen edustusautona bmw:n 7-sarjan...

voin kuvitella sitä kateuden määrää jonka saa osakseen johtaja joka kurvaa seiskabemujen a8audien ja s-mersujen riviin parkkiin edustus-subarulla....

• edustelija
        asdfghjkiuyt kirjoitti:

subaruja näkeekin aivan älyttömästi edustusautoina,isojen firmojen johtajilla,ministereillä,maiden päämiehillä..ym.

subaru näyttää syrjäyttäneen edustusautona bmw:n 7-sarjan...

voin kuvitella sitä kateuden määrää jonka saa osakseen johtaja joka kurvaa seiskabemujen a8audien ja s-mersujen riviin parkkiin edustus-subarulla....

Kateuden sijaan se "edustus-subaru" varmasti herättäisi johtajakollegoissa ihmetystä; "Mihin ihmeen soppaan tuo miesparka on sotkeentunut, kun subarulla joutuu nykyään ajamaan". :D Ei valitettavasti subbella päästä lähellekään edustustasoa.

• Joku.,-
        edustelija kirjoitti:

Kateuden sijaan se "edustus-subaru" varmasti herättäisi johtajakollegoissa ihmetystä; "Mihin ihmeen soppaan tuo miesparka on sotkeentunut, kun subarulla joutuu nykyään ajamaan". :D Ei valitettavasti subbella päästä lähellekään edustustasoa.

Aneeminen 318 on kans todella kaukana edustusautosta.

• edustelija
        Joku.,- kirjoitti:

Aneeminen 318 on kans todella kaukana edustusautosta.

Tottakai on! Ei 300-sarjan bemareillakaan edustusluokkaan ole asiaa. Kokoa (pituutta, leveyttä) pitää edustusautosta löytyä, eikä siellä pellin allakaan mitkään onnettomat neloskoneet pirise. Sisätiloissa puolestaan laatunahkaa, monitoimista ilmastointia ja kaikki mahdolliset sähköherkut. Ja kyyti/matkustusmukavuus on sitä tasoa, että monet ei tiedäkkään. Kolmos-bemut, toyota avensikset, honda accordit, C-mersut yms. on suhisevia täryjyriä verrattuja luksusluokan menopeleihin.

• tätä!!

Bemarit on helppo kyykyttää, se mua niin tyydyttää, ei auta vaikka bemmii poljet, ei siinä aukee kuin vyönsoljet, bemmi on vain tiellä, en sitä premiumiksi miellä, laatu puuttuu, tyyli puuttuu, tehot puuttuu, mutta kai sillä lattian luuttuu.

• rekrytointivirkailija

Runoilija-ainesta. Ei muutakun villakuteet niskaan, lehtiö ja kynä taskuun ja rantakivelle istumaan, ammentamaan syvääkin syvempiä tulkintoja suoraan kärsivän ihmissielun syövereistä! Rimmailee kivasti.

Kun sivikissä tuulen suhinat sisällä raikaa, on se suuren päänsäryn aikaa. Alusta tuo, tullessaan tuo tärinän, vaan kojelaudastakin kuulen särinän. Kun matkaa pitkää sivikillä taitetaan, mielessä jo uutta autoa laitetaan. Harmaus.

• ........
        rekrytointivirkailija kirjoitti:

Runoilija-ainesta. Ei muutakun villakuteet niskaan, lehtiö ja kynä taskuun ja rantakivelle istumaan, ammentamaan syvääkin syvempiä tulkintoja suoraan kärsivän ihmissielun syövereistä! Rimmailee kivasti.

Kun sivikissä tuulen suhinat sisällä raikaa, on se suuren päänsäryn aikaa. Alusta tuo, tullessaan tuo tärinän, vaan kojelaudastakin kuulen särinän. Kun matkaa pitkää sivikillä taitetaan, mielessä jo uutta autoa laitetaan. Harmaus.

Alat oppimaan.
        Bemulla ei saa hyvää kyytii, kun siinä ei ole ruutii, joten sivikki antaa huutii, bemukuski on suu kii. Sivikkikuski vain nauraa, kun bemu on valmista kauraa. Bemmi kiehuu ja bimmeristi riehuu, sivikki vasta lämpee ja katoaa horisonttiin länteen.

• haluan.
        ........ kirjoitti:

Alat oppimaan.
        Bemulla ei saa hyvää kyytii, kun siinä ei ole ruutii, joten sivikki antaa huutii, bemukuski on suu kii. Sivikkikuski vain nauraa, kun bemu on valmista kauraa. Bemmi kiehuu ja bimmeristi riehuu, sivikki vasta lämpee ja katoaa horisonttiin länteen.

Runosuoni se sykkii, bemarin pellit kukkii, bemu ei starttaa, kaikki sitä karttaa, ulkonäkö nolla, aivan kuin corolla, se on ruma, ahhh niin ruma.

• sivikkisalaatti
        ........ kirjoitti:

Alat oppimaan.

Heti kun sivikin kytkintä nostaa, tekee mieli bemmi ostaa. Ei sivikillä kunnon kyytejä saa, ei bemmit niille armoa jaa. Kutospataa kun polkemaan käy, ei sivikkejä enää rinnalla näy. Taustapeiliin kun katsastaa, sivikki siellä koittaa ratsastaa. Kun lisää kaasua polkaisen bemmiin, ei ole sivikistä siihen jengiin. Bemmiin naisetkin ratkeaa, sivikin koneesta kun jo hihna katkeaa. Hyvästi.

• virheen.
        sivikkisalaatti kirjoitti:

Heti kun sivikin kytkintä nostaa, tekee mieli bemmi ostaa. Ei sivikillä kunnon kyytejä saa, ei bemmit niille armoa jaa. Kutospataa kun polkemaan käy, ei sivikkejä enää rinnalla näy. Taustapeiliin kun katsastaa, sivikki siellä koittaa ratsastaa. Kun lisää kaasua polkaisen bemmiin, ei ole sivikistä siihen jengiin. Bemmiin naisetkin ratkeaa, sivikin koneesta kun jo hihna katkeaa. Hyvästi.

"Bemmiin naisetkin ratkeaa". Korjaus: Bemmiin miehetkin ratkeaa. Bemarihan menestyi loistavasti homoauto äänestyksessä.

• turskanmetsästäjä
        virheen. kirjoitti:

"Bemmiin naisetkin ratkeaa". Korjaus: Bemmiin miehetkin ratkeaa. Bemarihan menestyi loistavasti homoauto äänestyksessä.

Ei siinä ole mitään ihmettelemistä jos homot ovat bemarimiesten perään. Menestyviä, hyvätuloisia ja tyylitajuisia ne homotkin mieluusti kattelee, ihan kuin naisetkin. Kuvittele itsesi homoksi tai naiseksi, hakailisitko jollain halvalla japsitötsällä ajavan tyypin perään?

• kyse...
        turskanmetsästäjä kirjoitti:

Ei siinä ole mitään ihmettelemistä jos homot ovat bemarimiesten perään. Menestyviä, hyvätuloisia ja tyylitajuisia ne homotkin mieluusti kattelee, ihan kuin naisetkin. Kuvittele itsesi homoksi tai naiseksi, hakailisitko jollain halvalla japsitötsällä ajavan tyypin perään?

bemaristeista, vaan BMW:stä.

• lisää!!
        sivikkisalaatti kirjoitti:

Näin bemarin valoissa, mutta kiihdytyksessä se olisi vain jaloissa, se ei haittaa, sillä aina voitto maittaa, bemu hävis, tiesin et niin kävis, bemaristi alkoi itkemään, sanoin, ei se ole niin kitkerää, hän suuttui ja punaiseksi muuttui, tiesin että näin kävisi, sillä hän hävisi, lähdin pakoon, sillä hän olisi halunut työntää minua rakoon, hän oli homo, mutta minä olin tämän kisan pomo.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe